Er is een reden, dat die darters op doping getest worden.....quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.
Dat is echt een sick mindfuckquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy niet
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferdequote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Andy heeft gewoon meer geluk gehad. In 2006 was hij nog niet op zo'n niveau dat hij een geavanceerd dopingprogramma nodig had volgens Riis en in 2012 had hij de mazzel dat hij niet in de tour reed zoals Frank. Wanneer ze een alternatief hebben gevonden voor xipamide zal Andy weer rijden als vanouds.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeldquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kankerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Vandaar dat die topsporters allemaal honden hebben...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
ik vind nergens paardenbiefstuk om zuurvlees te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zolang je maar geen biefstukjes eet.
je wint er altijd mee?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichtersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kanker
Wat een cynische reactiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Klaas-Jan Huntelaar ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Het is een grove schande.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Absoluut gezien klopt dit, maar met topsporters is het altijd relatief tov de concurrentie, volgens mij zat er nog veel meer in Kramer en heeft hij lang niet alles gegeven.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Ericr het volgende:
Je kent het verschil tussen aerobe en anaerobe inspanningen, THEFXR? Voorbij de 4 a 5 minuten inspanning zijn alle inspanningen overwegend aerobisch van aard. Als je als sporter en zeker als topsporter dan niet iets extra's kan vinden in de tank aan het eind van een inspanning heeft dat meer te maken met het indelen van de inspanning dan met de noodzaak om doping te gebruiken.
Natuurlijk verzuur je behoorlijk als je in een tijdrit op de rand rijdt van je omslagpunt en vaak nog er boven ook. Maar een getrainde sporter weet redelijk goed waar zijn omslagpunt ligt en zal afhankelijk van het uitgezette strijdplan aan het einde vermogen over hebben of volledig verzuurt bijna stervend de eindstreep halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |