quote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
Inb4 leuk broekje / dat broekje heeft krio ook trouwens.
zoiets dus¿quote:
Waren leuk, afgelopen zomer vond ik mijn lichaam prima zo. Nu is er weer wat bij gekomen.quote:
Mar dat hep konsie kwenties want je wor er diek vangquote:
Ik soms ook niet, maar mijn sterke dagen compenseren mijn zwakke dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het niet.Althans niet nu, ik heb door dit weer ook helemaal geen zin om te sporten. Ik wacht op de eerste zonnestraaltjes.
Is ze ook.quote:
Onderste is fucking lekker manquote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
zoiets dus¿
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Zegt ze zelf steedsquote:
dWc ook al, helemaal boos dat ik vetjes zei. Ja tli is niet superdun ze heeft vetjes aka wat om vast te pakken en het is mooi laat mij.quote:
Ja, en dan vooral die bovenste komt erg dicht in de buurt iddquote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
zoiets dus¿
Als ik die onderste dan zie vind ik haar buikje helemaal niet storend. Scheelt ook weer dat ze mooi kleurtje heeft.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
zoiets dus¿
Oh dacht dat Jochem extra vetjes op jouw lichaam deed.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waren leuk, afgelopen zomer vond ik mijn lichaam prima zo. Nu is er weer wat bij gekomen.
Doe het ook zelf daar niet van
Ja komt door die kutwinter dan word je onproductiefquote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waren leuk, afgelopen zomer vond ik mijn lichaam prima zo. Nu is er weer wat bij gekomen.
Doe het ook zelf daar niet van
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ook al, helemaal boos dat ik vetjes zei. Ja tli is niet superdun ze heeft vetjes aka wat om vast te pakken en het is mooi laat mij.
Driewerfquote:
Je hoeft het niet uit te leggen hoor dushi, ik weet wat je bedoeld. We hebben beiden wat om aan vast te grijpen tijdens de seks.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ook al, helemaal boos dat ik vetjes zei. Ja tli is niet superdun ze heeft vetjes aka wat om vast te pakken en het is mooi laat mij.
ja maar kan toch gewon die jeet doen ofso?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mar dat hep konsie kwenties want je wor er diek vang
Copyright Gulmezquote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderste is fucking lekker man.
[..]_!
Grijp jij jezelf vast dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor dushi, ik weet wat je bedoeld. We hebben beiden wat om aan vast te grijpen tijdens de seks.
:/quote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik knuffel elke dag wel even met mijn borsten, even in mijn handen houden.
Ja en hoe, ben een beetje depri de laatste weken.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja komt door die kutwinter dan word je onproductief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |