Naar Die Hard 5quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oeh morgen Valentijnsdag. Iemand met acties / verwachtingen?
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef Dizorn het volgende:
Sekhmet, ik hoop dat hij als valentijnskado een mooie handdoek heeft. en veel plezier.
Verder is valentijnsdag obviously commercieel verpest. Maar aangezien dames het gewoon een erg leuk feest vinden, meedoen. Het is ook niet vervelend om leuke meisjes nog vrolijker te maken, toch?
Wel even een haatpunt: alles wat op paiq staat met zonnebril. Wil je nou echt dat ik je alleen beoordeel op je (onder)kin(nen)?
gewoon langer op laten staan, dan gaat dat cijfer heus nog wel omhoogquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
te druk met hun vriendjes in rlquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef ECM het volgende:
Pff, waarom zijn alle leuk uitziende dames op Paiq meer dan twee weken geleden voor het laatst online geweest?
Een zonnebril foto is gewoon zo lame je mist de hele uitdrukking van het gezicht etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
Thanksquote:
haha, ik dacht dat er een opmerking werd gemaakt over teveel SlowChat..maar het was een andere afkorting dusquote:
quote:Mijn tentamens zijn voorbij, maar ik heb het nog steeds heel druk met school en priveomstandigheden. Het leren kennen van iemand kost me veel energie en dat kan ik momenteel even niet opbrengen. Ik hoop dat je het kan begrijpen.
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.quote:
ik vind het bijna nog een belediging dat ze kunnen denken dat je hier nog in trapt ook..quote:
dit is er zo eentje die op wereldreis moet om zichzelf te ontdekken, niet om gewoon een mooie reis te makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.
En dat gedoe komt altijd na een tijdje -volgens mij toch- leuk contact. Tja achquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.
Reageer je daar dan nog op? En zo ja, wat dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat gedoe komt altijd na een tijdje -volgens mij toch- leuk contact. Tja ach
Ja, maar kort. Dat ik het wel begrijpquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer je daar dan nog op? En zo ja, wat dan?
Het is een compleet lulverhaal en dan zeg je dat je het wel begrijpt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar kort. Dat ik het wel begrijp![]()
Mja wat moet ik dan zeggen? Die heeft d'r keus al gemaakt...
Stel als het zo is, ik hou niet van onterecht beschuldigen. Ook al vind ik het verdacht, ik kan niks bewijzen oid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is een compleet lulverhaal en dan zeg je dat je het wel begrijpt.Ik zou niet meegaan in haar smoesjes en kort aangeven dat ik het jammer vind dat ze niet eerlijk is en haar daarna blokkeren/verwijderen whatever. Je geeft haar nu het idee dat ze dit riedeltje prima nog eens kan gebruiken.
Dat siert je, maar zorgt ook dat je over je heen laat lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stel als het zo is, ik hou niet van onterecht beschuldigen. Ook al vind ik het verdacht, ik kan niks bewijzen oid.
Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.
Ik ga geen aannames doen. Ik vind 'over heen lopen' niet de uitdrukking die van toepassing is hier overigens. Ze zegt gewoon geen zin/tijd te hebben, dan is het over en uit toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat siert je, maar zorgt ook dat je over je heen laat lopen.
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat heeft dat voor nut? Als dat zo is, vindt ze je sowieso al niet leuk genoeg.
Tuurlijk maak je dan tijd voor iemand. Ik zou iig niet reageren met dat je het begrijpt. Maar dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.
De volgende maar weer... as usual.
Nou idd. Wees dan volwassen en wees eerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesStuur dan liever niks
inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus bij paiq ga je chatten met iemand en naarmate de tijd vordert wordt de foto steeds duidelijker?
Toch wel een hoog chatmetvreemden gehalte eigenlijk.. maar ik geef het een kansquote:
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan ook doen dat ik via een andere paiq-er lid wordt, krijgt dan iemand een extra ofzo? Zo ja, roep maar en ik vul je code in
Het is net Eddy Wally, qua comebacks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweer
Hoe is het met die oudere man afgelopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kennen jullie date4cash trouwens, dan kan je een topdate regelen als je maar genoeg cash biedt
http://www.date4cash.nl/quote:
quote:Bied op dates en ga uit met je droom partner! Pak de kans om de ware liefde te vinden. Geen gedoe meer met eindeloos e-mailen en chatten, bied en ga op stap.
Ga uit met iemand die echt iets voor je over heeft. Er zijn genoeg interessante en leuke mensen die geld over hebben voor een eerste date met jou! Geef jij ze een kan...
Oh daar moet je je niks van aantrekken. Ik blader ook genoeg profielen door. Soms ook gewoon voor fun.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |