SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Doe ik de afwas en maak ik het dessertquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik voor je ga koken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe ik de afwas en maak ik het dessert![]()
![]()
is goedquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of je moet deze kant op komen.
Uiteraardquote:
... ik was serieusquote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben er over 5 minuten ok?![]()
![]()
misschien kom ik dan ooit nog wel eens in het land van brand en carnavalquote:
Wat moet ik hier nu weer uit opmakenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien kom ik dan ooit nog wel eens in het land van brand en carnaval![]()
![]()
Dat vandaag niet gaat lukken, maar misschien een andere keer welquote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer uit opmaken
Okquote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vandaag niet gaat lukken, maar misschien een andere keer wel![]()
![]()
Als jij dat wilt..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maak je dan weer schnitzel?![]()
![]()
![]()
Stokslagen!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie was een halve minuut te laat![]()
Wil ik wel zienquote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat ik hem ook eens krijsen.
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik wel, en dan zo een muziekje van maken.
![]()
![]()
Jij ook niet kapen boef!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Tamashii
mag ik je schoenen poetsen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
in Rotterdam sneeuwt het nietquote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten dan..
btw: ik open ook eens een topic in ONZ
Je keek naar het raamquote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in Rotterdam sneeuwt het niet
btw: ik open ook eens een topic in ONZ![]()
![]()
Ik zit mobiel. En FOK! zijn schuld.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie was een halve minuut te laat![]()
En toch was je een halve minuut te laatquote:Op maandag 11 februari 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. En FOK! zijn schuld.![]()
![]()
Omdat ik mobiel zit.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toch was je een halve minuut te laat![]()
Ja wat nouquote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar feit blijft dat je een halve minuut te laat was.
![]()
Behoorlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die was wel heeeeeel slecht![]()
![]()
Sterf af met je hoerenTT en laat mij ff buiten dat zielige gekaap
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Overigens is Hou 'beter' dan Houd volgens mij_!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Stam+t.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Overigens is Hou 'beter' dan Houd volgens mij
Houd-en![]()
Informeel =/= beter.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mag allebei hoor
Alleen is hou wat informeler
En dus beter![]()
Komt er ook wel eens geen onzin uit je vingers?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mag allebei hoor
Alleen is hou wat informeler
En dus beter
Waarom is informeel per definitie beter? Damn zeg![]()
Ik ga weg hier, heb echt een pleurishumeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit hier meestal regelmatig om onzin te verkondigen jaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt er ook wel eens geen onzin uit je vingers?
Waarom is informeel per definitie beter? Damn zeg![]()
Ik ga weg hier, heb echt een pleurishumeur
En informeel is niet per definitie beter![]()
![]()
Waarom is het 'anders' wel beter?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet als het formeel moet
Anders wel![]()
![]()
Dat veronderstel je wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit hier meestal regelmatig om onzin te verkondigen ja
En informeel is niet per definitie beter![]()
Dat vind ik. Ik had toch een uur geleden aangegeven dat ik niet over 'vind ik' achter ga plaatsenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is het 'anders' wel beter?Dat was niet mijn bedoelingquote:![]()
![]()
wist ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70
-20? Kan dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70![]()
en geen mac&cheesequote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wel met een schnitzel dadelijk![]()
Komt door dubbel topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is niet gereekst? Ik was jullie kwijt
Hoi c_a![]()
![]()
![]()
Je bent even slim als een aapquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70Gezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
![]()
![]()
Limbolangd?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je bent even slim als een aapGezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
Verder met je eens![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je bent even slim als een aapGezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
![]()
![]()
Waar heb ik dat gezegd? Nergens. Het is geen regel, dat heb ik gezegd.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat heb je vlak daarna gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Nergens. Het is geen regel, dat heb ik gezegd.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is niet gereekst? Ik was jullie kwijtHallo jullie tweequote:![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja... Na 3 bakken thee, en warm voedsel een beetje welquote:Op maandag 11 februari 2013 18:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai. Al een beetje opgewarmd?![]()
Liefquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Voor Vinnie:quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapen is niet zo boeiend verder. Het is ook niet tegen de regels ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die regel gebleven dat je 5 minuten moet wachten voordat een ander het topic mag openen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet echt een regel geloof ik, tenminste er was toen nog een discussie in SEX fb of deze sc, waarin dat uitgebreid besproken werd en toen kwam het meer neer op fatsoen en beleefdheid. Waar ik dus zelf wel pro voor ben.![]()
Woehoe, de volgende pak ikquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet tegen de regels. Allemaal kapen dus![]()
![]()
Ik wist dat je boos werdquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet tegen de regels. Allemaal kapen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 18:47:22 ]![]()
Nee, weer.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
Gaat het nu nog steeds over het kapen?![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een positieve opmerking over Sander, maar jij vat het negatief op?![]()
Ik wil niet teveel persoonlijke dingen erover kwijtquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed
Er is een positieve opmerking over Sander, maar jij vat het negatief op?
Maar neem als voorbeeld: Sander is heel goed in dit en dat MAARRRRRRRR is/wordt ...
En dat zo'n beetje bij elk gedeelte
Kan het niet gewoon GOED zijn een keer...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 18:51:22 ]![]()
Denk dat dat eigenlijk altijd wel is.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel persoonlijke dingen erover kwijt
Maar neem als voorbeeld: Sander is heel goed in dit en dat MAARRRRRRRR is/wordt ...
Ik wil
Dat ze altijd punten aan zullen geven wat beter kan.
Maar snap dat dat niet leuk is, zeker als hij zo goed vooruit gegaan is.![]()
Mja, als je echt zoveel achterstand hebt weggewerkt, mag er best een keer staan van:quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op dit punt heeft hij erg veel vooruitgang geboekt, ga zo door!
Of zoiets![]()
![]()
Oh, op die manier. Hmm, ja is wel vervelend dat dat er elke keer bij staatquote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon GOED zijn een keer...![]()
![]()
Ja precies Jij snapt hetquote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, als je echt zoveel achterstand hebt weggewerkt, mag er best een keer staan van:
Op dit punt heeft hij erg veel vooruitgang geboekt, ga zo door!![]()
![]()
Vind het ook belachelijk dat je vandaag het rapport meekrijgt en dan morgen het gesprek hebt...
Lekker kort dag![]()
![]()
Dan nog moeten ze iets te zeiken hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, als je echt zoveel achterstand hebt weggewerkt, mag er best een keer staan van:
Op dit punt heeft hij erg veel vooruitgang geboekt, ga zo door!
Of zoietsJa uw zoon heeft een tien voor taal maar een 7 voor rekenen dat is niet goed
14 SHADES OF GREY
Goed puntje om aan te kaarten tijdens dat gesprekje.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Vind het ook belachelijk dat je vandaag het rapport meekrijgt en dan morgen het gesprek hebt...
Lekker kort dag14 SHADES OF GREY
Vorige keer ook al gedaan.. vind het erg kort dag hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed puntje om aan te kaarten tijdens dat gesprekje.![]()
Is het ook. Hebt eigenlijk nauwelijks tijd om even samen erover te praten (mocht dat nodig zijn).quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vorige keer ook al gedaan.. vind het erg kort dag hoor![]()
Dat hoort er bij. Je moet leerlingen laten zien waar en op wat voor manier ze zich kunnen verbeteren, lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Er is een positieve opmerking over Sander, maar jij vat het negatief op?
Kan het niet gewoon GOED zijn een keer...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aangeven dat het voor zijn ontwikkeling ook heel goed is als de positieve dingen meer op de voorgrond staan en dat dat niet alleen door de ouders gedaan hoeft te wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker kort dagIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja stel he? stel dat mijn vriend er niet was vanavond oid zakenshit e.d. weet ik veel...quote:Op maandag 11 februari 2013 18:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is het ook. Hebt eigenlijk nauwelijks tijd om even samen erover te praten (mocht dat nodig zijn).
of ik had een avonddienst..
goed geregeld![]()
![]()
Het is ook niet zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en geen idee wanneer dat was, dus ik ga dat niet terug zoeken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
In mijn ogen klinkt dit meer je beste is nog niet goed genoeg. Dus harder werken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoort er bij. Je moet leerlingen laten zien waar en op wat voor manier ze zich kunnen verbeteren, lijkt me.14 SHADES OF GREY
Ohja jij had er verstand van..quote:Op maandag 11 februari 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoort er bij. Je moet leerlingen laten zien waar en op wat voor manier ze zich kunnen verbeteren, lijkt me.
Maar wat heeft een kind eraan dat hij snel is afgeleid, wat moet hij met die info?![]()
![]()
Precies. Wij kregen onze rapporten sowieso 1-2 weken van te voren. Het duurde iig altijd wel eventjes voordat het gesprek er was. Ow, wat was ik toch zenuwachtig somsquote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja stel he? stel dat mijn vriend er niet was vanavond oid zakenshit e.d. weet ik veel...
of ik had een avonddienst..
goed geregeld![]()
![]()
Nou idd...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Precies. Wij kregen onze rapporten sowieso 1-2 weken van te voren. Het duurde iig altijd wel eventjes voordat het gesprek er was. Ow, wat was ik toch zenuwachtig soms
Zenuwachtig voor het feit dat je iets gedaan had?![]()
![]()
wie heeft er een nieuwe reeks geopenden waarom sluit een mod een topic in een reeks om een nieuwe open te laten
![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik weet niet hoe oud het kind is, of wat de achtergrond is, wat het schooltype is, of de leerling het ook te zien krijgt of dat het voor de ouders is, etc.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn ogen klinkt dit meer je beste is nog niet goed genoeg. Dus harder werken.Ik begrijp dat de informatie dus ook voor het kind te lezen was?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja jij had er verstand van..
Maar wat heeft een kind eraan dat hij snel is afgeleid, wat moet hij met die info?
Welke klas hebben we het over? Leeftijd?
Een kind dat snel is afgeleid, heeft het vaak moeilijk met leren. Zowel thuis als in de klas. Je wilt als docent niet dat je een klas hebt vol met kinderen die snel zijn afgeleid. Dan kun je net zo goed thuis blijven.
Er zijn vaak redenen waarom een kind snel afgeleid is (ADD, ADHD, niet goed kunnen zien, niet goed kunnen luisteren, gepest worden etc.) . Als ik signaleer dat een kind bij mij in de klas zo snel afgeleid is, zou ik best graag willen weten of deze dit elders ook is (andere vakken) en hoe het thuis is.
Vaak is er gewoon iets aan te doen namelijk.
Al zou ik het niet zo snel tegen een kind zelf zeggen, maar dat ben ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
wie heeft er een nieuwe reeks geopenden waarom sluit een mod een topic in een reeks om een nieuwe open te laten
![]()
!
![]()
Ja of dat het niet goed genoeg was ofzo..quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou idd...
Zenuwachtig voor het feit dat je iets gedaan had?
Maar ik had bijna overal wel goede punten voor
En toch super zenuwachtig![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud het kind is, of wat de achtergrond is, wat het schooltype is, of de leerling het ook te zien krijgt of dat het voor de ouders is, etc.
[..]
Ik begrijp dat de informatie dus ook voor het kind te lezen was?
Een kind dat snel is afgeleid, heeft het vaak moeilijk met leren. Zowel thuis als in de klas. Je wilt als docent niet dat je een klas hebt vol met kinderen die snel zijn afgeleid. Dan kun je net zo goed thuis blijven.
Er zijn vaak redenen waarom een kind snel afgeleid is (ADD, ADHD, niet goed kunnen zien, niet goed kunnen luisteren, gepest worden etc.) . Als ik signaleer dat een kind bij mij in de klas zo snel afgeleid is, zou ik best graag willen weten of deze dit elders ook is (andere vakken) en hoe het thuis is.
Al zou ik het niet zo snel tegen een kind zelf zeggen, maar dat ben ik.ik snap het wel, maar mijn gevoel nam even de overhand over het negatieve gedeelte
![]()
Sow.. warme chocomelk met warme appeltaart !!!
Daar is het weer voor!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zoek een cover van don't worry be happy, een kerel en een chick zingen het. Ze gebruiken een gitaar en kazoo. Weet iemand welke ik bedoel?![]()
Precies!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef fietsie het volgende:
Daar is het weer voor!![]()
Toch wel met slagroom hoop ikquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef fietsie het volgende:
Daar is het weer voor!en misschien ook nog een bolletje vanille ijs erbij.
14 SHADES OF GREY
Begrijpelijk. Kan ie wel mooi met dit rapport de hort op om centen te scoren?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanksik snap het wel, maar mijn gevoel nam even de overhand over het negatieve gedeelte
Of doen we dat tegenwoordig niet meer? Familie, opa's en oma's, vage bekenden, buren en de postbode geld uit de zak troggelen met een rapport?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Walk off the earth, schatjequote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zoek een cover van don't worry be happy, een kerel en een chick zingen het. Ze gebruiken een gitaar en kazoo. Weet iemand welke ik bedoel?![]()
![]()
Ja hoor hier wel...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Kan ie wel mooi met dit rapport de hort op om centen te scoren?
Of doen we dat tegenwoordig niet meer? Familie, opa's en oma's, vage bekenden, buren en de postbode geld uit de zak troggelen met een rapport?![]()
Daar ben je moeder voorquote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanksik snap het wel, maar mijn gevoel nam even de overhand over het negatieve gedeelte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik begrijp het.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je begrijpt ook wel dat ik er niet teveel inhoudelijk op in ga
Maak je vooral niet teveel druk en probeer gewoon open te kijken naar de docent. Die ziet jouw kind in een heel andere situatie dan jij, dus de docent heeft een heel andere blik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben gek op warme chocomel, en helaas geen slagroom.
Maar de warme appeltaart maakt veel goed
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vroeger waren kinderen gewoon druk, nu moeten ze een stempeltje hebben waar ze vervolgens nooit meer vanaf komenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud het kind is, of wat de achtergrond is, wat het schooltype is, of de leerling het ook te zien krijgt of dat het voor de ouders is, etc.
[..]
Ik begrijp dat de informatie dus ook voor het kind te lezen was?
Al zou ik het niet zo snel tegen een kind zelf zeggen, maar dat ben ik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Y. ging dat in Emmen doen, kreeg hij bloemen van mn schoonmoeder.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Kan ie wel mooi met dit rapport de hort op om centen te scoren?
Of doen we dat tegenwoordig niet meer? Familie, opa's en oma's, vage bekenden, buren en de postbode geld uit de zak troggelen met een rapport?
Heb nog nooit zoveel teleurstelling op het gezicht van een kind gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
En die schoonmoeder meende het vast en zeker met hart en ziel goed....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. ging dat in Emmen doen, kreeg hij bloemen van mn schoonmoeder.
Heb nog nooit zoveel teleurstelling op het gezicht van een kind gezienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Maak je vooral niet teveel druk en probeer gewoon open te kijken naar de docent. Die ziet jouw kind in een heel andere situatie dan jij, dus de docent heeft een heel andere blik.
Dank![]()
![]()
![]()
Ik ben nu toevallig bezig een verslag te schrijven over pedagogiek.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger waren kinderen gewoon druk, nu moeten ze een stempeltje hebben waar ze vervolgens nooit meer vanaf komenNet even een paar uur pauze genomen, was wel even nodig.
De trend is nu weer dat er minder stempels worden uitgedeeld, omdat men meent dat we zijn doorgeschoten daarin.
Maar een stempel is niet persé slecht. Als je weet wat er anders is aan een kind, kun je daar eventueel gericht aan werken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hahahahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. ging dat in Emmen doen, kreeg hij bloemen van mn schoonmoeder.
Heb nog nooit zoveel teleurstelling op het gezicht van een kind gezien
Arm kind.
Juist, je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu toevallig bezig een verslag te schrijven over pedagogiek.Net even een paar uur pauze genomen, was wel even nodig.
De trend is nu weer dat er minder stempels worden uitgedeeld, omdat men meent dat we zijn doorgeschoten daarin.
Maar een stempel is niet persé slecht. Als je weet wat er anders is aan een kind, kun je daar eventueel gericht aan werken.
Dan kan je daar aan gaan werken!!!
Tegenwoordig is het: oh je kind heeft dit en moet gewoon voortaan dat medicijn gaan slikken en als ie zich misdraagt beroep je je maar op die nare "ziekte"
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo kreeg ik dus van zo'n graftakke ouwe taart de stempel.. ohja kind van gescheiden ouders ...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger waren kinderen gewoon druk, nu moeten ze een stempeltje hebben waar ze vervolgens nooit meer vanaf komen
hup stempel![]()
Ik kan daar zo slecht tegen he
En als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.. erg confronterend en niet rationeel in mijn ogen.
Alsof het bijna een verwijt naar de ouders is (of in dit geval naar mij)
Maar zo gek laat ik me tegenwoordig niet meer maken hoor![]()
![]()
Met dat stempeltjes uitdelen is het straks afgelopen als het niet meer vergoed wordt door de verzekering
14 SHADES OF GREY
Ik werd moeder terwijl ik ongehuwd was en in een zwaar christelijk dorp woonde.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kreeg ik dus van zo'n graftakke ouwe taart de stempel.. ohja kind van gescheiden ouders ...
hup stempel![]()
Ik kan daar zo slecht tegen he
En als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.. erg confronterend en niet rationeel in mijn ogen.
Alsof het bijna een verwijt naar de ouders is (of in dit geval naar mij)
Maar zo gek laat ik me tegenwoordig niet meer maken hoor
Wil je weten welke stempels ik en mijn zoon daardoor kregen?_!
[b]AirwiN schreef [/b]
zo eindelijk weer es tijd om hier te posten
goedenavond iedereenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Alohaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Giertje het volgende:
goedenavond iedereen
14 SHADES OF GREY
Provocatief hoor, Hupje.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd moeder terwijl ik ongehuwd was en in een zwaar christelijk dorp woonde.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Giertje het volgende:
goedenavond iedereen![]()
![]()
En dan gaan ouders hun kind weer opvoedenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Met dat stempeltjes uitdelen is het straks afgelopen als het niet meer vergoed wordt door de verzekering![]()
Ik heb buren gehad en hun zoon had adhd en pddnos.
Ik heb meegemaakt dat hij zn laptop sloopte omdat hij een driftbui kreeg want zn spelletje laadde niet snel genoeg. Hij sloeg letterlijk het scherm aan gort en de rest werd kapotgeslagen tegen de muur.
2 dagen later had hij een nieuwe laptop want "ja door zijn adhd/pddnos weet hij niet wat hij doet soms"
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou eerst echt ALLES proberen alvorens meteen over te stappen op medicijnen.....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist, je slaat de spijker op zijn kop.
Tegenwoordig is het: oh je kind heeft dit en moet gewoon voortaan dat medicijn gaan slikken en als ie zich misdraagt beroep je je maar op die nare "ziekte"
Zo weten wij al wat 'trucjes' voor Sander om hem wat 'rustiger' te krijgen
En soms moet hij gewoon ff razen ... lekker laten gaan
Yep dat verhaal van die mutsquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd moeder terwijl ik ongehuwd was en in een zwaar christelijk dorp woonde.
wat was het? jehova? weet ik het
geniaal verhaal
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
heey man alles goed?quote:slim zulk gedrag ook nog op die manier gaan stimulerenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan ouders hun kind weer opvoeden![]()
Ik heb meegemaakt dat hij zn laptop sloopte omdat hij een driftbui kreeg want zn spelletje laadde niet snel genoeg. Hij sloeg letterlijk het scherm aan gort en de rest werd kapotgeslagen tegen de muur.
2 dagen later had hij een nieuwe laptop want "ja door zijn adhd/pddnos weet hij niet wat hij doet soms"Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
In sommige gevallen is het zeker onterecht. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist, je slaat de spijker op zijn kop.
Er zijn echter ook zat gevallen van leerlingen die enorm geholpen zijn (zowel sociaal als lerend) door het krijgen van begeleiding en/of medicijnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb er zoveelquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou eerst echt ALLES proberen alvorens meteen over te stappen op medicijnen.....
Zo weten wij al wat 'trucjes' voor Sander om hem wat 'rustiger' te krijgen
En soms moet hij gewoon ff razen ... lekker laten gaan
[..]
Yep dat verhaal van die mutswat was het? jehova? weet ik het
geniaal verhaal
![]()
Het is gewoon niet leuk meer. Misschien moet ik ze eens gaan opschrijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dan heb ik dat ookquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 dagen later had hij een nieuwe laptop want "ja door zijn adhd/pddnos weet hij niet wat hij doet soms"![]()
Dat ben ik direct met je eens. Echter wordt er vaak te snel naar medicijnen gegrepen. Zowel door artsen als door de ouders.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het zeker onterecht. Dat ben ik met je eens.
Er zijn echter ook zat gevallen van leerlingen die enorm geholpen zijn (zowel sociaal als lerend) door het krijgen van begeleiding en/of medicijnen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En strakke jeansquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker ook nog witte kousen aan hè?![]()
Nooitquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker ook nog witte kousen aan hè?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah, kan beter. Met jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man alles goed?
[..]
slim zulk gedrag ook nog op die manier gaan stimuleren![]()
Als ik zoiets zou hebben gedaan zou mijn moeder mij daarna kapot slaan tegen de muurquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 dagen later had hij een nieuwe laptop want "ja door zijn adhd/pddnos weet hij niet wat hij doet soms"oh wacht zoiets heeft ze ook eens gedaan.
Ondanks dat iemand een labeltje heeft zijn er nog steeds grenzen en moet het niet als excuus misbruikt worden om wangedrag goed te praten.
14 SHADES OF GREY
Ik heb nog wel een paar pakketjes Efexor liggen voor mensen die geen stempeltje hebben maar wel eens een beetje willen ervaren hoe het is om als ADD-er "geholpen te worden met je concentratie:Helemaal mee eens; als ik nu nog aan de Efexor zou zijn, zoals men tijdens mijn middelbare school had verzonnen, was ik nu niet de persoon geweest die ik nu ben. En zeker niet met zo'n goede baan enzo...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik direct met je eens. Echter wordt er vaak te snel naar medicijnen gegrepen. Zowel door artsen als door de ouders.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moeders snapte maar niet waarom zijn gedrag erger werd ipv beterquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man alles goed?
[..]
slim zulk gedrag ook nog op die manier gaan stimuleren_!
[b]AirwiN schreef [/b]
wat dan?quote:
mja met mij wel goed enorm druk met van alles en nog wat
ben weer aan het werk dus dat neemt veel tijd inquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders snapte maar niet waarom zijn gedrag erger werd ipv beter_!
had mijn kind niet moeten zijn dan haddie van mij echt geen nieuwe laptop gekregen
die moet ie maar verdienenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel![]()
Het is gewoon niet leuk meer. Misschien moet ik ze eens gaan opschrijvenschrijf een boek
Komt ook wel doordat ouders er erg makkelijk over denken, denk ik ... of onwetend.. of weet ik veel.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik direct met je eens. Echter wordt er vaak te snel naar medicijnen gegrepen. Zowel door artsen als door de ouders.![]()
Voor LoLa
SPOILER: zoek de verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor LoLa
Echt dit helpt niet hoorSPOILER: zoek de verschillenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Soms ook gewoon blij dat iemand zegt waarom hun kind doet zoals ie doet. Jammer dat een arts wil verdienen en niet gewoon zegt dat ze eens moeten gaan opvoedenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaschrijf een boek
![]()
[..]
Komt ook wel doordat ouders er erg makkelijk over denken, denk ik ... of onwetend.. of weet ik veel.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij nog niet meegekregen, maar mijn stiefpa is vrijdag overleden. Woensdag begrafenis.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat dan?
mja met mij wel goed enorm druk met van alles en nog wat
ben weer aan het werk dus dat neemt veel tijd in
[..]had mijn kind niet moeten zijn dan haddie van mij echt geen nieuwe laptop gekregen
die moet ie maar verdienen
Ah, wel mooi dat je weer lekker aan het werk bent.![]()
ooow gecondoleerd manquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij nog niet meegekregen, maar mijn stiefpa is vrijdag overleden. Woensdag begrafenis.
Ah, wel mooi dat je weer lekker aan het werk bent.
mja werk is saai maar goed beter dan thuis zitten heLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh dat is helemaal niet herkenbaar hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Labiele ui... ik ben hetthanks babe
![]()
Wanna talk?
[b]AirwiN schreef [/b]
Godver, net een zeester in elkaar gedrold, zo trots
En geen foto's genomen ter bewijs.
Nah niet nuquote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal niet herkenbaar hoor![]()
Wanna talk?![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 19:39:20 ]![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Gecondoleerd Vinnie, sterkte enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij nog niet meegekregen, maar mijn stiefpa is vrijdag overleden. Woensdag begrafenis.
Ah, wel mooi dat je weer lekker aan het werk bent.14 SHADES OF GREY
LOLquote:
14 SHADES OF GREY
Dank je.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow gecondoleerd man
mja werk is saai maar goed beter dan thuis zitten he
Ja dat is waar. En ondertussen kan je nog op zoek naar iets anders.![]()
quote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gecondoleerd Vinnie, sterkte enzo.![]()
niet echt ik zit daar voor een redenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je.
Ja dat is waar. En ondertussen kan je nog op zoek naar iets anders.
die hal waar ik nu werk is tijdelijk tot ik kan doorstromen voor mijn cursus voor administratieLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ah oké. Lijkt je dat wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet echt ik zit daar voor een reden
die hal waar ik nu werk is tijdelijk tot ik kan doorstromen voor mijn cursus voor administratie![]()
Je gaat je omscholen?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet echt ik zit daar voor een reden
die hal waar ik nu werk is tijdelijk tot ik kan doorstromen voor mijn cursus voor administratieWat tof
![]()
![]()
jawel er zit tenminste een mooie uitdaging in en dat heb ik hard nodig want ik verveel me kapot daar op de hal zo geestdodend daarquote:mja dat ga ik inderdaad doen vind het wel jammer want het is nu echt definitief dat ik niet meer terug de zorg in ga maar goed een nieuw hoofdstuk begint en dat is ook wel leukquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Whahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel er zit tenminste een mooie uitdaging in en dat heb ik hard nodig want ik verveel me kapot daar op de hal zo geestdodend daar
[..]
mja dat ga ik inderdaad doen vind het wel jammer want het is nu echt definitief dat ik niet meer terug de zorg in ga maar goed een nieuw hoofdstuk begint en dat is ook wel leukWel tof en goed van je
![]()
![]()
Goed bezig man! Ik hoop dat je je weg een beetje kan vinden... wel jammer van je werk op dit momentquote:Op maandag 11 februari 2013 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel er zit tenminste een mooie uitdaging in en dat heb ik hard nodig want ik verveel me kapot daar op de hal zo geestdodend daar
[..]
mja dat ga ik inderdaad doen vind het wel jammer want het is nu echt definitief dat ik niet meer terug de zorg in ga maar goed een nieuw hoofdstuk begint en dat is ook wel leuk![]()
![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
mja ik kijk er wel naar uitquote:meeste van die cursus kan ik al
ik moet dan leren omgaan met word en outlook nou dat kan ik wel
enige waar ik aan moet werken is excell programma maar dat zal wel niet zo moeilijk zijnLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
mja ach het is tijdelijk en wat ik er mee verdien vind ik opzich wel aangenaamquote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezig man! Ik hoop dat je je weg een beetje kan vinden... wel jammer van je werk op dit moment
Det Som En Gang Var
Schrale troost dusquote:Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ach het is tijdelijk en wat ik er mee verdien vind ik opzich wel aangenaam![]()
![]()
![]()
dat welquote:plus ik mag daar werken met mijn eigen muziek op dat scheelt enorm
Det Som En Gang Var
Dan kom je de dag ook wel een beetje doorquote:Op maandag 11 februari 2013 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat welplus ik mag daar werken met mijn eigen muziek op dat scheelt enorm
maak je lange dagen of valt het mee?![]()
Probeer eens zoethoutthee!!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb brandend maagzuur en ik geef jou de schuld.
Maar verder vind ik je wel lief hoor
Helpt meestal ook bij mij tenzij ik een hele heftige aanval heb zoals toen in de kroeg bij jou. Dan helpt niks, ja huilen
[b]AirwiN schreef [/b]
ik werk 32 uur per week ben op woensdag en vrijdagmiddag vrij dus het is wel te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je de dag ook wel een beetje door
maak je lange dagen of valt het mee?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
omgquote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha, deze foto
[ afbeelding ]![]()
Te slecht![]()
![]()
Hmz nu naar bed gaan is wel zonde van de avond...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Excel kan wel moeilijk zijn, maar dat is maar net wat je ermee gaat doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk er wel naar uitmeeste van die cursus kan ik al
enige waar ik aan moet werken is excell programma maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn.
Maar komt vast goed.![]()
Euwh ipv paprika spinazie gebruiken en lekkere kleine stukjes verse ananas?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor spinazie lasagne ?zonder feta/mozzarella aub
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Arm nijntjequote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha, deze foto
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
I'm fabuloussssquote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha, deze foto
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
zover ik het heb gezien beetje getallen van bonnen invoeren vrij makkelijk allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excel kan wel moeilijk zijn, maar dat is maar net wat je ermee gaat doen.
Maar komt vast goed.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh dat zal wel meevallen danquote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
zover ik het heb gezien beetje getallen van bonnen invoeren vrij makkelijk allemaal![]()
![]()
mja ik heb geloof ik 10 maanden voor die hele cursus ben van plan om er zo snel mogelijk door heen te scheurenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Initieel niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij ook aan Rokje denken bij deze foto?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik sowieso nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor spinazie lasagne ?zonder feta/mozzarella aub
[b]AirwiN schreef [/b]
nee bah ananasquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euwh ipv paprika spinazie gebruiken en lekkere kleine stukjes verse ananas?![]()
![]()
Scheelt wel dat je overweg kan met pc'squote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb geloof ik 10 maanden voor die hele cursus ben van plan om er zo snel mogelijk door heen te scheuren![]()
![]()
DIG / [Excel] Het grote Excel vragen topic #35quote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk er wel naar uitmeeste van die cursus kan ik al
enige waar ik aan moet werken is excell programma maar dat zal wel niet zo moeilijk zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet specifiek aan jou he? Kookwondertje
[b]AirwiN schreef [/b]
INDEX(x;MATCH(x;x;x);x)-koning hierquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DIG / [Excel] Het grote Excel vragen topic #35
en hoequote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je overweg kan met pc'saaah thnxsquote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DIG / [Excel] Het grote Excel vragen topic #35
Det Som En Gang Var
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinniiee heeft zijn huis geverfd.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel handig en verder is het, als je het eenmaal weet, best simpelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar er is verdomme geen macro te schrijven waarbij je een collectie lijnen gestippeld kan maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt wel handig en verder is het, als je het eenmaal weet, best simpel
dat zal wel ik ga er gewoon flink mee oefenen en dan heb ik het zo doorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt wel handig en verder is het, als je het eenmaal weet, best simpel
Det Som En Gang Var
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder vertelde altijd dat ze dit vroeger in de klas luisterden bij Franse les als ze muziek mochten luisteren.quote:
En dat alle meisjes het zo leuk vonden.Bedankt voor de herinnering aan mijn moeder als zwijmelende tiener.
Als jouw moeder dat niet gedaan zou hebben zou jij er misschien nu wel nooit zijn geweestquote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde altijd dat ze dit vroeger in de klas luisterden bij Franse les als ze muziek mochten luisteren.
En dat alle meisjes het zo leuk vonden.Bedankt voor de herinnering aan mijn moeder als zwijmelende tiener.
14 SHADES OF GREY
Graag gedaan!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde altijd dat ze dit vroeger in de klas luisterden bij Franse les als ze muziek mochten luisteren.
Ik hoop dat iemand zoiets later ook bij jouw kinderen doet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze ontmoette mijn pa pas 10 jaar later.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jouw moeder dat niet gedaan zou hebben zou jij er misschien nu wel nooit zijn geweestIk zal Loka en Newb alvast doorgeven welke liedjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan!!
Ik hoop dat iemand zoiets later ook bij jouw kinderen doet!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En daarna kwam jij?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ontmoette mijn pa pas 10 jaar later.14 SHADES OF GREY
Ik had van de week een Anouk-bui.
Anouk luister ik eigenlijk voornamelijk als ik een punt achter mn relatie ga zetten of net heb gezet. Komt Y. de kamer in en zegt: ik wist niet dat je een vriend had?![]()
_!!!
Nu luister ik:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een baas hequote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Anouk luister ik eigenlijk voornamelijk als ik een punt achter mn relatie ga zetten of net heb gezet. Komt Y. de kamer in en zegt: ik wist niet dat je een vriend had?![]()
_!!!
Nu luister ik:![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
_!!!
Nu luister ik:![]()
![]()
Ik kan wel om hem lachen, somsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Willen er nog mensjes mee karten zaterdag trouwens?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Hé, ben jij altijd T's of CT's trouwens?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel om hem lachen, somsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
ik zit momenteel vrij zwaar in mijn black metal faseLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heyyyy Peu@!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Willen er nog mensjes mee karten zaterdag trouwens?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ola WTquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: