*bubblequote:
Van de rijpe.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, chicks met puisten die in de zomer hun puisten op hun rug/borst tentoonspreiden!
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van de rijpe.Dat als je er even aankomt, ze al openknappen.
HNNNGGGGGGGquote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van de rijpe.Dat als je er even aankomt, ze al openknappen.
Wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
Doet me denken aan een chick vroeger in de klas die het vocht van d'r puisten van d'r gezicht afveegde en aflikte![]()
Jezus watquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
Doet me denken aan een chick vroeger in de klas die het vocht van d'r puisten van d'r gezicht afveegde en aflikte![]()
Godverdomme man, kankersmerig.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
kkquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
WOW DOE FF RUSTIG.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godverdomme man, kankersmerig.
Cirkel van het leven, niets mis mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HNNNGGGGGGG
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.
Tem die vuige sletquote:
Wat moet jij dan, oudje.quote:
quote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK GODVERDOMME ZELF WEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |