SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stop met afvallen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap eigenlijk nu waarom de ZZR weg moest...
Hmz 210/268 = 0,78....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
@rival: Weet ik. Maar de motor die ik niet heb krijg ik laatste van mijn rug
Dus dan moet ik eerst voor wat anders kijken en ben nu eerst voor auto bezig.
![]()
Ze hebben nu een Fiat500 in AstonMartin uitvoering toch? Om ook een model in het verkoopgamma te hebben die voldoet aan de emissienormen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Volgende keer koop ik denk ik een Aston Martin. Die zien er wel leuk uitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Volgende keer koop ik denk ik een Aston Martin. Die zien er wel leuk uit![]()
Dit dusquote:Enige wat jullie kunnen is oorlog voeren, gewelddadig volk zijn jullie. Net die zandnegers in het Midden-Oostenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik die van mij erbij roep![]()
![]()
Ooit als ik geld teveel heb ga ik een Kevertje kopen
en anders een ouwe Ford Mustang
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 15:47:04 ]![]()
Die zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
en anders een ouwe Ford Mustang![]()
![]()
Kevertjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
en anders een ouwe Ford Mustang
Mustang![]()
![]()
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben nu een Fiat500 in AstonMartin uitvoering toch? Om ook een model in het verkoopgamma te hebben die voldoet aan de emissienormen?![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik praat wat ik wilquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Enige wat jullie kunnen is oorlog voeren, gewelddadig volk zijn jullie. Net die zandnegers in het Midden-Oosten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker gorgel geluid als je de sleutel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuwe FB coverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar staat datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je moet op FOK Nederlands praten![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker gorgel geluid als je de sleutel omdraait
Ik vind ze gewoon classy ... ik zie mijzelf daar wel in rijden
En Kevertjes doen pruttelpruttelprut![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nederlands forum dus praat je Nederlands anders zoek je maar een duits forum op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nederlands forum dus praat je Nederlands anders zoek je maar een duits forum opStaat niet in algemene voorwaardenquote:![]()
![]()
hebben hebben hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Hele mooie wagensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ik vind ze gewoon classy ... ik zie mijzelf daar wel in rijden
En Kevertjes doen pruttelpruttelprut. Lekker cruisen over de dijk, zonnetje erbij
![]()
![]()
Datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele mooie wagens. Lekker cruisen over de dijk, zonnetje erbij
En daar waar het kan even stoer doen![]()
![]()
/care!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Staat niet in algemene voorwaarden
Praat gewoon Nederlands en anders![]()
![]()
Oude auto's doen dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hou niet zo van oude auto's. Liever heb ik er eentje die start zodra ik zeg: Start![]()
![]()
Die bestaan nog nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik hou niet zo van oude auto's. Liever heb ik er eentje die start zodra ik zeg: Start![]()
![]()
Of je negert het gewoonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care!
Selectief lezen noemen ze dat![]()
Moet je wel Nederlands praten anders starten ze nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Met nieuwe auto's ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dan moet je de sleutel omdraaien.![]()
![]()
Die poppetjes zeggen niets meer hier of watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care!
![]()
En een die linksaf gaat als je linksaf zegt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Nog welquote:
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je negert het gewoon![]()
Selectief lezen noemen ze dat![]()
![]()
Niet automobilist waardigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het![]()
![]()
Google maakt die al toch of niet? Dat je niet meer hoeft te sturenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En een die linksaf gaat als je linksaf zegt?![]()
![]()
Daar is ook geen kut aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet hetPrima toch niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb gewoon een goedkope oude barrel die rijdt![]()
Is ook niets mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is ook geen kut aan
[..]
Prima toch niks mis meeIk ben heel blij met mijn auto
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ga dan in een trein zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wel
Maar ik wil een auto waarbij ik dus iets zeg en dat ding het allemaal uitvoert zonder dat ik verdere handelingen hoef te verrichten. Ja lui, ik weet het.
![]()
Nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je wel Nederlands praten anders starten ze niet![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat
En daar waar het kan even stoer doen![]()
![]()
Ideaal als je wat langer moet rijdenquote:![]()
Autorijden is saai, dus ideaal als je wat anders kunt doen dan![]()
![]()
Dan moet je eens binnenwegen rijden ipv recht toe recht aan tot oost Duitslandquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ideaal als je wat langer moet rijden![]()
![]()
Ik ook, al is het een gare suffe burgerbak... het is maar net wie er in rijdtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook niets mis meeIk ben heel blij met mijn auto
![]()
![]()
Autorijden is duurder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan, maar is wel erg duur![]()
Autorijden is NIET saaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gan dan met de OV als je auto rijden saai vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Nee, want auto is snellerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gan dan met de OV als je auto rijden saai vindt![]()
![]()
In die rode? gekocht bij 130.000 hij is nu bij de 160 denk ik.. en ik rij het meeste van ons 2quote:
Daarvoor ook redelijk veel in Zaffie gereden![]()
quote:quote:Dit had makkelijk in 1 post gekundquote:
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:02:05 ]![]()
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.quote:![]()
In welk tijdsbestek?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In die rode? gekocht bij 130.000 hij is nu bij de 160 denk ik.. en ik rij het meeste van ons 2
Daarvoor ook redelijk veel in Zaffie gereden![]()
![]()
Ik ben best slecht in meerdere quotes in één postquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had makkelijk in 1 post gekund![]()
![]()
Aanschafquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.![]()
die rode? een jaartjequote:
zelf heb ik nog maar sinds maart 2011 mijn rijbewijs hoor
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:02:47 ]![]()
Gewoon de volgende quoten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben best slecht in meerdere quotes in één post![]()
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschaf
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.![]()
Dan rij je best veelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die rode? een jaartje
zelf heb ik nog maar sinds maart 2011 mijn rijbewijs hoor.
![]()
Oh, het is "Als je veel rijdt" trouwens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je veel doet rijden, haal je de kosten van onderhoud e.d. er wel uit. Puur op basis van het brandstofvebruik is de auto goedkoper dan het OV.![]()
O jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.![]()
![]()
Ik zit op de 65.000 en heb de auto ruim 2 jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga ff op de teller kijken want het is ook best wel veel.
![]()
hij staat op de 153000quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit op de 65.000 en heb de auto ruim 2 jaar.
![]()
![]()
Hmmm met deze gechipte motor die er nu inzit 90.000km en met het vorige motorblok heeft de vorige eigenaar er 177.000 mee gereden...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschaf
Afschrijving
Onderhoud
Brandstof
Verzekering
Wegenbelasting.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je 'kostenpost'.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.![]()
Welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit betaalt ze niet zelf dan snapt ze niet waar wij over praten.![]()
![]()
afschrijving is wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je kostenpost.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik op 15k in een half jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
23.000 in een jaartje, gaat rap zeg.
![]()
![]()
Dat moet je dus wel verrekenenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, maar de afschrijving betaal ik niet. Ik krijg er alleen minder voor terug dan bij de aankoop.
Dus uiteindelijk is de afschrijving je kostenpost.
Autobezit is duur, autorijden zelf valt best mee.![]()
![]()
Mja 2 weken vakantie in NL/Duitsland gaat best rap welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
23.000 in een jaartje, gaat rap zeg.
Verder woont mijn schoonmoeder niet om de hoek en mijn papa en mama ook niet. Dus ga je regelmatig op bezoek maak je wel het nodige kilometers
Plus een meet hier en daaren dat is ook nooit om de hoek
![]()
Ja, maar ik betaal nu zeg 10.000.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
afschrijving is wel een kostenpost waar je rekening mee moet houden hoor
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)![]()
vergeet dat maar hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal nu zeg 10.000.
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)![]()
![]()
verdeeld over het aantal kilometers dat je rijdt. Dat leg je apart, zodat je tegen de tijd dat je auto op is weer een nieuwe kunt kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Over twee jaar verkoop ik de auto voor zeg 7.000. Dan heb ik een verlies van 3.000 op de auto. Dus je uiteindelijke kosten zijn 3.000 euro geweest (ex. belastingen, onderhoud etc.)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die meets tikken ook wel lekker aan jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja 2 weken vakantie in NL/Duitsland gaat best rap wel
Verder woont mijn schoonmoeder niet om de hoek en mijn papa en mama ook niet. Dus ga je regelmatig op bezoek maak je wel het nodige kilometers
Plus een meet hier en daaren dat is ook nooit om de hoek
![]()
![]()
Dat kun je vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
In theorie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verdeeld over het aantal kilometers dat je rijdt. Dat leg je apart, zodat je tegen de tijd dat je auto op is weer een nieuwe kunt kopen
De meeste nederlandse gezinnen LENEN dat bedrag, tegen de tijd dat ze die nieuwe moeten kopen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: