Ach het is pas 1 dag geleden. Ik kom ook wel eens online terwijl ik niet de tijd heb om een fatsoenlijk antwoord te schrijven, maar wel te nieuwsgierig ben of ik berichtjes heb. Dan doe ik het liever later wanneer ik de tijd heb om goed te antwoorden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Inmiddels weer gereageerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.
Ik zou ook niet te lange mails sturen, dan wordt het echt zo'n opgave om steeds weer zo'n lap tekst te schrijven.
Nee en neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oeh morgen Valentijnsdag. Iemand met acties / verwachtingen?
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Watquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Oke....... Miss iets te veel info?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Hoe romantisch *zucht*
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
hou dat lekker voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Hoe romantisch *zucht*
Te hoge verwachtingen?quote:
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke....... Miss iets te veel info?
En hoezo de rode zee bevaten als je ook anaal kan
In mn eentje door de stad wandelen, huiswerk maken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo film
Werken en voetbal kijken met bier en vrienden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Toch niet alleen met valentijn ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen?
[..]
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.
Nope, niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Naar Die Hard 5quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef Dizorn het volgende:
Sekhmet, ik hoop dat hij als valentijnskado een mooie handdoek heeft. en veel plezier.
Verder is valentijnsdag obviously commercieel verpest. Maar aangezien dames het gewoon een erg leuk feest vinden, meedoen. Het is ook niet vervelend om leuke meisjes nog vrolijker te maken, toch?
Wel even een haatpunt: alles wat op paiq staat met zonnebril. Wil je nou echt dat ik je alleen beoordeel op je (onder)kin(nen)?
gewoon langer op laten staan, dan gaat dat cijfer heus nog wel omhoogquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
te druk met hun vriendjes in rlquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef ECM het volgende:
Pff, waarom zijn alle leuk uitziende dames op Paiq meer dan twee weken geleden voor het laatst online geweest?
Een zonnebril foto is gewoon zo lame je mist de hele uitdrukking van het gezicht etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
Thanksquote:
haha, ik dacht dat er een opmerking werd gemaakt over teveel SlowChat..maar het was een andere afkorting dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |