Heerlijk juistquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
's ochtens warm etenik zou over mijn nek gaan
Dat is wel lekker ja.quote:
Neen. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik iets ranzig vind is het (zacht) gekookte eieren.
Zo simpelquote:
Als je me aan het kotsen wil krijgen, moet je me dat voerenquote:
das toch triestquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je me aan het kotsen wil krijgen, moet je me dat voeren
Sowieso eieren in de ochtendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso eieren in de ochtendGa je van die eierboeren laten
ik vind het ook een beetje de omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
das toch triest
Je moet je kind gewoon goed opvoeden of anders niet meenemen naar een restaurant.
Boeren met kippen ...quote:
Ik ben ook meer voor een algeheel verbod voor kinderen onder de 8. Daar waren 95% van de mensen het vanochtend ook mee eens. Vind het irritanter dan roken en dat is ook veboden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
das toch triest
Je moet je kind gewoon goed opvoeden of anders niet meenemen naar een restaurant.
Je bedoel 95% van jouw gespleten persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor een algeheel verbod voor kinderen onder de 8. Daar waren 95% van de mensen het vanochtend ook mee eens. Vind het irritanter dan roken en dat is ook veboden.
Dat mag dan weer niet bij wet. Dat zou dan meer een boete zijn en die mag je niet zomaar uitdelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje de omgekeerde wereld.
Laat ze extra betalen als ze vervelend zijn ofzo
Nee, als je eens radio zou luisteren zou je dat weten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bedoel 95% van jouw gespleten persoonlijkheden?
Daar zit me het probleem he, luisteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als je eens radio zou luisteren zou je dat weten.
Je hoorde toch wel iets?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar zit me het probleem he, luisteren.
Is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en opvang regelen is te duur dus dan maar kind mee. Met alle hinder voor anderen tot gevolg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon sowieso kinderen in restaurants, de meesten vinden het niet eens leuk en de ouders te incompetent om het gedrag van hun koters te sturen. De enige die het leuk om uit eten te gaan zijn de ouders zelf ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |