Maken we er een grotere meet van, met Geelman, meleuwa enzquote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Je we moeten nog eens gaan drinken man!
Sterker nog, hij heeft het al een keer gedaanquote:
Serieus?!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft het al een keer gedaan
Bij mij gaan de gedachten en ideeën juist bruisen als ik wandel. Dit is denk ik bij iedereen anders.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Héla
[..]
Studeren werkt voor mij. Ik ben zo'n diploma collectoriedereen zijn ding, ik haal daar ontzettend veel voldoening uit. Lezen en wandelen zijn ook heilzame dingen.
Doe sowieso gewoon iets, stel jezelf een klein en haalbaar doel en werk zo verder...
En wandelen is gewoon altijd goed om het hoofd leeg te maken.
Dat niet snappenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
troost vinden in religiezoek een vriendin ofzo
mij het niet even uitleggenquote:
Goed plan. Naar Holly of zo?!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maken we er een grotere meet van, met Geelman, meleuwa enz
Er verandert dus niets?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Argo het volgende:
wat ik wel ga doen is klagen, klagen over het leven.
Alles verandert, alleen de manier waarop blijft hetzelfde.quote:
kinderen zijn ook klachtwaardig ja! ik stootte er laatst nog bijna een omver, ik voel ik tegen mijn benen, kijk naar beneden, staat er zon dreumes naar boven te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe liever de kleintjes, die moet ik namelijk toch al niet![]()
Hoge lange mannen
meloewa is een ektequote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maken we er een grotere meet van, met Geelman, meleuwa enz
Ze zouden verboden moeten wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
kinderen zijn ook klachtwaardig ja! ik stootte er laatst nog bijna een omver, ik voel ik tegen mijn benen, kijk naar beneden, staat er zon dreumes naar boven te kijken
en ouderen!quote:
Vergeet vooral de 40+ wijven niet die discussie aangaan bij de kassa dat een product toch echt in de aanbieding is (inclusief het uit de tas vissen van het betreffende foldertje waar het in zou moeten staan en is dan vaak de folder van die week daar op)quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
en ouderen!
sta je daar met 4 andere in de rij omdat een fossiel vergeten was een broodje te halen (wat ipv 15seconden geowon 3minuten duurt)
laats nog iemand voor 30 centquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet vooral de 40+ wijven niet die discussie aangaan bij de kassa dat een product toch echt in de aanbieding is (inclusief het uit de tas vissen van het betreffende foldertje waar het in zou moeten staan en is dan vaak de folder van die week daar op)
In welk deel van de bijbel staat dit?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Argo het volgende:
Even if I cry black tears and scream
Tomorrow will come with an unfamiliar face
And Ill come up against the same pain
If those days are going to continue
Then I want to go far away
Even though I know it's selfish of me...
Beter ga je onder een klooster leven, zelfs monniken gaan van je huilen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Argo het volgende:
Even if I cry black tears and scream
Tomorrow will come with an unfamiliar face
And Ill come up against the same pain
If those days are going to continue
Then I want to go far away
Even though I know it's selfish of me...
Het schoot me te binnen. Ik voel God nu even niet met me, ik weet niet wat ik moet doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welk deel van de bijbel staat dit?
Je account verwijderen zou al een goed begin zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Het schoot me te binnen. Ik voel God nu even niet met me, ik weet niet wat ik moet doen.
Klopt, hij kwam hier even langs. Moest even wat spanning lozen na het zinloze werk van al die zieltjes proberen aandacht te geven die toch al verdoemd zijn. Het was fijn samenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Argo het volgende:
Het schoot me te binnen. Ik voel God nu even niet met me, ik weet niet wat ik moet doen.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, hij kwam hier even langs. Moest even wat spanning lozen na het zinloze werk van al die zieltjes proberen aandacht te geven die toch al verdoemd zijn. Het was fijn samen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |