SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Doe ik de afwas en maak ik het dessertquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik voor je ga koken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe ik de afwas en maak ik het dessert![]()
![]()
is goedquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of je moet deze kant op komen.
Uiteraardquote:
... ik was serieusquote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben er over 5 minuten ok?![]()
![]()
misschien kom ik dan ooit nog wel eens in het land van brand en carnavalquote:
Wat moet ik hier nu weer uit opmakenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien kom ik dan ooit nog wel eens in het land van brand en carnaval![]()
![]()
Dat vandaag niet gaat lukken, maar misschien een andere keer welquote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer uit opmaken
Okquote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vandaag niet gaat lukken, maar misschien een andere keer wel![]()
![]()
Als jij dat wilt..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maak je dan weer schnitzel?![]()
![]()
![]()
Stokslagen!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie was een halve minuut te laat![]()
Wil ik wel zienquote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat ik hem ook eens krijsen.
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik wel, en dan zo een muziekje van maken.
![]()
![]()
Jij ook niet kapen boef!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Tamashii
mag ik je schoenen poetsen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
in Rotterdam sneeuwt het nietquote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten dan..
btw: ik open ook eens een topic in ONZ
Je keek naar het raamquote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in Rotterdam sneeuwt het niet
btw: ik open ook eens een topic in ONZ![]()
![]()
Ik zit mobiel. En FOK! zijn schuld.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie was een halve minuut te laat![]()
En toch was je een halve minuut te laatquote:Op maandag 11 februari 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. En FOK! zijn schuld.![]()
![]()
Omdat ik mobiel zit.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toch was je een halve minuut te laat![]()
Ja wat nouquote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar feit blijft dat je een halve minuut te laat was.
![]()
Behoorlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die was wel heeeeeel slecht![]()
![]()
Sterf af met je hoerenTT en laat mij ff buiten dat zielige gekaap
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Overigens is Hou 'beter' dan Houd volgens mij_!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Stam+t.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Overigens is Hou 'beter' dan Houd volgens mij
Houd-en![]()
Informeel =/= beter.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mag allebei hoor
Alleen is hou wat informeler
En dus beter![]()
Komt er ook wel eens geen onzin uit je vingers?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mag allebei hoor
Alleen is hou wat informeler
En dus beter
Waarom is informeel per definitie beter? Damn zeg![]()
Ik ga weg hier, heb echt een pleurishumeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit hier meestal regelmatig om onzin te verkondigen jaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt er ook wel eens geen onzin uit je vingers?
Waarom is informeel per definitie beter? Damn zeg![]()
Ik ga weg hier, heb echt een pleurishumeur
En informeel is niet per definitie beter![]()
![]()
Waarom is het 'anders' wel beter?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet als het formeel moet
Anders wel![]()
![]()
Dat veronderstel je wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit hier meestal regelmatig om onzin te verkondigen ja
En informeel is niet per definitie beter![]()
Dat vind ik. Ik had toch een uur geleden aangegeven dat ik niet over 'vind ik' achter ga plaatsenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is het 'anders' wel beter?Dat was niet mijn bedoelingquote:![]()
![]()
wist ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70
-20? Kan dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70![]()
en geen mac&cheesequote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wel met een schnitzel dadelijk![]()
Komt door dubbel topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is niet gereekst? Ik was jullie kwijt
Hoi c_a![]()
![]()
![]()
Je bent even slim als een aapquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat ik een klapjosti ben met een iq van 50-70Gezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
![]()
![]()
Limbolangd?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je bent even slim als een aapGezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
Verder met je eens![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je bent even slim als een aapGezien je in Limbolangd woont is dat geen wonder
![]()
![]()
Waar heb ik dat gezegd? Nergens. Het is geen regel, dat heb ik gezegd.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat heb je vlak daarna gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Nergens. Het is geen regel, dat heb ik gezegd.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is niet gereekst? Ik was jullie kwijtHallo jullie tweequote:![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja... Na 3 bakken thee, en warm voedsel een beetje welquote:Op maandag 11 februari 2013 18:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai. Al een beetje opgewarmd?![]()
Liefquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Voor Vinnie:quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapen is niet zo boeiend verder. Het is ook niet tegen de regels ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die regel gebleven dat je 5 minuten moet wachten voordat een ander het topic mag openen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet echt een regel geloof ik, tenminste er was toen nog een discussie in SEX fb of deze sc, waarin dat uitgebreid besproken werd en toen kwam het meer neer op fatsoen en beleefdheid. Waar ik dus zelf wel pro voor ben.![]()
Woehoe, de volgende pak ikquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet tegen de regels. Allemaal kapen dus![]()
![]()
Ik wist dat je boos werdquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet tegen de regels. Allemaal kapen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 18:47:22 ]![]()
Nee, weer.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
Gaat het nu nog steeds over het kapen?![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een positieve opmerking over Sander, maar jij vat het negatief op?![]()
Ik wil niet teveel persoonlijke dingen erover kwijtquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed
Er is een positieve opmerking over Sander, maar jij vat het negatief op?
Maar neem als voorbeeld: Sander is heel goed in dit en dat MAARRRRRRRR is/wordt ...
En dat zo'n beetje bij elk gedeelte
Kan het niet gewoon GOED zijn een keer...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 18:51:22 ]![]()
Denk dat dat eigenlijk altijd wel is.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel persoonlijke dingen erover kwijt
Maar neem als voorbeeld: Sander is heel goed in dit en dat MAARRRRRRRR is/wordt ...
En dat zo'n beetje bij elk gedeelte
Kan het niet gewoon GOED zijn een keer...
Ik wil
Dat ze altijd punten aan zullen geven wat beter kan.
Maar snap dat dat niet leuk is, zeker als hij zo goed vooruit gegaan is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: