ik vind dat het heel erg aan de kinderen en het restaurant ligt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor een algeheel verbod voor kinderen onder de 8. Daar waren 95% van de mensen het vanochtend ook mee eens. Vind het irritanter dan roken en dat is ook veboden.
Sanka, pls...quote:
Heb een keer gehad dat 2 tafels verder op ze baby ging verschonenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen met baby's in het restauranten ze dan midden in de ruimte ineens borstvoeding gaan geven. Eet u smakelijk.
"Ja maar dat is natuur!"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen met baby's in het restauranten ze dan midden in de ruimte ineens borstvoeding gaan geven. Eet u smakelijk.
Spruitjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sanka, pls...
Wat lust jij niet dan?
dat weet ik, maar belonen omdat je kinderen normaal doen vind ik echt zooo fout. Geef mij dan ooko korting als ik alleen met Ado ergens eet, wij gedrragen ons ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mag dan weer niet bij wet. Dat zou dan meer een boete zijn en die mag je niet zomaar uitdelen
Ach natuurlijk, 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed. Maar je hebt altijd zo'n kutgezin erbij, meestal rijden ze een Renault Espace, die hun kinderen laten rondrennen, schreeuwen etc. Zelfs een keer meegemaakt dat het personeel naar die ouders ging om te vragen of ze hun kinderen stil wilde houden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat het heel erg aan de kinderen en het restaurant ligt.
A en K konden zich prima gedragen, maar moesten wel een rondje kunnen lopen af en toe (je krijgt vaak vervelende huilkinderen als ze zich vervelen) dat kan niet overal, daar hebben mensen nl ook last van, maar ga dan als ouder ergens heen waar het wel kan.
En als ze wat groter worden, kunnen ze gewoonblijven zitten, denk dat A en K mee gingen vanaf hun 5e ongeveer zonder te zeuren, huilen of rondrennen. Ze waren het ook gewoon gewend. Verschillende keren complimentjes gekregen van personeel dat ze zo rustig waren en zich netjes gedroegen
Ja dat weet ik toch niet? Ik dacht dat je best wel dingen kon volgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]'iets' is wat anders dan alle zinnen van de radio kunnen volgen
Heb 't al vaak gezegd maar okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet? Ik dacht dat je best wel dingen kon volgen.
nou ja, als ik een complimentje krijg dat de kinderen zich zo netjes gedragen, valt het dus opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed. Maar je hebt altijd zo'n kutgezin erbij, meestal rijden ze een Renault Espace, die hun kinderen laten rondrennen, schreeuwen etc. Zelfs een keer meegemaakt dat het personeel naar die ouders ging om te vragen of ze hun kinderen stil wilde houden.Zoiets komt niet in jezelf op? Onuitstaanbaar zulke ouders. En uiteraard niet stoppen toen er wat gezegd werd.
Wat ik nog wel het ergste vind he, ik heb van m'n moeder geleerd om altijd mijn excuses aan te bieden als ik perongeluk tegen iemand aanloop of op iemands voete sta ofzo, botsen die kutkinderen in de supermarkt tegen je op of gaan op je voet staan en lopen gewoon weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, als ik een complimentje krijg dat de kinderen zich zo netjes gedragen, valt het dus op![]()
Ik stoor me soms ook aan kinderen, peuters die schreeuwen en soms zelfs kinderen van een jaar of tien die gaan lopen roepen dat ze dingen niet lusten enzo. Echt, voed je kind op
Mja ik ken ook zo'n moeder met van die onuitstaanbare koters. IK LUST DIT NIET. "Ja maar je gaat het wel opeten anders ga je naar bed". Dat gaat een kwartier zo door en uiteindelijk mag hij aan het toetje beginnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, als ik een complimentje krijg dat de kinderen zich zo netjes gedragen, valt het dus op![]()
Ik stoor me soms ook aan kinderen, peuters die schreeuwen en soms zelfs kinderen van een jaar of tien die gaan lopen roepen dat ze dingen niet lusten enzo. Echt, voed je kind op
Ik volg en onthoud ook niet allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb 't al vaak gezegd maar oke.
dat slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik nog wel het ergste vind he, ik heb van m'n moeder geleerd om altijd mijn excuses aan te bieden als ik perongeluk tegen iemand aanloop of op iemands voete sta ofzo, botsen die kutkinderen in de supermarkt tegen je op of gaan op je voet staan en lopen gewoon weg.
Echt, dan wil ik een mep uitdelen/
Serieusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik las hier tijdje terug nog van zo'n gast die in de mcdonalds zat en dat er ook hele tijd van die aso familie kinderen rondrenden (tja mcdonalds) maar op een gegeven moment pakten 1 of meerdere kinderen dus gewoon patat van zijn tafel...
Dat is echt sick
Heb een keer een boze moeder gehad omdat dat kut blaag van d'r tegen de rolstoel van mijn zus op liep, daardoor struikelde en viel. Dat ik uit moest kijken met die rolstoel. Enige wat ik zei "Hopelijk heeft hij nu een lesje geleerd met zijn geren door een winkel". Dat maakte haar alleen bozerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik nog wel het ergste vind he, ik heb van m'n moeder geleerd om altijd mijn excuses aan te bieden als ik perongeluk tegen iemand aanloop of op iemands voete sta ofzo, botsen die kutkinderen in de supermarkt tegen je op of gaan op je voet staan en lopen gewoon weg.
Echt, dan wil ik een mep uitdelen/
vriendin van me (zul je wel zien btw) heeft twee kinderen en die krijgen ook altijd hun zin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja ik ken ook zo'n moeder met van die onuitstaanbare koters. IK LUST DIT NIET. "Ja maar je gaat het wel opeten anders ga je naar bed". Dat gaat een kwartier zo door en uiteindelijk mag hij aan het toetje beginnen.
wat een strontjongquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik las hier tijdje terug nog van zo'n gast die in de mcdonalds zat en dat er ook hele tijd van die aso familie kinderen rondrenden (tja mcdonalds) maar op een gegeven moment pakten 1 of meerdere kinderen dus gewoon patat van zijn tafel...
Dat is echt sick
Ouders die kinderen niet snappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriendin van me (zul je wel zien btw) heeft twee kinderen en die krijgen ook altijd hun zin.
Je moet naar bed
-ik wil niet
Nee, je moet echt naar bed, kom op!
-verstopt zich achter de bank ofzo en moeder praat vrolijk verder met mij
Na een half uur: naar bed nu
-loopt mokkend naar boven en poetst tanden, komt dan weer naar beneden.
Je moet naar bed, het is 9 uur
- ik heb mijn tanden al gepoetst
En zo gaat dat dan door tot tien uur, met een glaasje water, nog even JB zien, want die zie ik niet zo vaak en dikke krokodillentranen... Waarvan ik dan regelmatig zeg dat ze zich niet moet aanstellen omdat ik toch wel zie dat ze niet echt huiltmoeder: ze is wel echt verdrietig hoor!
Ik:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |