we wordfeudenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die oudere man afgelopen?
Waarom vind je dat zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren.
Wat is het probleem met een 2012 foto? Kennelijk zijn er in 2013 nog geen foto momenten geweest? Is niet erg toch. Expres foto's maken zijn altijd minder leuk dan spontane foto'squote:nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
Bekend probleem. Heb ook nauwelijks foto's van mezelf. Of ze zijn enorm oudquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
Zo die gasten achter de site verdienen er leuk aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.date4cash.nl/
Plus een maandelijkse lidmaatschap.quote:Date4Cash rekent een commissie van 25% over het geaccepteerde biedingsbedrag. Diegene die de bieding uitbrengt en diegene die de bieding accepteert stemmen ermee in dat Date4Cash 25% van het geboden bedrag inhoud op het totaal uit te keren bedrag.
Je bent ronduit een hoer die gepimpt wordt als je je gezicht daarop zet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo die gasten achter de site verdienen er leuk aan
[..]
Plus een maandelijkse lidmaatschap.
Nou nou nou en wie is die pimp dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent ronduit een hoer die gepimpt wordt als je je gezicht daarop zet.
De site natuurlijk 25% afdragen... Je leest het zelf net voor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou en wie is die pimp dan?
Trouwens, geld verdienen met een date valt altijd nog niet onder de hoer spelen. Wie weet wat voor geld zorgen ze wel niet hebben.
Administratie kosten. Niemand dwingt mensen daar op te staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De site natuurlijk 25% afdragen... Je leest het zelf net voor.
Tgaat over een datingssite.. Maargoed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Administratie kosten. Niemand dwingt mensen daar op te staan.
Maar goed, zwaar off topic.
Nou, omdat ik toch mijn best doe, ik log nu regelmatig in, ik stuur berichtjes en ik krijg niet echt wat terug. Het zou wel leuk zijn ook eens benaderd te worden, of uberhaupt een positieve reactie terug. Beetje... bevestiging, ofzo? Het kan er aan liggen dat ik reageer buiten mijn provincie? Het gebrek aan de BMW zal hem toch niet zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo moeilijk dan?
Nou het jaartal maakt niet echt uit, maar ik wil graag een paar mooie portretfoto's van mezelf, al is het alleen maar om aan mijn moeder cadeau te geven, ik sta in het algemeen er niet zo leuk op terwijl ik er wel leuk uitzie. Ik zie het wel zitten, liggend in het gras met bloemetjes, een leuk jurkje aan, haar in de krul, leuke oorbellen, mooie lach opzetten, of op een bankje, fotosessie in het park. Moet het alleen nog even mooi weer worden.quote:Wat is het probleem met een 2012 foto? Kennelijk zijn er in 2013 nog geen foto momenten geweest? Is niet erg toch. Expres foto's maken zijn altijd minder leuk dan spontane foto's
Tja weet je, dat kan zoveel redenen hebben. Uiterlijk, kleding styl, profiel tekst, tekst in berichtjes enz enz enz.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, omdat ik toch mijn best doe, ik log nu regelmatig in, ik stuur berichtjes en ik krijg niet echt wat terug. Het zou wel leuk zijn ook eens benaderd te worden, of uberhaupt een positieve reactie terug. Beetje... bevestiging, ofzo? Het kan er aan liggen dat ik reageer buiten mijn provincie? Het gebrek aan de BMW zal hem toch niet zijn?
Dat is inderdaad leuk, maar portret foto's en tussen de bloemen lig foto's op je profiel.... Denk niet dat het zo een goed plan is. Te gemaakt, te geforceerd.quote:Nou het jaartal maakt niet echt uit, maar ik wil graag een paar mooie portretfoto's van mezelf, al is het alleen maar om aan mijn moeder cadeau te geven, ik sta in het algemeen er niet zo leuk op terwijl ik er wel leuk uitzie. Ik zie het wel zitten, liggend in het gras met bloemetjes, een leuk jurkje aan, haar in de krul, leuke oorbellen, mooie lach opzetten, of op een bankje, fotosessie in het park. Moet het alleen nog even mooi weer worden.
Nou iedereen heeft schijnbaar tijd, maar de dame die ik vandaag Paiqte zat eerst te lullen dat ze vakantie had, en daarna was ze 'ineens druk met school bezig'. Ze had nog geen vraag gesteldquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.
Tenzij die hele profieltekst een gigantisch sarcarstisch nietzeggende laptekst van zulke tegenstellingen isquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:11 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, in een profieltekst op lexa:
"Ik hou van actieve dingen, maar ook passief..."
Schrijf dan niks...
De rest was erg serieus haha dus ik vrees het niet...quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij die hele profieltekst een gigantisch sarcarstisch nietzeggende laptekst van zulke tegenstellingen isMaar ik vrees van niet
Inderdaad, ik kan me daar echt aan ergeren van die figuren die zo vreselijk druk zijn zogenaamdquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.
Op de bank met een glas wijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:37 schreef Linguine het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze onder 'passieve dingen doen' verstaat.
Actief genoeg voor mijquote:
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:37 schreef Linguine het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze onder 'passieve dingen doen' verstaat.
Neeeee niet nog zo eenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |