Oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent de minst grappige grap van de laatste 10 jaar.
quote:
Sowieso krullenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Krullebolletje is zonder krullen wel leuker. Wat jullie?

Snap je, mi papiquote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Marokkaanse chimeids met echt mooie krullen
Ik weet precies wat je bedoeld

OH YEAH BLAM YOU GOT SCHOOLED SON WELCOME TO THE HOOD NIGGAquote:
Neequote:
Oneens, sommige vrouwen staat het leuk. Mits niet teveel krullen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Sowieso krullen [ afbeelding ]Slechtste uitvinding van de laatste 10 jaar.
Ohquote:
Ben bang dat er puisten op zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker, ze moet haar krullen rocken als zo'n Marokkaanse chimeid, anders niet.
En het fascineert me nogsteeds bijzonder hoe een 15-jarige zulke jetsers van tieten kan hebben.
Beetje een slag is wel leuk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oneens, sommige vrouwen staat het leuk. Mits niet teveel krullen.
Moest lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OH YEAH BLAM YOU GOT SCHOOLED SON WELCOME TO THE HOOD NIGGA
Wel aardig geprobeerdquote:
Dat ook.quote:
Hoezo dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee? Ik wist tot 2 minuten geleden niet eens dat ze pas 15 wasquote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel aardig geprobeerdvoel jij je ook een klein beetje vies btw als je foto van krullenbol ziet?
Dat bepalen wij wel.quote:
Did I bust your balloon?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Ik wist tot 2 minuten geleden niet eens dat ze pas 15 was
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dat?Ja. Alleen op die laatste foto is d'r gezicht ook al stukken beter, dus dan zijn ze daar ook vast wel weer weg als ze daar zaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dat?Zit flink aan de roids toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Oh shiquote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Ik wist tot 2 minuten geleden niet eens dat ze pas 15 was
Rawrquote:
Zeg je wel iets, chicks met puisten die in de zomer hun puisten op hun rug/borst tentoonspreidenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Alleen op die laatste foto is d'r gezicht ook al stukken beter, dus dan zijn ze daar ook vast wel weer weg als ze daar zaten.
*bubblequote:
Van de rijpe.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, chicks met puisten die in de zomer hun puisten op hun rug/borst tentoonspreiden!
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van de rijpe.Dat als je er even aankomt, ze al openknappen.
HNNNGGGGGGGquote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van de rijpe.Dat als je er even aankomt, ze al openknappen.
Wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
Doet me denken aan een chick vroeger in de klas die het vocht van d'r puisten van d'r gezicht afveegde en aflikte![]()
Jezus watquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
Doet me denken aan een chick vroeger in de klas die het vocht van d'r puisten van d'r gezicht afveegde en aflikte![]()
Godverdomme man, kankersmerig.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
kkquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
WOW DOE FF RUSTIG.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godverdomme man, kankersmerig.
Cirkel van het leven, niets mis mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.
Tem die vuige sletquote:
Wat moet jij dan, oudje.quote:
quote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |