Da kan wle mar je blijf lelyk lolquote:Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja maar kan toch gewon die jeet doen ofso?
Ik zeg ook elke dag even dat ik van ze houd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik knuffel elke dag wel even met mijn borsten, even in mijn handen houden.
Ik ook, met m'n pecs.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat echt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doe dat echt.Nou ja knuffel, ik masseer. Dat doet iedere vrouw toch?
Heeft de post nogsteeds niet gebeld?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en hoe, ben een beetje depri de laatste weken.Totaal geen motivatie.
Heb zelfs de afgelopen tijd maar 1 kledingstuk gekocht, nou dan is er echt wat mis.
Denk het. Zal bff eens vragen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg ook elke dag even dat ik van ze houd.
Ja, soms in bed.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, de winter, daar komt het door inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja komt door die kutwinter dan word je onproductief
Klopt, maar als ik aan het seksen ben, dan grijp ik liever andere dingen vastquote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonlicht->dopamine aanmaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, de winter, daar komt het door inderdaad.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik aan het seksen ben, dan grijp ik liever andere dingen vast
Sowieso als je 's avonds je bh uitdoet even goed met de handen masseren ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit ook vaak aan mijn tieten, en soms ook wel gewoon met mijn hand in m'n slipje zonder iets te doen ofzo
ja mar gwoon sparen voor plastisj sjirurg togquote:
Ik had het niet over het seksen. Gewoon in bed na het wakker worden of onder de douche. Gewoon even voelen hoe stevig ze nog zijn enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik aan het seksen ben, dan grijp ik liever andere dingen vast
Doe ik ook weleens. Lekker warm.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit ook vaak aan mijn tieten, en soms ook wel gewoon met mijn hand in m'n slipje zonder iets te doen ofzo
Beter dan dat poepstamp gesprek van gisterquote:
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het niet over het seksen. Gewoon in bed na het wakker worden of onder de douche. Gewoon even voelen hoe stevig ze nog zijn enzo.
Gelukkig heb ik dat gemist.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan dat poepstamp gesprek van gister
Heb mijn hand ook wel eens in m'n broek als ik in bed lig omdat dat gewoon lekkerder ligt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
Oh okequote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het niet over het seksen. Gewoon in bed na het wakker worden of onder de douche. Gewoon even voelen hoe stevig ze nog zijn enzo.
Dat moment dat je je bh uitdoet. Heerlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso als je 's avonds je bh uitdoet even goed met de handen masseren ja.
Disagreed.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
:Squote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, echt fijn als je de bh uit mag doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moment dat je je bh uitdoet. Heerlijk.
Zo waarquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil wel een second opinion komen geven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je vriendin dat heeeeeeeeeel graag zou willen en zich goed voorbereid, zou je dat dan een keer doen voor haar?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan gewoon even zonder shirt door de kamer lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens. Lekker warm.
Of kriebelen over je venusheuvel. Sorry ik heb rare dingenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mijn hand ook wel eens in m'n broek als ik in bed lig omdat dat gewoon lekkerder ligt.
Oh nee, dan slaan ze steeds tegen m'n buik aan als ik beweeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan mag ze iemand anders zoeken die dat voor een keer bij d'r doet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin dat heeeeeeeeeel graag zou willen en zich goed voorbereid, zou je dat dan een keer doen voor haar?
Haha, je hebt echt een hekel aan me, he?quote:
Ja, even alles los laten wapperen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan gewoon even zonder shirt door de kamer lopen.
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of kriebelen over je venusheuvel. Sorry ik heb rare dingen
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, dan slaan ze steeds tegen m'n buik aan als ik beweeg.
Oef :$quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$
Oh ja, billen. Dat doe ik ook wel vaak, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$
Doe nou maar gewoon, vuile pussy.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
Jammer dat vrouwen niks kunnen hebben anders had ik nu een leuk grapje kunnen maken.
Wacht nog maar even tot alles bekoelt is.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
Jammer dat vrouwen niks kunnen hebben anders had ik nu een leuk grapje kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |