PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 12-02-2013 15:17:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Anonymous61 het volgende:
RVP blijkt beter dan Messi te zijn in UT13 dit jaar..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kutspel, zul je bedoelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Ben al weer helemaal klaar met die kut spel.
ik ben arm(pakjes is verslavend)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
ja bedoel ik wat een klote mode is dat fut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kutspel, zul je bedoelen
beter ga je iets anders spelen en rot je opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja bedoel ik wat een klote mode is dat fut.
jij maak me dag weer goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je iets anders spelen en rot je op
Dan ga je toch iets anders doen ipv het hier iedere dag te verkondigen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie is dit en waar speelt hij?
[ afbeelding ]
Casemiro en speelt bij Real madridquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie is dit en waar speelt hij?
[ afbeelding ]
Hij is nu maar 1m60, lager gaat echt niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef quer het volgende:
Gaat sif mertens nog wat zakken denken jullie? ik wacht tot hij 20k word
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
was het nou gewoon een dramatische troll net ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is nu maar 1m60, lager gaat echt niet.
dus dan ga je maar vragen wie het is ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.
4 op de markt en ze zijn aan het pricefixen ps3.. lolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.
Dat begrijp ik heel goed, zo'n mooie droge reactiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik wordt een beetje melig van al die onnozele vragen
haha ja manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
4 op de markt en ze zijn aan het pricefixen ps3.. lol
dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij die gast die me laatst een berichtje stuurde?
nice, vet teamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
[ afbeelding ]
Net tegen dit team gespeeld. 3-2 gewonnen en ik had 3 x zoveel schoten
Eerste keer ook dat ik zo'n duur team tref. Het is in divisie 1 vaak huilen met de welliton pet op.quote:
okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
wat een upgrade
http://www.futhead.com/fifa/players/12580/
ja of nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Eerste keer ook dat ik zo'n duur team tref. Het is in divisie 1 vaak huilen met de welliton pet op.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#00BBcd5mnI0qD:pc
TOTT
DIE MOEST IK POSTEN VAN REEMIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTT
Eindelijk een goede Serie A LB.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTT
Nog steeds.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die gast nou weer geband?
Armero is toch best acceptabel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Eindelijk een goede Serie A LB.
Beetje klein (in combinatie met heading stats). Asamoah kan koppen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Armero is toch best acceptabel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand ff een puush ervan maken?
Acceptabel of goed. Maar hij zal wel weer pleuris duur worden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Armero is toch best acceptabel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand ff een puush ervan maken?
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jesequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Acceptabel of goed. Maar hij zal wel weer pleuris duur worden...
1,65quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jese
2* skill,2* weak foot, m/hquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jese
Ik ken er nog wel een. Gaat over een RM van Swansea in de Premier League...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bummerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
2* skill,2* weak foot, m/h
Lijkt me niet.
Komen opnieuw in packs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Djeetje het volgende:
Maar hier zitten toch veel spelers in van MOTM ?
goh je hebt ogenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Djeetje het volgende:
Maar hier zitten toch veel spelers in van MOTM ?
Dat is geen onnozele vraag. Het is pas onnozel als niemand een antwoord voor je heeft, en je blijft het tot in extremis herhalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een. Gaat over een RM van Swansea in de Premier League...
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.quote:
Had ook leuker geweest als er meer nieuwe spelers in zaten inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.
Ik ook, daalt de prijs weer wat. Al was de kans hierop wel 90%quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef Revontulet het volgende:
Denken jullie dat Drogba duur gaat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was te gretig..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ik was te gretigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jaman, hij wort egt fuking duur
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
FUT draait ook echt alleen maar om pace he
gewoon Eto'o in de spits gooienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
dat idee krijg je wel als je aan alle kanten voorbij wordt gelopen door de tegenstander maar oke.quote:
klosequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
fapperdefapperdefapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)og_eva_de_goede.html
fapfap
Boerrigter dan maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
haha goeie grappen he nou oke gr gr
lekker werk heb jijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn vrouwelijke collega zit as we speak met haar relatietherapeut aan de telefoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zilverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ze zei niet dat het haar relatietherapeut was, en noemde alleen haar voornaam. Maar ik wist dat ze relatietherapie heeft met haar man. Dus ikke google-en op "voornaam"+relatietherapie en bingo: een relatietherapeut in een dorpje 15 km verderopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef quer het volgende:
[..]
lekker werk heb jij, vorige keer ook al zoiets
Privé detective POTSquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het haar relatietherapeut was, en noemde alleen haar voornaam. Maar ik wist dat ze relatietherapie heeft met haar man. Dus ikke google-en op "voornaam"+relatietherapie en bingo: een relatietherapeut in een dorpje 15 km verderop![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het haar relatietherapeut was, en noemde alleen haar voornaam. Maar ik wist dat ze relatietherapie heeft met haar man. Dus ikke google-en op "voornaam"+relatietherapie en bingo: een relatietherapeut in een dorpje 15 km verderop![]()
Nah, dan ben ik bang dat het gedaan is met de pret: dan zal ze voortaan wel weglopen met haar telefoon. Dat ze dat nu trouwens al niet doet is nogal vreemd trouwensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Moet je haar vragen of ze de groeten wil doen aan voornaam+achternaam, net doen of je die therapeut kent
Zo van.. hey ik hoorde je net toevallig hallo xx. zeggen bedoel je xx+achternaam
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent wel, die postte hij hier gisteren nog. Kan hem ff niet vinden..was een 4-2-2-2 met IF Balo - IF Jackson, erachter El Shaa en IF Rodriguez en middenveld met Diaby en IF Sissoko geloof ik.
een aanrader dus als team ? en ook een lekkere formatie ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu 7 potjes gespeeld maar het is nog wel wennen. IF Jackson is echt geweldigmaar met IF Balo lukt nog niet zoveel. Ik mis heel veel kansen met hem terwijl ik echt alles met Jackson er in poeier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest vallen vooral Konko, James en Sissoko echt op.
Jaren geleden wel eens iets gekocht via play.com. Chille site was het toenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef DorperTed. het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met play.com of andere freerecordshop achtige websites uit het buitenland? Wil bepaalde cd's kopen maar die zijn hier nogal duur.
Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een aanrader dus als team ? en ook een lekkere formatie ?
lekker veel ruimte achter de spitsen tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker een aanrader.4222 is mijn favoformatie.
IF Moussa Sissoko is echt een beest. Heb hem als CM in 451 en speelt geweldig. Als CAM heb ik dan Nasri en Silva met voorin Balotelli/Torres.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu 7 potjes gespeeld maar het is nog wel wennen. IF Jackson is echt geweldigmaar met IF Balo lukt nog niet zoveel. Ik mis heel veel kansen met hem terwijl ik echt alles met Jackson er in poeier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest vallen vooral Konko, James en Sissoko echt op.
Joey de Koala, ben jij het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
Neymar gekocht met AC![]()
Dus een 4-2-2-2 met Eto'o - Doumbia is super pro aangezien pace bijna alles is met FUT.
Pato, Welliton is veel chillerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
Neymar gekocht met AC![]()
Dus een 4-2-2-2 met Eto'o - Doumbia is super pro aangezien pace bijna alles is met FUT.
http://www.youtube.com/user/JoeyDeKoalaquote:
ik ben dat niet hoor?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/JoeyDeKoala
Hij zegt ook steeds dat iets of iemand super pro is, maar dat weet je wel, want jij bent hem.
Ga je toch een kijkje nemen. Godverdomme...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/JoeyDeKoala
Hij zegt ook steeds dat iets of iemand super pro is, maar dat weet je wel, want jij bent hem.
Jij gedraagt je net zo achterlijk als Joey hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben dat niet hoor?
maar die kerel
cupsssquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Speel jij met het team in divisie 1 DTM? Of speel je cups?
Gelukkig praat ik nog normaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij gedraagt je net zo achterlijk als Joey hoor.
Dacht ik al...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
cupsss
Ik wissel af tussen gold en silvercup.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef DuTank het volgende:
[WTT] Haase binnen het uur weggetennist in Rotterdam
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef DuTank het volgende:
[WTT] Haase binnen het uur weggetennist in Rotterdam
Tof filmpje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:06 schreef detennismaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_valentijn.html
Meisje op 0.08
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven de controller weggelegd. Altijd de Spanjaarden of de Fransen die de grootste teringlijers zijn..nu een 5atb ligue 1 team van een Spanjaard, ultra defensive. Hij kopt miraculeus binnen uit een corner met zijn Lavezzi die alleen in de 16 staat bij een corner en daarna achterin rondtikken. Na 50 minuten trapte hij hem naar voren en stond hij alleen voor de keeper en kon hij 2-0 binnenzweten, daarna maakte ik vanaf de aftrap nog 2-1 en toen begon het rondtikken weer en heb ik het opgegeven. Zulke kutkinderen..echt..
Heeft die dat nu ook al gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie heeft KSI's harlem shake op dumpert gezet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:06 schreef detennismaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_valentijn.html
Meisje op 0.08
groot evenement in leeuwarden anders gaan we daar even heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen wij met z'n allen ook een Harlem Shake gaan maken op onze meet?
Iedereen die achterin gaat rondtikken mag van mij stoppen met FIFA.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven de controller weggelegd. Altijd de Spanjaarden of de Fransen die de grootste teringlijers zijn..nu een 5atb ligue 1 team van een Spanjaard, ultra defensive. Hij kopt miraculeus binnen uit een corner met zijn Lavezzi die alleen in de 16 staat bij een corner en daarna achterin rondtikken. Na 50 minuten trapte hij hem naar voren en stond hij alleen voor de keeper en kon hij 2-0 binnenzweten, daarna maakte ik vanaf de aftrap nog 2-1 en toen begon het rondtikken weer en heb ik het opgegeven. Zulke kutkinderen..echt..
Komt er een meetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen wij met z'n allen ook een Harlem Shake gaan maken op onze meet?
dankjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:03 schreef Anonymous61 het volgende:
Have enough players when defending or attacking
Suitable for anyone who likes to have possession of the ball and to anyone who likes to give freedom to CAM’s.
The CAM’s play on the wings and may not have the required attributes.
Requires some practice time to become familiar with the formation.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eindelijk_naakt.html
Kate.
Oh ik dacht dat er iets serieus was nuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die plannen zijn er al jaren.
De reacties:''Wat een meeslepend filmpje"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)_beetje_dronken.html
Weet je, daar heb je eigenlijk best een punt. Ik gooi het daarom over een heel andere boeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen onnozele vraag. Het is pas onnozel als niemand een antwoord voor je heeft, en je blijft het tot in extremis herhalen
Geen IF Konkoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5667326/#squad-player
Of toch Dombia - Eto'o
En terecht als je dat doe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Nu even kijken of de Spanjool me nog uit gaat schelden, dan kan ik hem NSB'en.
Heb je nog iets gestuurd dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Nu even kijken of de Spanjool me nog uit gaat schelden, dan kan ik hem NSB'en.
Kut teamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
Of toch Dombia - Eto'o
Genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is er een team dat jij niet kut vind ?
Ik heb hem vriendelijk gevraagd in de rust of hij als een grote jongen wilde spelen. Hij stuurt nu na de wedstrijd net dit: i've won kicking butt and laughing at youquote:
je kan toch kijken bij zijn profiel ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem vriendelijk gevraagd in de rust of hij als een grote jongen wilde spelen. Hij stuurt nu na de wedstrijd net dit: i've won kicking butt and laughing at you
Dus nu twijfel ik of het wel een Spanjool is, want die kunnen geen Engels. Het is ook geen Engelsman, want die kunnen geen Engels.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
Of toch Dombia - Eto'o
Ja, daar staat Spain, maar dat kan je zelf invullen geloof ik. Al die Arabieren uit Engeland zeggen ook dat ze uit de Emiraten komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je kan toch kijken bij zijn profiel ?
ja oke, maar je had net dus bij mijn andere teams gekeken, omdat je op aids kwam ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daar staat Spain, maar dat kan je zelf invullen geloof ik. Al die Arabieren uit Engeland zeggen ook dat ze uit de Emiraten komen
slew?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5667701/
Op en aanmerkingen?
Ik zou Slew of Westcarr nemen ipv Ings die vond ik maar kutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
McSheffrey als CAM?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
Weston ljkt me echt kut, op da pace na. Moeten toch betere Engelse cams zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
Kijk is naar de Chem ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
Je hebt ook nog een 4* skiller die had ik op CAM was wel een baasjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weston ljkt me echt kut, op da pace na. Moeten toch betere Engelse cams zijn.
Nee, als mensen Doumbia in een team hebben dan posten we altijd dat plaatje van Condoleezza Rice..is iets van vorig jaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja oke, maar je had net dus bij mijn andere teams gekeken, omdat je op aids kwam ?
Is toch gewoon 9 chem..alleen 2 cdm kaartjes nodig..quote:
Slew & Westcarr pfff enge n*ggersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
o, want ik noem sommige teams wel eens zo:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, als mensen Doumbia in een team hebben dan posten we altijd dat plaatje van Condoleezza Rice..is iets van vorig jaar.
Mcshefferey CAM en ST ipv Ings gewoon Akinfenwaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
Ik kijk bij op of aanmerkingen altijd eerst naar chem en die was al verneukt dus drukte ik hem weer wegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is toch gewoon 9 chem..alleen 2 cdm kaartjes nodig..
Hoeveel ben je van plan uit te geven? Ik kan wel spelers als Osborne aanbevelen maar hij is 20k+quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef donnie1992 het volgende:
Op en aanmerkingen?
http://www.futhead.com/quote:
Als een boer met kiespijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=11003
Kijk die Toivonen zich aanpassen een plezier maken met Carnaval dan
Barcham LM ipv Taylor?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef donnie1992 het volgende:
Ok dus Mcsheffrey is een goede aanwinst.
Ik heb op dit moment 10 k coins.
400k aan packs uitgegeven in de jacht op toty messi.
Ik heb nog wel een ligue1/BPL hybrid van ong 400k maar die houd ik vooralsnog.
Vidal zou wel netjes zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2266212.page
Wel een erg matig TOTW (wel goede zilvers maar #care), al is er ook nog een TOTT
Kan me niet voorstellen dat Sagna wel een IF krijgt en de Megapool nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
Wel een erg matig TOTW (wel goede zilvers maar #care), al is er ook nog een TOTT
Vidal is netjes. Sagna als CBquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
Dit is een andere prediction huh http://forum.ea.com/uk/posts/list/2266419.pagequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
Er zijn er 4 ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:43 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Dit is een andere prediction huh http://forum.ea.com/uk/posts/list/2266419.page
Post hem is danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Thorb het volgende:
Iwan vraag even om een Team of the Tournament linkje dan
Oja ik zie het Burak zou wel mooi zijn als hij een if krijgt, zal goedkoop worden maar wel goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn er 4 ja.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2271713.page
Hier zitten bijvoorbeeld Bale en Ronaldo erbij
*eensquote:
Zaad, behalve die Silver CF en die CDM van Marseillequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
hier eensie http://www.ea.com/soccer/(...)off#00BBcd5mnI0qD:pc
Hahaha kun je misschien ook eens in de toekomst kijken, en zien wie gaat dalen of stijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Iemand postte vanmiddag zo'n paragnonesten hulplijn en nu heb ik deze add
[ afbeelding ]
Wat wil je weten schat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hahaha kun je misschien ook eens in de toekomst kijken, en zien wie gaat dalen of stijgen.
Smeerkees, en daarna zeker weer meteen je controller vast pakken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ts-Illustrated.dhtml
en nu ben ik ff weg
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 17:53:03Guest Play returns to FUT in the latest FIFA 13 Update. Out now on PC and Xbox 360. PS3 coming soon. Full details: http://t.co/5KDdAlkf reageer retweet
het einde is zo vetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
even Sleeping Dogs uitspelen.
Best wel verslavend spel. imo leuker dan GTA IV
Xbox?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
even Sleeping Dogs uitspelen.
Best wel verslavend spel. imo leuker dan GTA IV
Is toch gewoon dat je een wedstrijd speelt dus geen toernooi of seasonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef Ebecilio het volgende:
Goed nieuws!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 17:53:03Guest Play returns to FUT in the latest FIFA 13 Update. Out now on PC and Xbox 360. PS3 coming soon. Full details: http://t.co/5KDdAlkf reageer retweet
Cum jij over je handen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Smeerkees, en daarna zeker weer meteen je controller vast pakken.
Natuurlijk, dat is veel handiger met schoonlikken.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is veel handiger met schoonlikken.
Mata - Torresquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand nog een leuke CAM-ST perfect link voor 4-2-2-2?
Er zijn genoeg andere bazige Belgische CDM's..en ook genoeg alternatieven in de EPL. Waarom Dembele?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:40 schreef Philos het volgende:
Iemand toevallig al ervaring met Dembele als CDM?
Speel in een 3-5-2 met Sandro en Zanetti op CDM... één CDM moet echter Spurs zijn, de andere van Inter... Maar ben écht niet tevreden van Sandro. Dembele lijkt me op basis van stats ook geen slecht alternatief :pquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere bazige Belgische CDM's..en ook genoeg alternatieven in de EPL. Waarom Dembele?
valsspelerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Philos het volgende:
[..]
Speel in een 3-5-3 met Sandro en Zanetti op CDM... één CDM moet echter Spurs zijn, de andere van Inter... Maar ben écht niet tevreden van Sandro. Dembele lijkt me op basis van stats ook geen slecht alternatief :p
Thanks voor de suggestiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mata - Torres
Gotze - Reus
IF Rodriguez - IF Jackson
Tevez - Aguero
Weet jij nu waarom mijn startonderbreking niet meer werkt? Nu moet ik fietsend door het leven
je bent pas uitgespeeld als je nummer 1 bentquote:
Parker is erg goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Philos het volgende:
[..]
Speel in een 3-5-2 met Sandro en Zanetti op CDM... één CDM moet echter Spurs zijn, de andere van Inter... Maar ben écht niet tevreden van Sandro. Dembele lijkt me op basis van stats ook geen slecht alternatief :p
Ik ben altijd de beste /arrogantiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef quer het volgende:
[..]
je bent pas uitgespeeld als je nummer 1 bent
stijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef quer het volgende:
Maar ik werd zomar weggelachen maar het was een serieuze vraag![]()
zal sif mertens dalen of stijgen qua prijs? (niet qua lengte, Prideofthesouth heeft z'n grap van de dag al gemaakt)
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef quer het volgende:
en heeft iemand een documentje met alle up's erin?
Thorbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
ga zo wat?quote:
quote:
Abate ook...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
IF Asamoah
Eindelijk een normale goede back die een dubbele link met Chiellini heeft
h/hquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
IF Asamoah
ooh ahahha, isgoedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde ik wil zo een potje haha
Beter dan high/medquote:
De Ceglie is ook baasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
IF Asamoah
quote:
te weinig pace voor tim86 ik zie het alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee om gaan
Nee, die faalt iedere keer opzichtig bij mij. Verreweg de slechtste LB voor mij. Hij is veel te slap, kan niet verdedigen en al helemaal niet koppen.quote:
die kan alleen maar rennen en containen ja, tim86 skkltjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
te weinig pace voor tim86 ik zie het al
Ja met Feyenoord spelers boven de 80 rating en allemaal 5* skillquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter maken ze FUT 14 weer een beetje leuk.
Fake rabona met Lexie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja met Feyenoord spelers boven de 80 rating en allemaal 5* skill
Die en Mathijsen 1* skillquote:
De pace van Ben Arfa compenserenquote:
83 pace te weinig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De pace van Ben Arfa compenseren
quote:
vrees ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
Team of the Tournament in-forms will be available for 1 day only from Tues 6pm - Wed 5.30pm UK
Asamoah zal dus wel duur worden
Ik heb die alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox ja. Zie dat je voor spelen in de sneeuw maar 1 verdienste krijgt
Gaan we clubben vanavond?quote:
Tax is naar 10% gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef diedjuh het volgende:
Wat houdt die update in die ik net kreeg?
quote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tax is naar 10% gegaan.
En nog een paar dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |