Ik vind haar daar niet eens lelijk. Daarbij trekt ze een gek gezicht.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En zonder make-up.
[ afbeelding ]
Nog steeds mooier dan zo'n 90% van de vrouwen zonder make-up.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En zonder make-up.
[ afbeelding ]
Welk gezeur?quote:
Vind d'r met ook niet mooiquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En zonder make-up.
[ afbeelding ]
Dat gezeur over vrouwen zonder make up, Mikequote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk gezeur?
Ik zou d'r op die foto's wel doen, maar wetende dat ze zonder make-up lelijk is is gewoon jammer.
97%quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog steeds mooier dan zo'n 90% van de vrouwen zonder make-up.
Oh ok man, dus jij komt een chick tegen, hebt een ONS en de volgende ochtend schrik je je kapot omdat ze geen makeup op heeft.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk gezeur?
Ik zou d'r op die foto's wel doen, maar wetende dat ze zonder make-up lelijk is is gewoon jammer.
Vooral blondjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef Chloroform het volgende:
De meeste vrouwen zien er niet uit zonder make-up.
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ok man, dus jij komt een chick tegen, hebt een ONS en de volgende ochtend schrik je je kapot omdat ze geen makeup op heeft.
Ja maar jijquote:
Can't undo that shit.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja.
Ja heel jammer dat niet iedereen er hetzelfde uitziet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jammer dat niet elke chick er zo uitziet zonder make-up:
[ afbeelding ]
Jij was niet uitgenodigd.quote:
Jij mag shirtloos.quote:
Dan kom ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij was niet uitgenodigd.
[..]
Jij mag shirtloos.
Lijkt alsof ze nog wel wat aan haar ogen heeft gedaan.quote:
Was ook niet van plan om meer dan een net te klein onderbroekje aan te doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij was niet uitgenodigd.
[..]
Jij mag shirtloos.
In that case.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om meer dan een net te klein onderbroekje aan te doen.
Beetje hetzelfde als toen hij vrouwen postte die zogenaamd geen neptieten zouden hebben.quote:
mannen hequote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als toen hij vrouwen postte die zogenaamd geen neptieten zouden hebben.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
Die Harlem Shake is wel de minst grappige 'grap' van de laatste 10 jaar ofzo. Mijn god.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
Die Harlem Shake is wel de minst grappige 'grap' van de laatste 10 jaar ofzo. Mijn god.
Vond het wel amuserend.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
Mr. fun himself hindabuilding.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
Wat vind jij dan wel grappig?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
JA WEENIE DOE EENS PIC DANquote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Krullebolletje is zonder krullen wel leuker. Wat jullie?
Zeker, ze moet haar krullen rocken als zo'n Marokkaanse chimeid, anders niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Jij bent de minst grappige grap van de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Modus het volgende:
Gezondheidquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent de minst grappige grap van de laatste 10 jaar.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En het fascineert me nogsteeds bijzonder hoe een 15-jarige zulke jetsers van tieten kan hebben.
quote:
Post sabine bby. Perfectiequote:
Marokkaanse chimeids met echt mooie krullenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker, ze moet haar krullen rocken als zo'n Marokkaanse chimeid, anders niet.
En het fascineert me nogsteeds bijzonder hoe een 15-jarige zulke jetsers van tieten kan hebben.
Eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef BobbyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |