Heb mijn hand ook wel eens in m'n broek als ik in bed lig omdat dat gewoon lekkerder ligt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit ook vaak aan mijn tieten, en soms ook wel gewoon met mijn hand in m'n slipje zonder iets te doen ofzo
Oh okequote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het niet over het seksen. Gewoon in bed na het wakker worden of onder de douche. Gewoon even voelen hoe stevig ze nog zijn enzo.
Dat moment dat je je bh uitdoet. Heerlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso als je 's avonds je bh uitdoet even goed met de handen masseren ja.
Disagreed.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan dat poepstamp gesprek van gister
:Squote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, echt fijn als je de bh uit mag doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moment dat je je bh uitdoet. Heerlijk.
Zo waarquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil wel een second opinion komen geven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het niet over het seksen. Gewoon in bed na het wakker worden of onder de douche. Gewoon even voelen hoe stevig ze nog zijn enzo.
Als je vriendin dat heeeeeeeeeel graag zou willen en zich goed voorbereid, zou je dat dan een keer doen voor haar?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan gewoon even zonder shirt door de kamer lopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit ook vaak aan mijn tieten, en soms ook wel gewoon met mijn hand in m'n slipje zonder iets te doen ofzo
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens. Lekker warm.
Of kriebelen over je venusheuvel. Sorry ik heb rare dingenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mijn hand ook wel eens in m'n broek als ik in bed lig omdat dat gewoon lekkerder ligt.
Oh nee, dan slaan ze steeds tegen m'n buik aan als ik beweeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan mag ze iemand anders zoeken die dat voor een keer bij d'r doet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin dat heeeeeeeeeel graag zou willen en zich goed voorbereid, zou je dat dan een keer doen voor haar?
Haha, je hebt echt een hekel aan me, he?quote:
Ja, even alles los laten wapperen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan gewoon even zonder shirt door de kamer lopen.
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of kriebelen over je venusheuvel. Sorry ik heb rare dingen
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, dan slaan ze steeds tegen m'n buik aan als ik beweeg.
Oef :$quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$
Oh ja, billen. Dat doe ik ook wel vaak, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, maar ik zit wel soms aan m'n eigen billen. :$:$
Doe nou maar gewoon, vuile pussy.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
Jammer dat vrouwen niks kunnen hebben anders had ik nu een leuk grapje kunnen maken.
Wacht nog maar even tot alles bekoelt is.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
Jammer dat vrouwen niks kunnen hebben anders had ik nu een leuk grapje kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |