SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eten?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, gewoon neequote:![]()
Alleen ook_gek mag dat doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Een ep Poi kijken. Tot zo, misschien
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Die maak ik wel vakerquote:![]()
Ik rook er nog 1 en dan ga ik mn bed in hoor![]()
Kus lieverdjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht ik doe ook eens aardig naar mijn medefokkersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee![]()
Alleen ook_gek mag dat doen
-XOXO-![]()
truste Mutsiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die maak ik wel vaker![]()
Kus lieverdjes![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus lieverdjes.
Slaap lekker dan![]()
![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus lieverdjes
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffel
OMG, filmpje van F&F6 online
Die ga ik zeker wel in de bios kijken![]()
![]()
Nu echt naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Awwwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffel
Ik heb een spinnende poes op schoot.
Slaap lekkerquote:.
Heb je je tanden wel gepoetst?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]gelukkig tot nu toe niemand die geprobeerd heeft er iets in te proppen
![]()
![]()
dat zal t wezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je je tanden wel gepoetst?NIEUW: Foto's!![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh bier is een goed slaapmiddelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
geen last van maagzuur?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh bier is een goed slaapmiddel![]()
![]()
Dat was gisteravond weg en ik had zoiets van ik waag het erop. In het ergste geval had ik dag 5 van maagzuur gehad.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguhquote:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was gisteravond weg en ik had zoiets van ik waag het erop. In het ergste geval had ik dag 5 van maagzuur gehad.![]()
Zo ben ik weerlaptop viel weer eens *poef* uit
Kutding![]()
Wat precies?quote:Saai rustig boring bluhg ?quote:
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 09:56:38 ]![]()
Ohquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Saai rustig boring bluhg ?![]()
![]()
Zo ruikt het in ieder geval welquote:
komen er ook eens mensen over de vloer, meteen heel mijn kamer een teringzooi
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mogge.... enerverend weer, dat werken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Walk of shame?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik kwam mijn buurvrouw vanochtend tegen, ze kwam net thuis.
En dat voetbalteam had dat waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze het naar haar zin heeft gehad.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat voetbalteam had dat waarschijnlijk ook![]()
![]()
![]()
Een walk of shame kan je ook doen nadat je het naar je zin hebt gehad hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze het naar haar zin heeft gehad.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht gisteren, ik laat mijn laptop aan staan kan die mooi downloaden.
Bijna alles had een fout
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat heb je allemaal gedownload dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht gisteren, ik laat mijn laptop aan staan kan die mooi downloaden.
Bijna alles had een fout
Zow.... koffie gehad, nu maar eens aan het bikkelen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
moet je zeker weer naar het koffiezetapparaat lopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:07 schreef fietsie het volgende:
Zow.... koffie gehad, nu maar eens aan het bikkelen...
Bijna niksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedownload dan?
Maar wat ik wilde downloaden:
- 30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo
- Transporter 1, 2 & 3
- The Man With Iron Fists
- Transporter: The Series seizoen 1![]()
Geen verstand van, ik ben nog maagdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een walk of shame kan je ook doen nadat je het naar je zin hebt gehad hoor.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen verstand van, ik ben nog maagd.
[b]AirwiN schreef [/b]
Uh? Nee ik moet verder aan het bestek voor de nieuwbouw...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet je zeker weer naar het koffiezetapparaat lopen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen verstand van, ik ben nog maagd.
whut?quote:
ow, ik dacht aangezien je koffie op wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uh? Nee ik moet verder aan het bestek voor de nieuwbouw...
Goedemorgen
SPOILER: Dit is wat ik donderdag wil doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spuit 11 gespot!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Lompe lola spuit 11 reactie:
Wat is walk of shame?![]()
dat je na een ONS weer s'ochtends alleen naar huis loopt met je brakke kopWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is walk of shame?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef Ishimaru het volgende:
Goedemorgen
SPOILER: Dit is wat ik donderdag wil doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemorgen
WheheheSPOILER: Dit is wat ik donderdag wil doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge![]()
![]()
De wandeling naar huis na een one night standquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is walk of shame?
[b]AirwiN schreef [/b]
Spijt hebben van een ONSquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, zo lopen mannen
vrouwen:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ... I seequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wandeling naar huis na een one night stand![]()
![]()
Goedemorgen
Hoe laat en waar!!SPOILER: Dit is wat ik donderdag wil doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WANNA HELP!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het altijd kut dat ik dan weer het bed moet verschonenquote:
Zou geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, zo lopen mannen
vrouwen:
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goedemorgen
Eens.SPOILER: Dit is wat ik donderdag wil doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat doe je alleen na een ONS?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kut dat ik dan weer het bed moet verschonen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee 1x in de 2 wekenquote:, maar na een ONS altijd meteen
1x in de 2 weken dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken, maar na een ONS altijd meteen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo weinig ????quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken, maar na een ONS altijd meteen
Of slaap jij a-la Sheldon?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet niet hoe laat maar sowieso dat ik mijn pa en zijn vriendin te grazen neemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat en waar!!
WANNA HELP!!![]()
![]()
Ik ben student hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo weinig ????
Of slaap jij a-la Sheldon?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom zou het juist meer moeten zijn.
Alsof het percentage vrouwen (ouder dan 18 dus) dat nog geen seks heeft gehad hoger dan 0.05 procent ligtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker in het sap van iemand anders roeren![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maar om iemand s'ochtends van de walk of shame op te pikkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het percentage vrouwen (ouder dan 18 dus) dat nog geen seks heeft gehad hoger dan 0.05 procent ligt
Geef die lieve meid een lekker ontbijtje, een lekkere warme douche en een goede massage.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar om iemand s'ochtends van de walk of shame op te pikken
Is haar dag weer goed en jij hebt gewerkt aan je KarmaProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga straks mn nichtje ontmoeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Oow cool, kleine baby toch?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuh 2 maanden oudquote:![]()
Half uurtje gluren en dan naar de film ofzo dus
[b]AirwiN schreef [/b]
jij bent wel de opperbaas he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef die lieve meid een lekker ontbijtje, een lekkere warme douche en een goede massage.
Is haar dag weer goed en jij hebt gewerkt aan je Karma
ga je haar op schoot doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh 2 maanden oud![]()
Half uurtje gluren en dan naar de film ofzo dus
Dat wordt van me verwacht hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat, gewoon.. interessequote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben wel van meerdere clubs fan hoezo?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hey dingetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natalia Imbruglia![]()
Zij heet Kirsten Prout.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey dingetje
Natalia Imbruglia![]()
ik wou eerst typen: ga je haar op schoot nemen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op schoot doen
Maar toch maar niet gedaan vanwege dit soort reacties
Natalie vind ik niet echt watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey dingetje
Natalia Imbruglia![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zijn ze ook een beetje goed?in 2007 waren ze kampioen
![]()
en ik ben ook voor een team in Zwitserland, maar die hebben een beetje een rampseizoen
Rampseizoen, ervaring genoeg meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uiteraardin 2007 waren ze kampioen
![]()
en ik ben ook voor een team in Zwitserland, maar die hebben een beetje een rampseizoen![]()
![]()
Ja, ze zijn een paar jaar geleden gedegradeerd uit de 1e divisie, en nu lopen ze de playoffs misquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rampseizoen, ervaring genoeg mee
Dat is niet zo leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een paar jaar geleden gedegradeerd uit de 1e divisie, en nu lopen ze de playoffs mis![]()
![]()
Neequote:Maar in het stadion is het nog wel altijd druk en gezellig
nu maar hopen dat het volgend seizoen beter gaat
Daar gaat het om, dat het gezellig isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMaar in het stadion is het nog wel altijd druk en gezellig
nu maar hopen dat het volgend seizoen beter gaat![]()
Volgend seizoen maar beter dan ja![]()
![]()
uhuhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar gaat het om, dat het gezellig is![]()
Volgend seizoen maar beter dan ja
vandaag doe ik het rustig aanquote:nog maar 2 hoofdstukken en dan klaar voor dit trimester
en vanmiddag komen mijn samenvattingen met de post
![]()
en jij dan?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga nog wat uittypen voor mijn werkstukje over De Gaulle, komt goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag doe ik het rustig aannog maar 2 hoofdstukken en dan klaar voor dit trimester
en vanmiddag komen mijn samenvattingen met de post
![]()
en jij dan?![]()
![]()
Charles?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga nog wat uittypen voor mijn werkstukje over De Gaulle, komt goed
nicequote:ik heb dit trimester ook nog 2 projecten
![]()
ik heb een hekel aan projecten
Ik vind het wel leuk altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niceik heb dit trimester ook nog 2 projecten
![]()
ik heb een hekel aan projecten![]()
![]()
ja, maar dan heb je groepsleden die niet werken, zich aan afspraken houden, of gewoon kutkwaliteit leverenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk altijd
Peuken op
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel altijd klote ja..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je groepsleden die niet werken, zich aan afspraken houden, of gewoon kutkwaliteit leveren
Gelukkig bij deze opleiding alle projecten alleen. Garantie voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
Heb ik ook wel eens. Dat is inderdaad 'bluh'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om uit bed te gaan, en weet niet wat te doen![]()
![]()
Jup, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Dat is inderdaad 'bluh'![]()
Ik doe ook liever projecten alleen, maar hier is het juist allemaal met minimaal 3 mensenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel altijd klote ja..
Gelukkig bij deze opleiding alle projecten alleen. Garantie voor kwaliteit![]()
zelfs je thesis
Wat ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe ook liever projecten alleen, maar hier is het juist allemaal met minimaal 3 mensen
zelfs je thesis![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dat is toch wel wat ongewoon
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: