SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 12-02-2013 14:22:02 ]
Gaat dat zo gemakkelijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Geen idee, soms kan ook gewoon ineens op iemand vallen.
Hm oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er kan wel een mate van bovenmatige interesse zijn ja.
Ja ergens wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is toch fijn als je iemand leuk vind en diegene jou.
Plaatje toegevoegd aan de op.
Vooral die tetten jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Lekker ding he!
Als ik een piemel had zou ik heb daar tussen willen douwen wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAAR zou ik wel tussenin willen rollen.
Ja en dan zo hard op en neer en keihard klaarkomen tussen die tettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik een piemel had zou ik heb daar tussen willen douwen wel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan zo hard op en neer en keihard klaarkomen tussen die tetten.
Nog lang geduurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet van de mannenliefde dus, ik ben weer genezen haleluja praise the lawd!
Slechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Ja, soms dwaal ik van het rechte pad af.
Ik zit met alleen maar mannen hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SlechtGelukkig ben je weer terug!
Had je maar ander werk moeten kiezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit met alleen maar mannen hier![]()
.
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je maar ander werk moeten kiezen
Zei toch ook niet aan mosselen likken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan beffen.
Dat zou ik dan weer wel doen. Wel de eckte eckte geen kut.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef baaart het volgende:
[..]
Zei toch ook niet aan mosselen likken?
'a smoker never really quits'quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:00 schreef BlackLining het volgende:
Tevens bij de begrafenis mijn laatste sigaretje gerookt
Romantischquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef shifto het volgende:
Bietjuh neuken, mss doe ik ruig en zeg ik dat ik van der hou enzo
Woont ze ver weg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond met haar foto in de ene hand en mijn hobby in de andere hand.
Nope, maandag was werken van 4 tot half/kwart voor 9 en dinsdag van 09:00 tot 19:30 op school, dus reizen van 's ochtends vroeg (07:00) tot 's avonds laat. Wel een relaxte dag gehad verder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij gisteren natuurlijk weer naar het Amsterdamse, zoals ik op FB begreep?
Het is toch wat oneerlijk verdeeld, dat we moeten werken/studeren
Ze keken me een paar jaar terug op de VU wel gek aan toen ik doodleuk met m'n roodgeelgroene (Mestreech) sjaal bij werkcollege kwam zitten op de maandag
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee joh, ze is een Bosschenaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ben ik toch niet de enige met dat idee geweest.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef shifto het volgende:
Bietjuh neuken, mss doe ik ruig en zeg ik dat ik van der hou enzo
Verslaving is een chronische ziekte die gekenmerkt wordt door terugval. - Mijn docentquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'a smoker never really quits'
en met deze boodschap wens ik u een goede morgen
Waarom wil je zo graag single blijven? Als je hem niet goed kent en/of niet goed weet of hij bij je past, oké, maar een relatie aangaan blijft altijd eng alleen kan wel echt een enorm goede beslissing zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
God wat klef. Ik wilde de mijne niet eens zien vandaag. Zat in mijn niet meer forever alone rouwproces.
Ja weet niet nieuw dit dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag single blijven? Als je hem niet goed kent en/of niet goed weet of hij bij je past, oké, maar een relatie aangaan blijft altijd eng alleen kan wel echt een enorm goede beslissing zijn.
Aww kei leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja weet niet nieuw dit dat.
Eng enalles. Maar hij is kei leuk en alles gaat zo chill dus ach morgen zien we elkaar weer.
Slechte ervaringen vroeger met bepaalde dingen, de rare dingen bij mij thuis, mijn sociale skills, mijn slechte zelfbeeld en stemming, mijn vreemdheid en neuroticisme, zijn vrienden, hoe mijn leven er uit zou zien, hoe ik het zou moeten combineren met mijn idee van in Amsterdam wonen (wat écht een slecht idee was) en in het buitenland stage lopen (wat ik waarschijnlijk wel over 2 à 3 jaar ga doen), of ik niet kei diep in de friendzone zat en nog veel meer.quote:
Ik vond (en vind) het nog steeds zo raar dat besef. 'Ik heb een vriend'. Net zoals ik nog steeds mijn leeftijd niet besef, voelt ook nog raar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Fijn om te horen dat je dat nu niet meer hebt. Ook grappig die omschakeling van single mr naar in een relatie.Tof dat het zo goed gaat. Ben blij voor je!
Oh ja sowieso. Hij heeft dit weekend een goede vriendin ontmoet. Eeuwig respect dat tie het aandurfde.
Bij de vraag of je een relatie hebt roep.je eerst nee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond (en vind) het nog steeds zo raar dat besef. 'Ik heb een vriend'. Net zoals ik nog steeds mijn leeftijd niet besef, voelt ook nog raar.Maar dankjewel.
Nice! En hij mocht haar dus ook?
Dat nog net niet gelukkig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij de vraag of je een relatie hebt roep.je eerst nee?
Ja
En jii dacht nog wel origineel te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige met dat idee geweest.
Wat is dat nou weer voor bronquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verslaving is een chronische ziekte die gekenmerkt wordt door terugval. - Mijn docent
Van 9.00 tot 19.30 op de uni en dan nog vinden dat je weinig contacturen hebt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Muisraket het volgende:
Late reactie, maar:
[..]
Nope, maandag was werken van 4 tot half/kwart voor 9 en dinsdag van 09:00 tot 19:30 op school, dus reizen van 's ochtends vroeg (07:00) tot 's avonds laat. Wel een relaxte dag gehad verder.Maar inderdaad, ik heb voor mijn doen echt debiel weinig contacturen nu, maar dat voelt toch niet helemaal als vakantie. Dus bij echt bij alles waar de carnavalsvakantie van toepassing is, vergeet ik dat. Andere bustijden, geen muziekles, ouders die opeens thuis zijn.
Maar zo raar aangekeken ja? Ik weet niet meer of ze me vorig jaar met mijn rood-wit-gele sjaal raar aankeken eerlijk gezegd. Wel commentaar gehad van een kennis, totdat hij wist dat ik in DB geboren ben en, ware het niet voor mijn gestoorde familie, misschien vandaag nog wel in de Maaspoort gewoond had.
Het was uiteindelijk nog uitgelopen op een heel KEL-waardig verhaal, maar te lam om te typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jii dacht nog wel origineel te zijn
is!!quote:
Mag ook in mijn dmquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef shifto het volgende:
Het was uiteindelijk nog uitgelopen op een heel KEL-waardig verhaal, maar te lam om te typen.
Anyway, wel blij dat het:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |