quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriendin van me (zul je wel zien btw) heeft twee kinderen en die krijgen ook altijd hun zin.
Je moet naar bed
-ik wil niet
Nee, je moet echt naar bed, kom op!
-verstopt zich achter de bank ofzo en moeder praat vrolijk verder met mij
Na een half uur: naar bed nu
-loopt mokkend naar boven en poetst tanden, komt dan weer naar beneden.
Je moet naar bed, het is 9 uur
- ik heb mijn tanden al gepoetst
En zo gaat dat dan door tot tien uur, met een glaasje water, nog even JB zien, want die zie ik niet zo vaak en dikke krokodillentranen... Waarvan ik dan regelmatig zeg dat ze zich niet moet aanstellen omdat ik toch wel zie dat ze niet echt huiltmoeder: ze is wel echt verdrietig hoor!
Ik:![]()
Dat zijn echt de ergste ouders. Ook in winkels, kinderen die een hele scène schoppen omdat ze een bepaald koekje willen. En uiteindelijk ook krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriendin van me (zul je wel zien btw) heeft twee kinderen en die krijgen ook altijd hun zin.
Je moet naar bed
-ik wil niet
Nee, je moet echt naar bed, kom op!
-verstopt zich achter de bank ofzo en moeder praat vrolijk verder met mij
Na een half uur: naar bed nu
-loopt mokkend naar boven en poetst tanden, komt dan weer naar beneden.
Je moet naar bed, het is 9 uur
- ik heb mijn tanden al gepoetst
En zo gaat dat dan door tot tien uur, met een glaasje water, nog even JB zien, want die zie ik niet zo vaak en dikke krokodillentranen... Waarvan ik dan regelmatig zeg dat ze zich niet moet aanstellen omdat ik toch wel zie dat ze niet echt huiltmoeder: ze is wel echt verdrietig hoor!
Ik:![]()
Je merkt normaal gesproken als ouder volgens mij wel verschil in hoe kinderen huilen, maar zij ziet dat echt niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ouders die kinderen niet snappendat kind zoekt uiteraard gewoon de grenzen op
en het werkt.
dat snap ik dus ook nooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zijn echt de ergste ouders. Ook in winkels, kinderen die een hele scène schoppen omdat ze een bepaald koekje willen. En uiteindelijk ook krijgen
Ja, klopt... ik ben dan geen vader maar zie het echt duidelijk bij mijn neefjes ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je merkt normaal gesproken als ouder volgens mij wel verschil in hoe kinderen huilen, maar zij ziet dat echt niet.
Kind wordt ook weleens boos op me omdat ik zeg dat ze zich aanstelt
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ook een moedervan school die als ze vissticks eten speciaal voor dr ene kind worst gaat bakken omdatze geen vissticks lust.
Andere kind lust geen rijst, dus dan maakt ze daar speciaal spaghetti voor... Sowieso, soms maakt ze gewoon 4 (!!) verschillende maaltijden. Voor drie kinderen en voor haar en haar man.
wtf, juist lekker die 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spruitjesalthans ik at ze vroeger gewoon maar volgens mij lust ik ze niet meer.
Oh en heb van het weekend voor het eerst tonijn gehad maar ben geen fan :S
Anna en Kees¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook nooit.
Als A en K zeuren, krijgen ze gewoon niks. En dat weten ze.
Even goed boos kijken en je spieren showen toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... ik ben dan geen vader maar zie het echt duidelijk bij mijn neefjes ookecht irritant.
Maar goed, gelukkig zijn ze heel snel weer bij de les door ze even ferm aan te spreken.
Dat laatsteverwend nest.
Zo is datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even goed boos kijken en je spieren showen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een keer combineren met ciabatta iddquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is datHij was wel goed ninjaproofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat veel mensen dat wel zien, ik bedoelde meer dathet van je eigen kinderen nog eens extra op zou moeten vallen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... ik ben dan geen vader maar zie het echt duidelijk bij mijn neefjes ookecht irritant.
Maar goed, gelukkig zijn ze heel snel weer bij de les door ze even ferm aan te spreken.
Dat laatsteverwend nest.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is datgastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misschien een keer combineren met ciabatta idd![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Idd, al is het bij ons wel zo dat m'n ma bijv geen andijviestampot, rode bieten of spruitjes ofzo maakt omdat ik het niet lekker vind, maar dan eet ze ze lekker als ik wegben en verder kook ik vaker dan zij dus dat lijkt me niet dramatisch ofzo, maar toen ik klein was was het gewoon bord leegeten. Eindeloos kauwen op 1 hap, goeie tijden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik begrijp dat ook echt niet.
quote:
Oh, zo.. ja dat lijkt me ook.. of je bent compleet ignorant ofso.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen dat wel zien, ik bedoelde meer dathet van je eigen kinderen nog eens extra op zou moeten vallen.
Beetje op uitgekeken :Squote:
wie is deze mimespeler¿quote:
quote:
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had trouwens antiliaanse tonijn pastijtjes... met krenten en kruiden enzo.. is al wel heel anders als gewoon tonijn lijkt me
met geprakte aardappel en kaas/spekjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |