Blowen is wel de norm inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jointjes roken de dag na mdmaNa/met welke drug blow ik sowieso, hoort erbij.

Gewoon flink inslaan wanneer je aan de M gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen pijnlijk om te zien hoe snel je zakje eraan gaat
Wat moet je gaan doen? Als het bier drinken is, mag je niet klagen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben net klaar met eten. ivm grote schoonmaak in huis
huisgenoten die eerder waren, zucht, gvd.
Ik heb helemaal geen zin meer om naar de stad te gaan.

Bier heb ik wel. Maar niks te rokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon flink inslaan wanneer je aan de M gaat.
[..]
Wat moet je gaan doen? Als het bier drinken is, mag je niet klagen.

Aha, dan is de missie dus nobel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bier heb ik wel. Maar niks te roken

quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas weinig mee dit jaar![]()
Oja en het is overmorgen
Oh damn, ik dacht dat het vandaag de dertiende was. Vrije dagen verneuken mijn besef van tijd zo hard.quote:

haha. Heb er de pest inquote:

Dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon flink inslaan wanneer je aan de M gaat.

Oew dat is wel minder. Maar dan is het straks extra lekker, moet je maar denken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
haha. Heb er de pest inTis dik 15 min fietsen
misschien wel 20 zelfs. Het is koud, het waait
al met al.... dikke kut met pruimensaus.

Binnenkant van een bananenschil roken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef Midnight_snack het volgende:
Net eentje gedraaid maar nu een leeg zakje... What do?

hmm? Wat doet dat dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Binnenkant van een bananenschil roken.

Schijn je ook soort van high van te worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
hmm? Wat doet dat dan?
Het is meer dat ik geen zin heb om bij te gaan halen

in da club?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit echt knetterstoned mee te rappen op oude liedjes van 50centGoodlife.

Lijkt me een beetje een broodje-aap verhaal eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Schijn je ook soort van high van te worden.

Ah nu eminemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Vaseline__
Dittes.

Zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje een broodje-aap verhaal eigenlijk![]()
Ik hou het wel gewoon bij wiet.
Jouw pas geluisterde tracks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Vaseline__
Dittes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |