Ik niet. Ik denk dat ik het ook deze keer niet trek en de muteknop in ga drukken.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh dat had ik gemist, dat die Francofiel ook weer komt
En dan projecteren ze het daarna op de autocue en leest Matthijs het in 1 keer zonder adem te halen voor.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, hij wil nog een keer een boek over Charles Aznavour schrijven.
Ik heb een medestander!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh die francofiel.. Dat is wel een van de kutste DWDD items
quote:
Beter dan al die Bea onzinquote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]Ik begin me ook steeds meer af te vragen waarom ik kijk. TVDD zeker ook met pausfilmpjes.
Het is net als een slecht huwelijk dat al 25 jaar duurt. Elke keer probeer je het weer in de hoop dat het gevoel dat je in het begin had nog een keer terug komt en heel soms is er even een opleving.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]Ik begin me ook steeds meer af te vragen waarom ik kijk. TVDD zeker ook met pausfilmpjes.
Nou ja, ik kijk ook daadwerkelijk minder. Ik mis elke week wel 1 of 2 afleveringen en vorig jaar bleef ik er bij wijze van spreken nog voor thuis.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat je niet uit ervaring spreektquote:Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is net als een slecht huwelijk dat al 25 jaar duurt. Elke keer probeer je het weer in de hoop dat het gevoel dat je in het begin had nog een keer terug komt en heel soms is er even een opleving.
Echter constateer je toch telkens weer dat de vlam gedoofd is.
Zelfde hier.. heb vorige week helemaal niet gekeken geloof ik, alleen de lucky soms terug gezocht.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ik kijk ook daadwerkelijk minder. Ik mis elke week wel 1 of 2 afleveringen en vorig jaar bleef ik er bij wijze van spreken nog voor thuis.
Het is dat er om half 8 iets anders is wat ik leuk vind, anders zou ik niet elke dag kijken.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ik kijk ook daadwerkelijk minder. Ik mis elke week wel 1 of 2 afleveringen en vorig jaar bleef ik er bij wijze van spreken nog voor thuis.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh die francofiel.. Dat is wel een van de kutste DWDD items
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |