Maar wat als ik daar niet gelukkig wordt?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar als je daar gelukkiger van wordt, moet je dat toch gewoon doen?
Je kunt wel niet willen vluchten, maar als je in 'het echte leven' niet gelukkig kunt worden, dan kan je grote passie met anderen delen ook helpen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat jij momenteel 8 actieve topics hebt geopend in KLB?
Waarom is er geen mod die dit eens halt toe roept?
Het is Argo, hij is bij tong80 in de leer voor professioneel FOK!'er!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat jij momenteel 8 actieve topics hebt geopend in KLB?
Denk je dat daar leven zoveel makkelijker is dan? Ik durf dat wel te betwijfelen eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is zo maar ben bang van niet, het is maar onderduiken/vluchten voor het echte leven.
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGEN HEREN IN DEN HAAGquote:Op maandag 11 februari 2013 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
als je het meer dan twee keer per jaar doet vallen je tanden er uit?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
argo is als de honing in deze thee
Dat kun je van te voren niet weten.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar wat als ik daar niet gelukkig wordt?
Niemand die het weetquote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je het meer dan twee keer per jaar doet vallen je tanden er uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook eens iets met Geelman doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga 1x iets met Geelman doen, misschien dat je daar al een stuk blijer van wordt.
Ik zet 'm alvast in de agenda!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik wil ook eens iets met Geelman doen
brommerrijden?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat binnen de muren der DM houdt.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gouden combo!quote:
quote:
Hihiquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat binnen de muren der DM houdt.
wat is deze dan, jij zegt tegen argo en heywoodjablome dat ze op moeten houden met sc en nu doe je het zelf, in argo's eigen topic nog welquote:
Dat was geen slowchat maar een fikse ruzie. Verder heb je gelijk en mag ik ook niet slowchatten, twee posts... ik ben ook maar een mens hé.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
wat is deze dan, jij zegt tegen argo en heywoodjablome dat ze op moeten houden met sc en nu doe je het zelf, in argo's eigen topic nog wel
Argo's topics zijn als digitale sociale verzamelplaatsen waar het beste in de mens naar boven wordt gehaald!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat was geen slowchat maar een fikse ruzie. Verder heb je gelijk en mag ik ook niet slowchatten, twee posts... ik ben ook maar een mens hé.
Trouwens in een topic posten dat NIET van Argo is, is wel moeilijk momenteel hé...
*strogglenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Argo het volgende:
Het maakt niet uit mensen ik ben nu toch zwaar bedroefd, iedereen lol maken behalve mij. Ik zit maar te strugglen met mijn ziekte en alles np. ga maar gezellig door ik ga wel in bed liggen of zo.
Je ging niet op m'n aanbod in anders!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Argo het volgende:
Het maakt niet uit mensen ik ben nu toch zwaar bedroefd, iedereen lol maken behalve mij. Ik zit maar te strugglen met mijn ziekte en alles np. ga maar gezellig door ik ga wel in bed liggen of zo.
Preciesquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Argo's topics zijn als digitale sociale verzamelplaatsen waar het beste in de mens naar boven wordt gehaald!Die kunnen en mogen natuurlijk niet worden gesloten!
Het zijn geen tijden van feest meer Geelman. Om eerlijk te zijn weet ik niet meer hoe ik mijn leven rond moet krijgen... Teveel zorgen man, met een zwaarhoofd naar bed, alles glipt uit mijn handen ik merk het..quote:Op maandag 11 februari 2013 22:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je ging niet op m'n aanbod in anders!
Praat mee danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Argo het volgende:
Een biertje drinken is al te veel gevraagd?!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zijn geen tijden van feest meer Geelman. Om eerlijk te zijn weet ik niet meer hoe ik mijn leven rond moet krijgen... Teveel zorgen man, met een zwaarhoofd naar bed, alles glipt uit mijn handen ik merk het..
Ik weet niet man, het kan wel. Maar ik ben te angstig om met de trein te reizen zoals ik me nu voel. Dan ben ik echt bang en alles, ik ben niets meer van wat ik ooit was.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een biertje drinken is al te veel gevraagd?!
Je hebt toch een wagen?! We ontmoeten elkaar in het midden!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet man, het kan wel. Maar ik ben te angstig om met de trein te reizen zoals ik me nu voel. Dan ben ik echt bang en alles, ik ben niets meer van wat ik ooit was.
Geelman kan ook naar jou toe komen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet man, het kan wel. Maar ik ben te angstig om met de trein te reizen zoals ik me nu voel. Dan ben ik echt bang en alles, ik ben niets meer van wat ik ooit was.
Ooit Geelman ooit, ik had nog beloofd wat met een meid te doen maar ik verloor contact met haar. Wat doe jij Geelman, als de Heer je niet aanhoort?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt toch een wagen?! We ontmoeten elkaar in het midden!
Je draait er om heen, Argo!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ooit Geelman ooit, ik had nog beloofd wat met een meid te doen maar ik verloor contact met haar. Wat doe jij Geelman, als de Heer je niet aanhoort?
Ja dat is zo, ik heb weer flink verloren. Het leven gaf me weer een harde klap en ik weet niet van waar die kwam.quote:
Knuppelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar tot nu toe nog nooit advies gehad van een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Aan één tong80 hebben we wel genoeg. Oefenen kan ook prima achter de schermenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef Geelman het volgende:
Het is Argo, hij is bij tong80 in de leer voor professioneel FOK!'er!
Ik dacht van de rabobankquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG
alleen als het over geld gaat, gekkiequote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan één tong80 hebben we wel genoeg. Oefenen kan ook prima achter de schermen
[..]
Ik dacht van de rabobank
Heb je namen en rugnummers?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
de rest is een complot van de HOGEN HEREN
OPEN UWER OGEN
maar we ruimen de hogen heren opquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dan staat KLB straks weer vol met janktopics dat de verkeerde zijn gepakt..
Hee bal, niet zeiken. We gaan gewoon een keer uit met ons allen, we regelen wel wat. Incl. hoeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Je we moeten nog eens gaan drinken man!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee bal, niet zeiken. We gaan gewoon een keer uit met ons allen, we regelen wel wat. Incl. hoeren.
Doe je toch niet!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Je we moeten nog eens gaan drinken man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |