Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kankerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Vandaar dat die topsporters allemaal honden hebben...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
ik vind nergens paardenbiefstuk om zuurvlees te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zolang je maar geen biefstukjes eet.
je wint er altijd mee?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichtersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kanker
Wat een cynische reactiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Klaas-Jan Huntelaar ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Het is een grove schande.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Absoluut gezien klopt dit, maar met topsporters is het altijd relatief tov de concurrentie, volgens mij zat er nog veel meer in Kramer en heeft hij lang niet alles gegeven.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Ericr het volgende:
Je kent het verschil tussen aerobe en anaerobe inspanningen, THEFXR? Voorbij de 4 a 5 minuten inspanning zijn alle inspanningen overwegend aerobisch van aard. Als je als sporter en zeker als topsporter dan niet iets extra's kan vinden in de tank aan het eind van een inspanning heeft dat meer te maken met het indelen van de inspanning dan met de noodzaak om doping te gebruiken.
Natuurlijk verzuur je behoorlijk als je in een tijdrit op de rand rijdt van je omslagpunt en vaak nog er boven ook. Maar een getrainde sporter weet redelijk goed waar zijn omslagpunt ligt en zal afhankelijk van het uitgezette strijdplan aan het einde vermogen over hebben of volledig verzuurt bijna stervend de eindstreep halen.
In races waar hij wel alles geeft kan hij dit ook. Goed aan kunnen voelen en weten waar je omslagpunt ligt heeft alvast het voordeel dat je niet totaal verzuurd de laatste rondes in gaat. De echte stayers en de beste allrounders hebben dat vermogen om relatief lang met weinig verzuring rond hun omslagpunt rond te rijden. Wat Kramer doet is ook verre van uniek, een Frank Dittrich deed hetzelfde meer dan 15 jaar terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Absoluut gezien klopt dit, maar met topsporters is het altijd relatief tov de concurrentie, volgens mij zat er nog veel meer in Kramer en heeft hij lang niet alles gegeven.
De overdekte baan, klapschaats, gladde pakken, etc, zijn een erg goede cover up voor doping, die reden gebruiken ze maar al te graag voor de alsmaar snellere tijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
In races waar hij wel alles geeft kan hij dit ook. Goed aan kunnen voelen en weten waar je omslagpunt ligt heeft alvast het voordeel dat je niet totaal verzuurd de laatste rondes in gaat. De echte stayers en de beste allrounders hebben dat vermogen om relatief lang met weinig verzuring rond hun omslagpunt rond te rijden. Wat Kramer doet is ook verre van uniek, een Frank Dittrich deed hetzelfde meer dan 15 jaar terug.
De klapschaats speelt overigens ook een rol in dit fenomeen van negatieve splits, reden dat je ook weinig schaatsers zag voor de invoering van de klapschaats die aan het einde nog konden versnellen op de lange afstanden.
Een staatje uit 2000 waar je de versnelling van Dittrich aan kan afleiden :
[ afbeelding ]
Dittrich reed dan wel tijden die langzamer waren dan toenmalige concurrentie maar na die tijd zijn er ook andere rijders geweest die negatieve spits konden hanteren en wel konden meedoen om de prijzen.
Nou zijn levensverwachting stel ik bij naar maximaal 5 jaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef kl1172 het volgende:
Pistorius (blade runner) lijkt aan de anabolen gezeten te hebben. Er zijn blijkbaar steroïden gevonden in zijn woning. Spijtig geval van 'roid rage'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |