ja, dan heb ik daar geen zin inquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor... maarja eten is ook zo een gewoonte geworden
Ik zou het express bij mensen doen als ik weet dat ik ze aan het lachen maak. Of ik zou ze het woord gevenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
WOW VET MANquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
Nou als ik deze week goed me hw doe en me kamer opruim magk wss tot 3 uur ofzo
Ik zou mensen express aan het lachen maken en dan doen alsof ik beledigd benquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Bidden is voor plebs en plebs maken me altijd aan het lachen
Ja bij een vriend ook ging ineens die moeder over mij en die nicht praten (die bij zijn zus dat weekend logeerde)... toen keek ze me een paar seconde aan en echt we hebben daar alles gedaan om niet te lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het express bij mensen doen als ik weet dat ik ze aan het lachen maak. Of ik zou ze het woord geven
Ik kan heel goed ergens niet om lachen. Ongeacht hoe grappig het isquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja bij een vriend ook ging ineens die moeder over mij en die nicht praten (die bij zijn zus dat weekend logeerde)... toen keek ze me een paar seconde aan en echt we hebben daar alles gedaan om niet te lachen
Wat was dat zwaar
Plebs met kinderen die headbangen op de sleequote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Bidden is voor plebs en plebs maken me altijd aan het lachen
uhuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Plebs kan verwijzen naar:
een Romeinse term voor het lagere volk: Plebejer
bargoense term voor het lagere volk
Naja bij mij ligt het echt aan de situatie... zoals ik al zeg met wie ik benquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan heel goed ergens niet om lachen. Ongeacht hoe grappig het is
HAHAHAHAHAHAHAHA die vader heel vrolijk met die slee huppelen en dat kind heel dood slapen op die sleequote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Plebs met kinderen die headbangen op de slee
Moest je het opzoeken?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Plebs kan verwijzen naar:
een Romeinse term voor het lagere volk: Plebejer
bargoense term voor het lagere volk
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA die vader heel vrolijk met die slee huppelen en dat kind heel dood slapen op die slee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PLEBS![]()
![]()
ik ging kijken wat het nou echt betekende. Of het nu van internet ofzo is. Of dat het echt bestaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moest je het opzoeken?
ja bahh gadverquote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad
Die hond die in die plas sprong dan
nou zegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bahh gadver
Die plebs die steeds wat gaan zeggen moeten wel doodhelemaal als ik muziek in heb
Geen internet term neequote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging kijken wat het nou echt betekende. Of het nu van internet ofzo is. Of dat het echt bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |