Dan ga je naar 1 van de andere alternatieven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Schoonheid is een combinatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Tot dusver nog geen probleem mee gehad. 1 van de 1 is een succes, interessante meid, ziet er leuk uit, alleen jammer dat ik het gesprek actief houd, ze reageert wel actief en inhoudelijk met meer dan 2 woorden, maar vanuit haar geen initiatief. Deze gaat uiteindelijk helaas stilvallen ben ik bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
@Dancingphoebe , Ja zit ook al op pepperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schoonheid is een combinatie
Ik heb het geprobeerd met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vond. Was meer voor mezelf omdat iedereen me altijd te kieskeurig vond en blablabla...
Sorry, het werkt echt niet...
Overigens geen belediging naar haar toe, was een superleuke meid, ook om te zien, maar ik vond haar niet aantrekkelijk
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Nee denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.
Ook al een keer gehad jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Photomorti het volgende:
Kun je bij paiq ook aangegeven dat je alleen mensen uit een bepaalde regio wilt ontmoeten of provincie?
Er stond een keer een artikel op OkCupid waaruit blijkt dat die 'bi' van veel dame's met een grote korrel zout genomen moet worden. Men vult het wel in, maar als puntje bij paaltje komt heeft men het liefst een 'vent'. Kan artikel niet zo snel vinden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef outcast_within het volgende:
Hoop bi's in een openrelatie op OKcupid bij nader inzien
Maar als je een speed- of battledate krijgt aangeboden zie je wel een balkje met locatie. En tja, dat zijn meestal ook geen 'matches' heh, zoals erbij staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Herkenbaar, had ik ook vroeger wel eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizen.
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
Holy crap...250??? Waar heb je het dan allemaal over? Of is het een slowchat maar dan via de mail?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik heb juist dat als ik zo met iemand kan praten de rest eigenlijk al niet zo veel meer uitmaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
Dat is precies mijn ervaring ook ja...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |