http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook zin in zelfgemaakte snert! Laatste tijd alleen af en toe uit zak/blik op. Ga maar eens een receptje zoeken
Oe nom! Dank je welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htm
Ik volg dit recept altijd...
Mooi! Maar lijkt wel weinig misschien? Of grote porties?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Nallie het volgende:
Gooi ik ff een lijstje in t nieuwe topic!
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, mini koekje
L: 3 crackers, gekookt ei/hummus/geitenkaas, tomaten/komkommer salade met wat surimi
T: nog even kijken waar ik zin in heb
D: quinoa met geroosterde pompoen, geitenkaas en pijnboompitjes
S: uur boksen
T: kwark
Ja misschien aan de iets mindere kant inderdaad. Zal een substantiele T nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe nom! Dank je wel
[..]
Mooi! Maar lijkt wel weinig misschien? Of grote porties?
Grappig, zo heeft ieder zijn eigen recept. Ik heb er altijd een zonder aardappel of spek, maar met schouderkarbonadequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htm
Ik volg dit recept altijd...
Ik doe altijd maar wat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Grappig, zo heeft ieder zijn eigen recept. Ik heb er altijd een zonder aardappel of spek, maar met schouderkarbonade.
varkenspoten heb ik ook nog nooit gezien in de winkel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Waar woont dat arme mens van het recept? Geen varkenspoten te krijgen, geen echte rookworst...
Van Nivea heb je een nieuwe onder de douche-bodylotion/milk, is prijzig, maar werkt wel. Toen ik 5 jr geleden in Canada was, hadden ze van Olaz een 2-in-1 douchecreme, was ook heel fijn, nooit in NL gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
Voor droge huid gebruik ik Nivea body milk, donkerblauwe fles te verkrijgen bij iedere drogist. Spul is super tegen droge benen! Trekt ook snel in
Winkel ook niet, maar die dingen kun je bij een goede slager wel vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
varkenspoten heb ik ook nog nooit gezien in de winkel.
En echte rookworst is niet die van unox of van de hema, maar een echte gerookte worst!
ja ik heb m meteen gekocht! na douchen smeren kost veelk te veel tijd. dit hoeft niet zo secuur. ben er nog niet uit of ik er nou meer jeuk vasn krijg of niet... douche olie ook geprobreerd (nivea en balneum hermal) maar daar wordt t erger van...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Van Nivea heb je een nieuwe onder de douche-bodylotion/milk, is prijzig, maar werkt wel. Toen ik 5 jr geleden in Canada was, hadden ze van Olaz een 2-in-1 douchecreme, was ook heel fijn, nooit in NL gezien.
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ik heb m meteen gekocht! na douchen smeren kost veelk te veel tijd. dit hoeft niet zo secuur. ben er nog niet uit of ik er nou meer jeuk vasn krijg of niet... douche olie ook geprobreerd (nivea en balneum hermal) maar daar wordt t erger van...
Zwitsal heeft hogere pH zodat het niet prikt, is niet per definitie beter voor de huid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadhelaas krijg je er niet automatisch ook een zacht babyhuidje van
![]()
Het is wel gemaakt voor hele gevoelige huidjes die weinig gewend zijn, doet het altijd goed bij mij.
parfum van zwitsal kan ik niet goed tegen... ik wissel nivea en dove af. daar duurt t langst voor ik ga reageren, en als dat gebeurt kan ik t andere merk gebruiken, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadhelaas krijg je er niet automatisch ook een zacht babyhuidje van
![]()
Het is wel gemaakt voor hele gevoelige huidjes die weinig gewend zijn, doet het altijd goed bij mij.
Douchespul hoort sowieso niet te prikken, dan gaat er iets foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zwitsal heeft hogere pH zodat het niet prikt, is niet per definitie beter voor de huid.
Als het gewoon goed gaat, zijn Dove en Nivea ook mijn merkjes idd. Is ook erg persoonlijk waar je wel en niet tegen kan.. aloë zou bijvoorbeeld goed voor je huid moeten zijn, ben ik superallergisch voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
parfum van zwitsal kan ik niet goed tegen... ik wissel nivea en dove af. daar duurt t langst voor ik ga reageren, en als dat gebeurt kan ik t andere merk gebruiken, etc.
vaseline intensive care en zwitsal geven meestal dezelfde dag nog een reactie... jammer, ruikt zo lekker!
oh en rituals kan ik ook tegen, ondanks de parfums! alleen niet t douchespul, alleen de cremes...
Ook direct uit de plant? Blad opensnijden, dan komt het vocht eruit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als het gewoon goed gaat, zijn Dove en Nivea ook mijn merkjes idd. Is ook erg persoonlijk waar je wel en niet tegen kan.. aloë zou bijvoorbeeld goed voor je huid moeten zijn, ben ik superallergisch voor.
jup, aloë kan ik ook niet hebben! ooit in een sauna-ding een aloë pakking gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Douchespul hoort sowieso niet te prikken, dan gaat er iets fout
Shampoo gebruik ik nooit zwitsal, altijd dure meuk van de kappert.
Ik was een heul grote Hanson fan vroegah!quote:
Ik vond deze versie verbazend vermakendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was een heul grote Hanson fan vroegah!Nu vind ik nieuwe liedjes soms ook wel tof
yepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook direct uit de plant? Blad opensnijden, dan komt het vocht eruit.
Ik heb gewoon de cd van Hanson. Hun eerste zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vond deze versie verbazend vermakend
Net zo tof als Loes Veenstra!quote:
De wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Net zo tof als Loes Veenstra!
Koesje op! Grote wond?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Probability het volgende:
Sneeuw is stom. Gat in knie en overal bloed.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-van-loes-veenstra/quote:
Ik vind m wel meevallen hoor.quote:Lijstje! Hongerdag, veel brood![]()
O: twee sneetjes met kipfilet
T: snee brood met pindakaas
L: volkorenbroodkaastosti
T: snee brood met kruidenkaas
T: massala chai
T: wortels (grote)
D: tomatengroentensoep
Haha fantastisch!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-van-loes-veenstra/
Instant een glimlach op je gezicht!
[..]
Ik vind m wel meevallen hoor.
Ik wist dat jij 'm ook leuk zou vinden!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha fantastisch!Geniale truien ook! En die mevrouw, 'oh leuk".
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Pleister en snoepje van papa gehad.
Ah, naast koesjes maken snoepjes ook beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Pleister en snoepje van papa gehad.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol stuurt iemand een boekwerk (ongeveer 3 A4tjes) aan vragen, sluit af met: "Graag even antwoord".
Even! Grapjurk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol stuurt iemand een boekwerk (ongeveer 3 A4tjes) aan vragen, sluit af met: "Graag even antwoord".
Even! Grapjurk
Is toch niet vreemd? Is koud buiten. Ik lig elke week wel een keer te prutelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Billy, heel erg of gewoon een beste jaap?
Vanavond even verder met de grote voorjaarsschoonmaak, ben zo'n beetje op de helft, en dan lekker in bad denk ik.Voor een of andere reden heb ik zin om een bad te nemen...
Haha ook leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was gister boos op een collega. Kreeg een mail: "Ja, werkt dit en dit systeem alweer, want ik wil deze titel invoeren."
Antwoord: "Het zou weer moeten werken, maar het is niet de bedoeling dat je die titel daar invoert, want hij staat al in een ander systeem (insert langere uitleg over afspraken uit het verleden)."
Volgende dag, mail naar andere collega (let wel, gedeelde mailbox op de afdeling): "Ik heb deze titel ingevoerd, maar ik krijg steeds een foutmelding. Wil jij het voor me doen?"
Tssss![]()
Ohhh, genietenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was gister boos op een collega. Kreeg een mail: "Ja, werkt dit en dit systeem alweer, want ik wil deze titel invoeren."
Antwoord: "Het zou weer moeten werken, maar het is niet de bedoeling dat je die titel daar invoert, want hij staat al in een ander systeem (insert langere uitleg over afspraken uit het verleden)."
Volgende dag, mail naar andere collega (let wel, gedeelde mailbox op de afdeling): "Ik heb deze titel ingevoerd, maar ik krijg steeds een foutmelding. Wil jij het voor me doen?"
Tssss![]()
Haha ik vind dat ook mooi! We krijgen vaak replies van mensen die iets wilden forwarden, met tekst als "HOI TRUUS DENK DAT JIJ DIT LEUK VINDT TOT SNEL GROETJES RIA".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh, genietenIk vind het fantastisch als ik mails onder ogen krijg waarvan ik weet dat het nou net de de bedoeling was dat ik ze zie
Quasi onschuldige mails terugsturen, waardoor juist de 'boosdoener' gedwongen wordt te reageren en dan kijken hoe ze reageren. Heerlijk
En de buitenwereld maar denken dat biebvolk zo vredelievend wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh, genietenIk vind het fantastisch als ik mails onder ogen krijg waarvan ik weet dat het nou net de de bedoeling was dat ik ze zie
Quasi onschuldige mails terugsturen, waardoor juist de 'boosdoener' gedwongen wordt te reageren en dan kijken hoe ze reageren. Heerlijk
Holy smokes! Enig idee hoe snel dat vocht weg gaat wezen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ondertussen gesprek met arts gehad. Ontstekingswaarden ok, vocht hetzelfde (heb om de foto's gevraagd, want interessantDie long zit nog goed vol ook
Denk dat 'ie bijna voor de helft vol zit. Had ik niet aan zien komen. Bizar dat ik er zo relatief weinig van merk).
Nu gaan ze weer overleggen of het vocht een reden is mij nog langer hier te houden. Ben benieuwd
Moet er wel bijzeggen dat de foto niet 3dimensionaal was, natuurlijk. Weet niet of een long net als een ballon ool uitzakt en een grotere diameter krijgt als 'ie zich vult. Dus op de foto lijkt 'ie bijna halfvol, maar misschien kan 'ie nog veel voller, zeg maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holy smokes! Enig idee hoe snel dat vocht weg gaat wezen?Raar wat het menselijk lichaam allemaal kan hebben toch he!
Ben niet zo'n bad-persoonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Is toch niet vreemd? Is koud buiten. Ik lig elke week wel een keer te prutelen
Ben jij biebvolk? Of die collega die iets stuurde? Dacht namelijk dat jij iets heel anders deed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En de buitenwereld maar denken dat biebvolk zo vredelievend wasAch ja, dit is wel een beetje een geval apart, ze weet altijd het bloed onder je nagels vandaan te halen. Bij alle collega's (voor zover ik weet), ook een talent
. Ze schijnt privé wel aardig te zijn overigens. Best intrigerend, dat mensen zo anders kunnen zijn in hun werkrol. Zelf heb ik dat totaal niet (denk ik
).
Ooohhhhhhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
Net een patatje op, en een halve zak suikerpinda's en een stukje kwarktaart en nu voel ik me weer een stuk beter![]()
EchtProbeerde netjes te eten, maar voelde me er toch een partijtje beroerd van worden .Nu voel ik me weer fijn
![]()
en 1 van de drie was niet afdoende geweest? is dat trouwens mentaal of fysiek dat je je niet goed voelt van slecht eten? het klinkt als een raar soort excuus om toch vooral crap te etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
Net een patatje op, en een halve zak suikerpinda's en een stukje kwarktaart en nu voel ik me weer een stuk beter![]()
EchtProbeerde netjes te eten, maar voelde me er toch een partijtje beroerd van worden .Nu voel ik me weer fijn
![]()
nee. Patat heb ik onderweg naar huis gegeten. Thuis aangekomen (een uur later)de halve zak pinda's en weer een half uur later een stukje kwarktaart.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
1 van de drie was niet afdoende geweest?
En een appel, boterham pindakaas en een stuk kwarktaart dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nee. Patat heb ik onderweg naar huis gegeten. Thuis aangekomen (een uur later)de halve zak pinda's en weer een half uur later een stukje kwarktaart.
Dat was mijn lijstje vanmorgen:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
En een appel, boterham pindakaas en een stuk kwarktaart dan?
Ik heb het ook wel eens hoor, van die cravings in de middag. Wat meer (gezonde) dingen eten bij de lunch geen optie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was mijn lijstje vanmorgen:
o. 250 gram kwark + appel
t. sinaasappel
l. boterham pindakaas + 2 crackers kaas
t. patat
t2. pinda's en kwarktaart
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
oei, Tink. Nu wil ik ook patat. Wij eten vanavond bladerdeegtaart met rode uien en geitenkaas, en wat sla ernaast...
Da's ook geen straf zeg hee!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
oei, Tink. Nu wil ik ook patat. Wij eten vanavond bladerdeegtaart met rode uien en geitenkaas, en wat sla ernaast...
Nee. Echt niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens hoor, van die cravings in de middag. Wat meer (gezonde) dingen eten bij de lunch geen optie?
Chineesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Echt niet.
Ik had ook echt behoefte aan dit eten en voel er ook absoluut niet slecht of schuldig over. Sterker nog, mocht eer ook nog pizza of chinees bij komen kan ik er nog mee leven. Doe dit niet iedere dag ofzo.
Weet je mijn lijstje nog? Op een dag een chocolate cookie, een muffin en een pizza! Joy!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Echt niet.
Ik had ook echt behoefte aan dit eten en voel er ook absoluut niet slecht of schuldig over. Sterker nog, mocht eer ook nog pizza of chinees bij komen kan ik er nog mee leven. Doe dit niet iedere dag ofzo.
Ook jij kunt dat prima hebben denk ik, zolang je het niet heel vaak doet, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je mijn lijstje nog? Op een dag een chocolate cookie, een muffin en een pizza! Joy!![]()
Ben ik dan echt de enige die het raar vind dat je je slecht gaat voelen van gezond eten? Dat je soms trek heb in iets ongezonds lijkt me normaal, maar dat je je slecht gaat voelen van normaal eten lijkt me nogal... uh... vreemd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Echt niet.
Da's wel, vroeg me daarom dus af of het misschien afkickverschijnselen zouden kunnen wezen, i.v.m. suikerloos doen ofzo!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die het raar vind dat je je slecht gaat voelen van gezond eten? Dat je soms trek heb in iets ongezonds lijkt me normaal, maar dat je je slecht gaat voelen van normaal eten lijkt me nogal... uh... vreemd?
Maakt mij niet uit of je je er schuldig over voelt, daar ging het me in de eerste plaats al niet om, zeg maar.
Ik denk eigenlijk dat ik vooral behoefte had aan vetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel, vroeg me daarom dus af of het misschien afkickverschijnselen zouden kunnen wezen, i.v.m. suikerloos doen ofzo!
Die komen vast even langsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, lekkeren badderen met de hepies?![]()
Dan kan je toch ook gewoon een kokosnoot eten, of noten, of avocado. Vind het echt klinken als een vreemd smoesjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik vooral behoefte had aan vet
Prima.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon een kokosnoot eten, of noten, of avocado. Vind het echt klinken als een vreemd smoesje. Zeg dan gewoon dat je zin hebt in een vette hap
Incalculerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook jij kunt dat prima hebben denk ik, zolang je het niet heel vaak doet, toch?Alleen jammer als de darmpjes enzo gaan stieren, dan geniet je er ook niet optimaal van
Zou ik niet doen viz, word je ziek van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Half kilo broccoli 0,60 bij de Deka trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zou ik niet doen viz, word je ziek van.Echt, werkelijk Perruche, waar heb ik gezegd dat ik ziek wordt van gezond eten? Alleen dat ik last had van fysieke klachten. Maar nergens de link gelegd met appels oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nou Tink, ik haalde dat uit deze opmerking:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt, werkelijk Perruche, waar heb ik gezegd dat ik ziek wordt van gezond eten? Alleen dat ik last had van fysieke klachten. Maar nergens de link gelegd met appels oid.
En dan de "sub" text. Maar misschien heb ik erbarmelijke begrijpens begrijpend* lezen skills, zou ook goed kunnen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Stimmt, en interpretatiefoutjes komen veelvuldig voor! Al is het wel minder dan vroegahh, toen waren er veel meer relletjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:51 schreef Nallie het volgende:
We zijn t nooit eens, want iedereen in Slank is bijzonder en uniek en briljant
En we weten altijd alles beter!
Ik vraag me wel serieus af of je datgene waar je lijf blijkbaar om vraagt niet beter uit wat anders kan halen? Verder: moet kunnen een keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt, werkelijk Perruche, waar heb ik gezegd dat ik ziek wordt van gezond eten? Alleen dat ik last had van fysieke klachten. Maar nergens de link gelegd met appels oid.
Ongelukkig zijn is dan ook erg ongezondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:54 schreef Nallie het volgende:
Beter ongezond en gelukkig dan gezond en ongelukkig.... ofzo
Dit was de dvd van Zoe Jakes, Killer Drillz.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leven en laten leven
Sarabi, wat voor DVD is dat met buikdansworkout? *aagje*
Ik wil Bollywooddansjes leren trouwensSuperblije manier van dansen ook
Nou ja, het ging mij er ook om dat wat er ook ten grondslag ligt aan het jezelf kut voelen, het niet zo prima is (imo) om dat dmv slecht eten op te lossen. Doen ze in dieet ook en kijk wat er van komt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af of je datgene waar je lijf blijkbaar om vraagt niet beter uit wat anders kan halen? Verder: moet kunnen een keer.
Gloepend warm?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net drie gloepend warme vers uit de oven zuurdezem/semoline boterhammen met wat geraspte chocola op...![]()
![]()
![]()
Mjah, ik vraag me nu meer af wat er mist in het normale eetpatroon dat er na een tijdje cravings ontstaan voor iets waar je lijf dan snel op reageert.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, het ging mij er ook om dat wat er ook ten grondslag ligt aan het jezelf kut voelen, het niet zo prima is (imo) om dat dmv slecht eten op te lossen. Doen ze in dieet ook en kijk wat er van komt!
/kortdoordebocht
Ohwwww en dan gaat de chocola smelten.......en dat is zo lekker..... En zo....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net drie gloepend warme vers uit de oven zuurdezem/semoline boterhammen met wat geraspte chocola op...![]()
![]()
![]()
t kon wel eens een verbastering tussen twents en fries zijn, gloepend. Of een van de 2 puur, m'n nederlands heeft invloeden van beiden, en ik weet nooit wat wat is...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef MarMar het volgende:
Oeh, breaking: ik hoor net op het nieuws dat er een vrouw is overleden door een overdosis cola. Serieus!
Ik denk dat er geen correlatie is tussen het feit dat ik gezond probeerde te eten en dat ik me beroerd voelde. Helaas gaf mijn tekst schijnbaar een andere indruk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, ik vraag me nu meer af wat er mist in het normale eetpatroon dat er na een tijdje cravings ontstaan voor iets waar je lijf dan snel op reageert.
Kan je daar achter komen Tink? Misschien dat jouw idee van gezond misschien toch wat aanvulling nodig heeft?
Gaat me er niet om dat een dagje snaaien erg is of erge gevolgen heeft, ik vraag me alleen serieus af wat je lijf mist dat je je er zo min door voelt als je gezond bezig bent.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:01 schreef MarMar het volgende:
Oeh, breaking: ik hoor net op het nieuws dat er een vrouw is overleden door een overdosis cola. Serieus!
Ah jah, ik kreeg de indruk van wel idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen correlatie is tussen het feit dat ik gezond probeerde te eten en dat ik me beroerd voelde. Helaas gaf mijn tekst schijnbaar een andere indruk.
dat de invulbalk naar boven schiet? jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, doet jullie google ook zo vreemd?
dat hij geen zoekresultaten meer geeft, en continue blijft zoeken...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat de invulbalk naar boven schiet? ja
in dat geval: neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat hij geen zoekresultaten meer geeft, en continue blijft zoeken...
Gloepens = enorm.quote:
Ik kwam deze tegen:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cola![]()
![]()
Thanks Sarabi! Ik denk dat ik toch eens op zoek ga naar hyperdepieperder dansjes dan
Ah thankies! Ik word er ook geen wijs uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen:
http://store.copelandstore.com/introductiontobombaybellywood.aspx
Maar onduidelijk of het een work-out dvd is of alleen een optreden?
Coolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah thankies! Ik word er ook geen wijs uit
Heb zelfs een filmpje van paar seconden dat je mn rug ziet tijdens het dansenWas heel tof, er waren ook fotografen en cameramannen dus ben benieuwd of er nog meer (al dan niet gênante) footage is
Heb ik een tijdje bijgezeten! Georganiseerd door de sportschool. Maar toen lag dat een tijd stil en nu is degene die het organiseerde gestopt, dus helaas!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Coolis een zumba demogroep niets voor jou?
Jammer! Kan jij het zelf niet gaan organiserenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje bijgezeten! Georganiseerd door de sportschool. Maar toen lag dat een tijd stil en nu is degene die het organiseerde gestopt, dus helaas!Was wel leuk toen!
60 is 7,5quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg mo, hoe moet ik britse cijfers vertalen? marks zo rond de 60, is dat goed?
ik ben bezig met aanmeldingen tot ons Masterprogramma te beoordelen, en dat is altijd zo lastig!
Verschilt per uni bij mijn weten! Een 70 werd hier geloof ik een 8 ofzo, kan het voor je opzoeken als je wilt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg mo, hoe moet ik britse cijfers vertalen? marks zo rond de 60, is dat goed?
ik ben bezig met aanmeldingen tot ons Masterprogramma te beoordelen, en dat is altijd zo lastig!
Thanks, maar is niet nodig! Ik moet alleen maar een globale indicatie krijgen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verschilt per uni bij mijn weten! Een 70 werd hier geloof ik een 8 ofzo, kan het voor je opzoeken als je wilt?
Cocoface, jeuj!
Sarabi: tijd is idd zeldzaam, plus eerst weer eens actiever lessen
Dan moet je ook maar niet emigreren naar Spanje. Mañana, mañana..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is di of wo inmiddels alweer 'waarschijnlijk donderdag'.
Maar dan tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet emigreren naar Spanje. Mañana, mañana..
Hoe gaat het? Is het inmiddels kolderiek of echtechtecht niet leuk meer?
Heb op 't moment wat problemen met geloven in wat ze beloven. Er was vandaag natuurlijk wéér wat niet helemaal goedgegaan bij de bank waardoor het dus nu pas weer donderdag wordt in plaats van morgen. Ik heb besloten maar gewoon in ignoremodus te gaan tot we de sleutels in handen hebben. Ik kan me er gewoon op 't moment eigenlijk niet meer op verheugenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet emigreren naar Spanje. Mañana, mañana..
Hoe gaat het? Is het inmiddels kolderiek of echtechtecht niet leuk meer?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef kwakz0r het volgende:
hier nog mensen die het verbeteren van hun engels willen combineren met thuis-sporten?
ook available "lovely golf weather today" en "the climax really got to me"![]()
raap me ohoooop!
Ben je thuis in het weekend van 25 feb?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
Yes! Ben jij dan in de buurt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben je thuis in het weekend van 25 feb?
Hele kleine kans want ik kan die vrijdag niet vrij krijgen en die is vrij essentieelquote:
Bleuh. Komt je aanstaande schaatsen? Waar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hele kleine kans want ik kan die vrijdag niet vrij krijgen en die is vrij essentieel
Dus nee![]()
Heb al rondgebeld maar .... grom
Serieus? Dan waren mijn cijfers op de uni stukken beter dan ik dachtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
60 is 7,5
65 is 8
70 is 9
Zoiets
Ooh yeehaaaa!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeee proefschrift is gelezen en goedgekeurd door mn promotor! Nu gaat ie naar de leescommissie, die hebben zes weken om feedback te geven...
Hoop binnenkort een datum te kunnen melden!
Ja, startpunt vliegveld Arlanda en dan , naar gelang het ijs goed is, 400 rondom Stockholm.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Bleuh. Komt je aanstaande schaatsen? Waar?
Het ijs kon wel eens van niet zo beste kwaliteit zijn..
dat zei je net ook alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef Probability het volgende:
Moee net een paar uur geslapen. Zo weer studeren
Cool, Arlanda is hier twintig minuten vandaan. Wat ik begrepen heb is dat het ijs niet zo best is, hier in de buurt. Kijk ook hier http://www.unt.se/israpporten/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, startpunt vliegveld Arlanda en dan , naar gelang het ijs goed is, 400 rondom Stockholm.
Hi wil heel graag maar wil niet zonder mij ... En voor mij hoeft het niet, dan ga ik liever zaterdag en zondag zelf even weg, in mijn upje.
Zou je dat nou wel aanbieden? Het is uniekhoorn he..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Cool, Arlanda is hier twintig minuten vandaan. Wat ik begrepen heb is dat het ijs niet zo best is, hier in de buurt. Kijk ook hier http://www.unt.se/israpporten/
Als je in de buurt bent mag je altijd langskomen voor een bakje koffie/wat te eten ofzo! Leuk!
Ligt eraan, misschien was bij jou een 60 wel een 7 of 6.5 en was de schaalverdeling anders. Zoals ik later al postte ken ik het gebied van Jagär en weet ik ongeveer de waardering.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Dan waren mijn cijfers op de uni stukken beter dan ik dacht![]()
![]()
en ik vond het al zo raar dat je met 40 punten een vak kon halen, dacht dat ze de lat wel erg laag hadden gelegd. En hier kom ik dus negen jaar na dato achter
![]()
Ach, een bloemkool van een kilo en een halve kilo broccoli, dat kan ik wel aan! Misschien nog een pond spruitjes erbij, ofzo...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel aanbieden? Het is uniekhoorn he..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ach, een bloemkool van een kilo en een halve kilo broccoli, dat kan ik wel aan! Misschien nog een pond spruitjes erbij, ofzo...
Dit was journalistiekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ligt eraan, misschien was bij jou een 60 wel een 7 of 6.5 en was de schaalverdeling anders. Zoals ik later al postte ken ik het gebied van Jagär en weet ik ongeveer de waardering.
Bij bijvoorbeeld informatica of wiskunde is een 60 omgerekend naar NL cijfers helemaal niet zo briljant, omdat er daar écht goede of foute antwoorden zijn, om maar wat te noemen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Het is wel veel, maar niet heel begrotelijk. Hoewel groente bij jullie in het Hoge Noorden wel wat prijzig is, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ach, een bloemkool van een kilo en een halve kilo broccoli, dat kan ik wel aan! Misschien nog een pond spruitjes erbij, ofzo...
Heb het idee dat de boel voor fatsoenlijke groenten hier ook wat hoger ligt dan in NL< maar moet daar eens een keer een lijstje van gaan maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Het is wel veel, maar niet heel begrotelijk. Hoewel groente bij jullie in het Hoge Noorden wel wat prijzig is, toch?
Dan is het gelijk 2 dag en slapen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel apart dat dat per opleiding zo verschilt! Maar denk dat je altijd wel verschillen hebt, ook in Nederland. Alleen niet zo extreemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het hele Britse becijferingssysteem is lastig om te zetten naar NL-cijfers. Bij sommige opleidingen/vakken is het maximaal haalbare een 75, verglijkbaar met een 9/9.5, bij andere opleidingen/vakken is het mogelijk om 100 te halen.
Dat eet ik in 1 keer weg..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Even vergeten hoeveel 500gr spinazie was
Maar heb voor de rest van de week salade
Serieus, ook in salades (dus wat meer volume, zeg maar)?quote:
Dat stop ik in reuzenchampignons met ui en tomaat als bijgerecht van de rest van de groentequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Even vergeten hoeveel 500gr spinazie was
Maar heb voor de rest van de week salade
Een grote kom salade eet in zo weg ja.. mijn grote barbatruc, volume vullen met groen zodat ik het idee heb dat ik veel eetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ook in salades (dus wat meer volume, zeg maar)?
Woei!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef kwakz0r het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeee proefschrift is gelezen en goedgekeurd door mn promotor! Nu gaat ie naar de leescommissie, die hebben zes weken om feedback te geven...
Hoop binnenkort een datum te kunnen melden!
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de spinazie zit in de zak...
Dat eet je niet in ene op hoor
Vandaag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... lijstje van vandaag is niet helemaal gelukt![]()
En morgen wordt de boel verdubbeld, wish me luck
Vandaag is nog niet om..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jawel.
Jij eet een pond vlees op brood bij je lunch, ik eet gemiddeld een pond groente per dag en meestal in 1 maaltijd.
En een kilo geboden! Hoor ik daar elfhonderd gram, jij daar in de hoek? Nee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat ik vandaag bijna een kilo groente hadmaar witlof is dan ook zwaar.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
En een kilo geboden! Hoor ik daar elfhonderd gram, jij daar in de hoek? Nee?
Een kilo, dames en heren. Eenmaal, andermaal...
True, maar het ging over de spinaziequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]bij m'n lunch maar iets van 2 ons vlees hoor.
Maar dat is in totaal 500gr(~250gr in de salade) spinazie, 4 paprika's, 2 siepels, 4 tomaten, 4 teentjes knoflook, 2 handen olijven, 2 plakken feta, 1 grote rode peper, hand pijnboompitten (zout, peper, cayenne peper, balsamico en olijfolie)...
Bent tonnetje rond zou je dat allemaal in je maag hebben.
Prop nu ff het restant van je lijstje in je hoofd, dan mag je morgen gewoon weer 1 heel lijstje eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
fixxedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, ik ga dadelijk ook proberen bij te eten
Waar is Uniekje?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
En een kilo geboden! Hoor ik daar elfhonderd gram, jij daar in de hoek? Nee?
Een kilo, dames en heren. Eenmaal, andermaal...
Ga je dat ook echt doen? Voor jezelf he, voor ons maakt het niet uit wat je eet.quote:
Stage verslag inleveren & heel zwaar blok & werk van bijbaantje & studieachterstanden & wiskunde toets voor masterquote:
Ik ben nu wortelen aan het wegknauwen en zo meteen pak ik een appel en sinaasappel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je dat ook echt doen? Voor jezelf he, voor ons maakt het niet uit wat je eet.
Dat eerste wist ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Stage verslag inleveren & heel zwaar blok & werk van bijbaantje & studieachterstanden & wiskunde toets voor master
Doe eens een planningslijstje en een totaallijstje van vandaag?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu wortelen aan het wegknauwen en zo meteen pak ik een appel en sinaasappel.
En dan ga ik zo even kcals tellen voor deze dag om de schade op te nemen.
"Gelukkig" was het sporten minder intersief dan gepland.
Heb vanmiddag al een paar uur geslapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik
En de rest is bijzonder minderWerk je jezelf niet teveel over de kop. Rust en slaap heb je nodig voor goede prestatie *knuf*
Oke, dat is beter om te lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb vanmiddag al een paar uur geslapenyess ik ga chill doen!
Morgen naar de HA om te vragen hoe&wat nu
Ja was er vorige week ook al en moest even terug komen van haarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke, dat is beter om te lezen![]()
En vooral dat laatste is denk ik heel erg verstandig van je, als ik zo mag gokken over het internet
crackers wortels sinaasappel en appel zijn no way near vervanging voor boterhammen en kwark. Waarom doe je niet alsnog kwark en/of boterhammen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was vandaag:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas melk
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer drie crackers met een appel
T. sinaasappel en een appel 1 snack a jack
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
S. (laat ik eens beginnen met die te noemen) twee uur fitness
T. Kwark met daarin een banaan vijf wortels, glas melk, sinaasappel en een appel
Klinkt als een betrokken arts, fijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja was er vorige week ook al en moest even terug komen van haar
Geen best lijstje, waarom eet je niet gewoon wat je plant? Dit is echt schrikbarend weinigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was vandaag:
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer drie crackers met een appel
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
T. Kwark met daarin een banaan vijf wortels, sinaasappel en een appel
Ik kende haar nog niet maar ze was wel heel aardig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Klinkt als een betrokken arts, fijn!
Je hebt dus netto (als je zo je wortels enzo opeet) 2 boterhammen met roomkaas geskipt en kwark met banaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was vandaag:
T. Kwark met daarin een banaan vijf wortels, glas melk, sinaasappel en een appel
Ze komt deskundig over. En dat laatste is bijna net zo belangrijk. Nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kende haar nog niet maar ze was wel heel aardig!
Hetzelfde wat jou doet geloven dat je er fout aan doet om hulpverleners in te schakelen, precies dát doet mij geloven dat je er goed aan gedaan hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even op de vragen:
Ja, morgen moet ik het er ook over hebben en ik begin er haast in te geloven dat ik er heel erg fout in heb gedaan om hulpverleners toe te staan zich hiermee te bemoeien. Ik zit gewoon half te janken (naja heel) bij de gedachte dat er morgen nog meer bij moet. Het maakt ook allemaal niet uit, alleen ik moet even mijn gevoel wegdrukken erbij.
@Loveli: Ik wist wel dat ik je een slechte nacht kon veroorzaken
Nee, ging over wat er op de foto staatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
True, maar het ging over de spinazie![]()
Ik eet soms echt een grote slabak, waar je normaal voor je hele gezin salade in serveert, leeg. Maar dan niet met heel veel feta en zulks erdoor, gewoon tomaatje, beetje dressing..
Ben de afgelopen jaren erg handig geworden in veel eten proppen binnen een kleine kcal-marge
Menselijk lichaam kan idd een boel hebben, zo blijkt maar weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Nallie het volgende:
Ik zag vandaag een chick bij dr OZ met een eetstoornis.
Ze at 500 kcal per dag, die ze vervolgens direct weer uitkotste.
Dit deed ze al een half jaar en ze leefde nog. Best knap!
Beetje, maar heb t wel vaker gehad. Alleen t was een hele tijd weg. Even nadenken wat ik veranderd heb in eten/supplementenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Menselijk lichaam kan idd een boel hebben, zo blijkt maar weermaar eens houdt het op, kijk maar naar die heel dunne dames die niks meer kunnen enzo..!
Voel je je nu weer beter?
Gevoel gaat over!! Wordt eerst erger.... Lijkt niet erger te kunnen en dan wordt het minderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even op de vragen:
Ja, morgen moet ik het er ook over hebben en ik begin er haast in te geloven dat ik er heel erg fout in heb gedaan om hulpverleners toe te staan zich hiermee te bemoeien. Ik zit gewoon half te janken (naja heel) bij de gedachte dat er morgen nog meer bij moet. Het maakt ook allemaal niet uit, alleen ik moet even mijn gevoel wegdrukken erbij.
Ooooh liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Gevoel gaat over!! Wordt eerst erger.... Lijkt niet erger te kunnen en dan wordt het minder
En wat is het ergste? Dat je aan het huilen bent? Dat droogt weer op
Dat eet ik gewoon ook nog hoor, wanneer ik rauwkost bij mijn lunch typ bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt niet goed, Nall
[..]
Nee, ging over wat er op de foto staat
Ach nu kun je tenminste normale salades etenAlleen sla, tomaat en dressing zou ik verdrietig van worden.
Ik zal m eens door de meter halen voor jequote:
Dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Gevoel gaat over!! Wordt eerst erger.... Lijkt niet erger te kunnen en dan wordt het minder
En wat is het ergste? Dat je aan het huilen bent? Dat droogt weer op
Je gevoel weg drukken is nou net je probleem. Controle houden door niet te eten. Je krijgt het spaans benauwd omdat je aan jezelf moet werken en daarom ga je nu juist weer niet eten? Wat Mar al zei: daarom hoor jij dus wel hulpverlening te krijgen. Leren gevoelens toelaten en blijven eten en zulks. Dat kan jij niet zonder hulp.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even op de vragen:
*steekt vinger* me too, en ik heb vaker van die fases gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Nallie het volgende:
Ik zag vandaag een chick bij dr OZ met een eetstoornis.
Ze at 500 kcal per dag, die ze vervolgens direct weer uitkotste.
Dit deed ze al een half jaar en ze leefde nog. Best knap!
Geen aanrader trouwens want dr slokdarm was eraan, evenals haar tanden. En ze had een ernstige hartafwijking erdoor. Toen ben ik weggezapt
Je zit toch niet in het leger??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank jevind ik lief
Naja... zoals mijn mams zegt "gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden". Alleen ben ik ook diep in mijn hard bang dat ik aan ga komen en dat ze me dan bij PsyQ niet eens serieus gaan nemen, onder het motto 'ach meid, je eet toch min of meer normaal'.
Maja... eensch zien of ik morgen de diëtist daarmee lastig kan vallen.
En inderdaad, ik ben weer droog achter de oogjes
Ik heb vaak 'angst' om te studeren omdat ik dan lang stil moet zitten en veel eet. Ook bang om aan te komen etcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aja... ratio tegen een gestoorde geest, daar kan ik niet tegen op en het is beide waar...
OMG... dat is behoorlijk niet oke :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vaak 'angst' om te studeren omdat ik dan lang stil moet zitten en veel eet. Ook bang om aan te komen etc
Heb ook een tijd lang 8 uur per week gesport, 200 sit ups per dag op:
2 boterhammen zonder boter
Pakje sap pakje sultana
2 boterhammen
Cup a soul
Avg zonder jus en weinig vlees
(En ik at nooit smeerseltjes etc vaak alleen droge crackers of een stukje brood)
Maar toen wist ik nog niet beter, woonde ik nog thuis & had ik meer discipline
Als je dat te horen krijgt, stoppen wij met zeuren over je min of meer normale lijstjes. Die durf ik wel aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank jevind ik lief
Naja... zoals mijn mams zegt "gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden". Alleen ben ik ook diep in mijn hard bang dat ik aan ga komen en dat ze me dan bij PsyQ niet eens serieus gaan nemen, onder het motto 'ach meid, je eet toch min of meer normaal'.
Maja... eensch zien of ik morgen de diëtist daarmee lastig kan vallen.
En inderdaad, ik ben weer droog achter de oogjes
geloof me, als je bij PsyQ de vragenlijsten en intake eerlijk doet, kom je sowieso wel in een programma. niet iedereen met anorectische denkbeelden heeft ondergewicht, en ze halen het er heus wel uit, zeker als ze weten dat je al bij een dietist loopt. daar ga je trouwens ook weer bij een dietist terecht komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Loveli: Ergens schat ik de kans eventueel klein. De gedachte is ook niet geheel rationeel. Alleen als ik nu mee ga met die diëtist ben ik bang over een maand met een probleem bij PsyQ te zitten. Ik doe maar moeilijk.
Ik ga mezelf maar even schoppen naar de broodtrommel
Nee wist niet beter en woonde bij ouders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG... dat is behoorlijk niet oke :S
En of het discipline is weet ik te betwijfelen, tenzij angst en discipline tegenwoordig hetzelfde zijn.
Hoe ga je nu met die angst dan om?
Zielen vullen ook voor geen meterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vaak 'angst' om te studeren omdat ik dan lang stil moet zitten en veel eet. Ook bang om aan te komen etc
Heb ook een tijd lang 8 uur per week gesport, 200 sit ups per dag op:
2 boterhammen zonder boter
Pakje sap pakje sultana
2 boterhammen
Cup a soul
Avg zonder jus en weinig vlees
(En ik at nooit smeerseltjes etc vaak alleen droge crackers of een stukje brood)
Maar toen wist ik nog niet beter, woonde ik nog thuis & had ik meer discipline
Om maar aan te geven dat je ook zonder 'stoornis' niet altijd heel logisch hoeft te denken
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... het is ook wel zo inderdaad.
In elk geval heb ik me nu maar even aan het eten gezet, moet toch een keer gebeuren en zo.
Dank jullie wel
uhm.. ja die ijdeltuit haha ja die is het!quote:
Slaapkamer deur dicht houden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!
Belabberde nacht gehad, kat die het huis aan het verkennen was, inclusief mijn rug..ik heb geloof ik 3 uur geslapen. Hoop dat de kat vannacht zich wat meer thuis voelt...
Jah dacht ik ook gelijk..quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Slaapkamer deur dicht houden?
^^quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:42 schreef Probability het volgende:
[..]
ja, dat is misschien wel het plan. Maar goed, voor de eerste nacht vond ik dat ze rond moest kunnen lopen. Had me er al wat op ingesteld. Verder hebben we een klein appartement, dus vind ik het ook wat zielig als ze niet overal kan komen. Nog maar even over nadenken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:42 schreef Probability het volgende:
[..]
ja, inderdaad. ze was vanmogen een hele andere kat. wel grappig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
En dat 'ie op verkenning gaat betekent volgens mij dat hij zich al redelijk thuis begint te voelen. Vannacht wordt het misschien al wat rustiger.
Nee denk niet dat t te weinig was. Heb vaak genoeg gebokst op minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Al achter waarom je gister bijna knockie ging? Of was het dat 2100 gewoon te weinig is om een les boksen op te doen?
En dan kom ik iedere keer met mn taarten en koekjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:
MoBlo wraps, Nallie salade's... Hoezo we inspireren elkaar?
Ik denk dat het stuk taart wel eens vrij vlot na de lunch kan zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef Nallie het volgende:
En Henk, die salade als L is te weinig! Zeker na crossfit. Zoveel zit er niet in kikkererwten!
Whehequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:
MoBlo wraps, Nallie salade's... Hoezo we inspireren elkaar?
Is alleen niemand die meegaat met m'n bruine bonen met spekquote:
Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dan kom ik iedere keer met mn taarten en koekjes.
Ohh spekLAPPEN. Ja die wel. Maar geen spekjes. Waarom weet ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Que
Bij Cococakes heeft je dude ook speklappen lopen eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |