Nee, jij zou me met rust laten! Waarom kom je me pijn doen steeds keer na keer?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jouw oortjes willen ook alleen maar geaccepteerd worden door jou, maar jij verwerpt ze.
Hypocriet.
http://aartsbisdom.nl/opleidingen/Pages/Priesterworden.aspxquote:Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef Argo het volgende:
Pastoor worden lijkt me serieus wel leuk.
Ja, sorry, maar de topics die je opent zijn zo goed dat ik wel moet reageren.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee, jij zou me met rust laten! Waarom kom je me pijn doen steeds keer na keer?
Maar stop dan met me pijn te doen. Dat heb je al genoeg gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar de topics die je opent zijn zo goed dat ik wel moet reageren.
Mijn intelligentie schiet er te kort voor ben ik bang.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://aartsbisdom.nl/opleidingen/Pages/Priesterworden.aspx
Er is ook een groot tekort aan. En jouw passie voor het geloof kun je er ook in kwijt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Argo het volgende:
Het geloof lest de dorst natuurlijk een beetje, maar ik merk gewoon dat ik veel pech heb, mijn oortjes zijn kwijt, en de andere doen pijn aan mijn oor. Dus conclusie moet nieuwe kopen. Maar wat ik echt zou willen is geaccepteerd worden door de samenleving, en dat dat kan maar niet gebeuren.
Dat is wel balen ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Argo het volgende:
Mijn intelligentie schiet er te kort voor ben ik bang.
Ik heb niets met kinderen... Ik haat ze.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja.
Maar je kunt ook bijv. leraar worden. Om kleuterleraar te worden lijkt mbo mij al voldoende.
En ook leraar levensbeschouwing lijkt me iets voor jou:
http://www.windesheim.nl/(...)n-levensbeschouwing/
Maar je hebt toch WAJONG? Dan zou je ook vrijwilligerswerk kunnen doen. Denk bijvoorbeeld aan het kerkcomité dat de kerk versierd voor vieringen. Dan ben je meteen met medegelovigen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef Argo het volgende:
Bedankt Marie.
[..]
Ik heb niets met kinderen... Ik haat ze.
ik wil ooit werken en niet eeuwig van die wajong leven...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch WAJONG? Dan zou je ook vrijwilligerswerk kunnen doen. Denk bijvoorbeeld aan het kerkcomité dat de kerk versierd voor vieringen. Dan ben je meteen met medegelovigen.
Wat zijn dan je andere interesses? Misschien dat je daar iets mee kunt.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Argo het volgende:
[..]
ik wil ooit werken en niet eeuwig van die wajong leven...
Ik heb vrij weinig interesses buiten het geloof, en natuur. Ik lees af en toe wat maar ben niet zo slim. Ik zit letterlijk in het verkeerde lichaam geestelijk. Of zo..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat zijn dan je andere interesses? Misschien dat je daar iets mee kunt.
Of schrijver worden als je dat kunt. Op FOK! schrijf je genoeg en je topics zijn meestal ook leuk.
Lees Frank zijn post nog eens... Zolang je dit maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het ook geloven. Op de duur kan je niets meer. Ik twijfel er niet aan dat er misschien wel iets mis is (quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig interesses buiten het geloof, en natuur. Ik lees af en toe wat maar ben niet zo slim. Ik zit letterlijk in het verkeerde lichaam geestelijk. Of zo..
Ik heb reuma, ik kan niet langdurig a4tjes typen. Lopen doet teveel pijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lees Frank zijn post nog eens... Zolang je dit maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het ook geloven. Op de duur kan je niets meer. Ik twijfel er niet aan dat er misschien wel iets mis is () maar dat je niets kan, dat geloof ik ook niet. Schrijven, lezen en typen kan je alleszins al. Doe er iets mee.
Heel erg voor je. Maar ik heb je al gezegd; het antwoord ga je niet op FOK! vinden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb reuma, ik kan niet langdurig a4tjes typen. Lopen doet teveel pijn.
Verder krijg ik geen echte therapie ze helpen alleen met mij, maar ik heb problemen die erger zijn, dan uhm een probleem dat makkelijk opgelost kan worden met praten. Ik zie gewoon geen uitweg meer soms, die hulp die ik krijg is zo klein... Ik wil echte hulp dat ze wat beter met me gaan kijken wie wat hoe... Maar nee ze praten alleen met me.... Alleen praten..Daar word ik niet beter van.
Mijn leven had nooit zo mogen gaan zoals het gegaan is.
Dat is echt zwaar @#%#&* inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig interesses buiten het geloof, en natuur. Ik lees af en toe wat maar ben niet zo slim. Ik zit letterlijk in het verkeerde lichaam geestelijk. Of zo..
Dat weet ik, maar het voelt fijn even stress afblazen. Even rusten, even praten even wat converseren.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heel erg voor je. Maar ik heb je al gezegd; het antwoord ga je niet op FOK! vinden.
En mensen worden het natuurlijk beu dat al jou topics op dit uitdraaien. Ik ga het nog eenmaal en echt voor de laatste keer zeggen; de sleutel van geluk ligt in ontplooiing. Organiseer het naar jouw mogelijkheden maar doe iets met je leven...
Ik ga wel in het klooster hopelijk vind ik daar wat, maar ik ben bang dat ik erin ga. Omdat ik van alles wil vluchten.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar @#%#&* inderdaad.
Kun je ook geen lector worden? En je gaat in maart het klooster in dacht ik. Misschien dat dat oplucht.
Als je daar gelukkig van wordt, dan doe je dat toch gewoon?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:23 schreef Argo het volgende:
Ik ga wel in het klooster hopelijk vind ik daar wat, maar ik ben bang dat ik erin ga. Omdat ik van alles wil vluchten.
Dat is zo maar ben bang van niet, het is maar onderduiken/vluchten voor het echte leven.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je daar gelukkig van wordt, dan doe je dat toch gewoon?
Maar als je daar gelukkiger van wordt, moet je dat toch gewoon doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is zo maar ben bang van niet, het is maar onderduiken/vluchten voor het echte leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |