PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door HugoohAFCA op 12-02-2013 15:17:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Anonymous61 het volgende:
RVP blijkt beter dan Messi te zijn in UT13 dit jaar..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kutspel, zul je bedoelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Ben al weer helemaal klaar met die kut spel.
ik ben arm(pakjes is verslavend)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
ja bedoel ik wat een klote mode is dat fut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kutspel, zul je bedoelen
beter ga je iets anders spelen en rot je opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja bedoel ik wat een klote mode is dat fut.
jij maak me dag weer goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je iets anders spelen en rot je op
Dan ga je toch iets anders doen ipv het hier iedere dag te verkondigen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie is dit en waar speelt hij?
[ afbeelding ]
Casemiro en speelt bij Real madridquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie is dit en waar speelt hij?
[ afbeelding ]
Hij is nu maar 1m60, lager gaat echt niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef quer het volgende:
Gaat sif mertens nog wat zakken denken jullie? ik wacht tot hij 20k word
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
was het nou gewoon een dramatische troll net ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is nu maar 1m60, lager gaat echt niet.
dus dan ga je maar vragen wie het is ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.
4 op de markt en ze zijn aan het pricefixen ps3.. lolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De enige troll die er is dat ben jij. Doordat hij bij het 2de elftal van Madrid speelt vinden sommige mensen hem niet.
Dat begrijp ik heel goed, zo'n mooie droge reactiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik wordt een beetje melig van al die onnozele vragen
haha ja manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
4 op de markt en ze zijn aan het pricefixen ps3.. lol
dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij die gast die me laatst een berichtje stuurde?
nice, vet teamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
[ afbeelding ]
Net tegen dit team gespeeld. 3-2 gewonnen en ik had 3 x zoveel schoten
Eerste keer ook dat ik zo'n duur team tref. Het is in divisie 1 vaak huilen met de welliton pet op.quote:
okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
wat een upgrade
http://www.futhead.com/fifa/players/12580/
ja of nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Eerste keer ook dat ik zo'n duur team tref. Het is in divisie 1 vaak huilen met de welliton pet op.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#00BBcd5mnI0qD:pc
TOTT
DIE MOEST IK POSTEN VAN REEMIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTT
Eindelijk een goede Serie A LB.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTT
Nog steeds.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die gast nou weer geband?
Armero is toch best acceptabel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Eindelijk een goede Serie A LB.
Beetje klein (in combinatie met heading stats). Asamoah kan koppen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Armero is toch best acceptabel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand ff een puush ervan maken?
Acceptabel of goed. Maar hij zal wel weer pleuris duur worden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Armero is toch best acceptabel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand ff een puush ervan maken?
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jesequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Acceptabel of goed. Maar hij zal wel weer pleuris duur worden...
1,65quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jese
2* skill,2* weak foot, m/hquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Ghanees van Espanyol op de bank is misschien een mooie vervanger voor Jese
Ik ken er nog wel een. Gaat over een RM van Swansea in de Premier League...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bummerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
2* skill,2* weak foot, m/h
Lijkt me niet.
Komen opnieuw in packs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Djeetje het volgende:
Maar hier zitten toch veel spelers in van MOTM ?
goh je hebt ogenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Djeetje het volgende:
Maar hier zitten toch veel spelers in van MOTM ?
Dat is geen onnozele vraag. Het is pas onnozel als niemand een antwoord voor je heeft, en je blijft het tot in extremis herhalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een. Gaat over een RM van Swansea in de Premier League...
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.quote:
Had ook leuker geweest als er meer nieuwe spelers in zaten inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.
Ik ook, daalt de prijs weer wat. Al was de kans hierop wel 90%quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja snap ik, maar vind het wel beetje jammer dat spelers van MOTM precies het zelfde in TOTT zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef Revontulet het volgende:
Denken jullie dat Drogba duur gaat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was te gretig..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ik was te gretigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jaman, hij wort egt fuking duur
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
FUT draait ook echt alleen maar om pace he
gewoon Eto'o in de spits gooienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
dat idee krijg je wel als je aan alle kanten voorbij wordt gelopen door de tegenstander maar oke.quote:
klosequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
fapperdefapperdefapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)og_eva_de_goede.html
fapfap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |