http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook zin in zelfgemaakte snert! Laatste tijd alleen af en toe uit zak/blik op. Ga maar eens een receptje zoeken
Oe nom! Dank je welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htm
Ik volg dit recept altijd...
Mooi! Maar lijkt wel weinig misschien? Of grote porties?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Nallie het volgende:
Gooi ik ff een lijstje in t nieuwe topic!
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, mini koekje
L: 3 crackers, gekookt ei/hummus/geitenkaas, tomaten/komkommer salade met wat surimi
T: nog even kijken waar ik zin in heb
D: quinoa met geroosterde pompoen, geitenkaas en pijnboompitjes
S: uur boksen
T: kwark
Ja misschien aan de iets mindere kant inderdaad. Zal een substantiele T nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe nom! Dank je wel
[..]
Mooi! Maar lijkt wel weinig misschien? Of grote porties?
Grappig, zo heeft ieder zijn eigen recept. Ik heb er altijd een zonder aardappel of spek, maar met schouderkarbonadequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htm
Ik volg dit recept altijd...
Ik doe altijd maar wat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Grappig, zo heeft ieder zijn eigen recept. Ik heb er altijd een zonder aardappel of spek, maar met schouderkarbonade.
varkenspoten heb ik ook nog nooit gezien in de winkel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Waar woont dat arme mens van het recept? Geen varkenspoten te krijgen, geen echte rookworst...
Van Nivea heb je een nieuwe onder de douche-bodylotion/milk, is prijzig, maar werkt wel. Toen ik 5 jr geleden in Canada was, hadden ze van Olaz een 2-in-1 douchecreme, was ook heel fijn, nooit in NL gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
Voor droge huid gebruik ik Nivea body milk, donkerblauwe fles te verkrijgen bij iedere drogist. Spul is super tegen droge benen! Trekt ook snel in
Winkel ook niet, maar die dingen kun je bij een goede slager wel vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
varkenspoten heb ik ook nog nooit gezien in de winkel.
En echte rookworst is niet die van unox of van de hema, maar een echte gerookte worst!
ja ik heb m meteen gekocht! na douchen smeren kost veelk te veel tijd. dit hoeft niet zo secuur. ben er nog niet uit of ik er nou meer jeuk vasn krijg of niet... douche olie ook geprobreerd (nivea en balneum hermal) maar daar wordt t erger van...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Van Nivea heb je een nieuwe onder de douche-bodylotion/milk, is prijzig, maar werkt wel. Toen ik 5 jr geleden in Canada was, hadden ze van Olaz een 2-in-1 douchecreme, was ook heel fijn, nooit in NL gezien.
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ik heb m meteen gekocht! na douchen smeren kost veelk te veel tijd. dit hoeft niet zo secuur. ben er nog niet uit of ik er nou meer jeuk vasn krijg of niet... douche olie ook geprobreerd (nivea en balneum hermal) maar daar wordt t erger van...
Zwitsal heeft hogere pH zodat het niet prikt, is niet per definitie beter voor de huid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadhelaas krijg je er niet automatisch ook een zacht babyhuidje van
![]()
Het is wel gemaakt voor hele gevoelige huidjes die weinig gewend zijn, doet het altijd goed bij mij.
parfum van zwitsal kan ik niet goed tegen... ik wissel nivea en dove af. daar duurt t langst voor ik ga reageren, en als dat gebeurt kan ik t andere merk gebruiken, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als mijn huid erg aan het klooien is, gebruik ik zwitsal. Babyspul ja inderdaadhelaas krijg je er niet automatisch ook een zacht babyhuidje van
![]()
Het is wel gemaakt voor hele gevoelige huidjes die weinig gewend zijn, doet het altijd goed bij mij.
Douchespul hoort sowieso niet te prikken, dan gaat er iets foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zwitsal heeft hogere pH zodat het niet prikt, is niet per definitie beter voor de huid.
Als het gewoon goed gaat, zijn Dove en Nivea ook mijn merkjes idd. Is ook erg persoonlijk waar je wel en niet tegen kan.. aloë zou bijvoorbeeld goed voor je huid moeten zijn, ben ik superallergisch voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
parfum van zwitsal kan ik niet goed tegen... ik wissel nivea en dove af. daar duurt t langst voor ik ga reageren, en als dat gebeurt kan ik t andere merk gebruiken, etc.
vaseline intensive care en zwitsal geven meestal dezelfde dag nog een reactie... jammer, ruikt zo lekker!
oh en rituals kan ik ook tegen, ondanks de parfums! alleen niet t douchespul, alleen de cremes...
Ook direct uit de plant? Blad opensnijden, dan komt het vocht eruit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als het gewoon goed gaat, zijn Dove en Nivea ook mijn merkjes idd. Is ook erg persoonlijk waar je wel en niet tegen kan.. aloë zou bijvoorbeeld goed voor je huid moeten zijn, ben ik superallergisch voor.
jup, aloë kan ik ook niet hebben! ooit in een sauna-ding een aloë pakking gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Douchespul hoort sowieso niet te prikken, dan gaat er iets fout
Shampoo gebruik ik nooit zwitsal, altijd dure meuk van de kappert.
Ik was een heul grote Hanson fan vroegah!quote:
Ik vond deze versie verbazend vermakendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was een heul grote Hanson fan vroegah!Nu vind ik nieuwe liedjes soms ook wel tof
yepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook direct uit de plant? Blad opensnijden, dan komt het vocht eruit.
Ik heb gewoon de cd van Hanson. Hun eerste zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vond deze versie verbazend vermakend
Net zo tof als Loes Veenstra!quote:
De wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Net zo tof als Loes Veenstra!
Koesje op! Grote wond?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Probability het volgende:
Sneeuw is stom. Gat in knie en overal bloed.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-van-loes-veenstra/quote:
Ik vind m wel meevallen hoor.quote:Lijstje! Hongerdag, veel brood![]()
O: twee sneetjes met kipfilet
T: snee brood met pindakaas
L: volkorenbroodkaastosti
T: snee brood met kruidenkaas
T: massala chai
T: wortels (grote)
D: tomatengroentensoep
Haha fantastisch!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-van-loes-veenstra/
Instant een glimlach op je gezicht!
[..]
Ik vind m wel meevallen hoor.
Ik wist dat jij 'm ook leuk zou vinden!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha fantastisch!Geniale truien ook! En die mevrouw, 'oh leuk".
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Pleister en snoepje van papa gehad.
Ah, naast koesjes maken snoepjes ook beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Pleister en snoepje van papa gehad.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol stuurt iemand een boekwerk (ongeveer 3 A4tjes) aan vragen, sluit af met: "Graag even antwoord".
Even! Grapjurk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol stuurt iemand een boekwerk (ongeveer 3 A4tjes) aan vragen, sluit af met: "Graag even antwoord".
Even! Grapjurk
Is toch niet vreemd? Is koud buiten. Ik lig elke week wel een keer te prutelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Billy, heel erg of gewoon een beste jaap?
Vanavond even verder met de grote voorjaarsschoonmaak, ben zo'n beetje op de helft, en dan lekker in bad denk ik.Voor een of andere reden heb ik zin om een bad te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |