Word je dan ook een bounty-hunter?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Later neem ik ook zo'n baard
Dat is ook goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
Soms friet soms patat.
Als ik in Nijmegen of Eindhoven ben zeg ik altijd friet, thuis altijd patat.
Als ik bij de snackbar hier zeg friet, verstaan ze me niet
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Heppie is wel baas hoor hypo
Dat moet jij wel weten
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word je dan ook een bounty-hunter?
jouw tagquote:
Cool. Pizza Unchainedquote:
Heppie is een gingerquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik ben wel de baas natuurlijk![]()
Du baas.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik ben wel de baas natuurlijk![]()
quote:
Had je een goed cijfer voor je betoog?quote:
weet ik nog nietquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je een goed cijfer voor je betoog?
Nu al zo verzuurdquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Zo ben ik serieus.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Liefdequote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Alle dingen waar ik mee kwam zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet ik nog niet
Ik stuur hem naar je toe, had namelijk dingen veranderd enzow
nee...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle dingen waar ik mee kwam zeker
oke stuur maar op, maar je had hem toch al ingeleverd?quote:
Waarom patat.quote:
ja jij hebt mijn verhalen niet gelezen, je wilt niet wetenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo ben ik serieus.
Valentijn is hatelijk__
Haat aan Valentijn, dat is het enige wat ik liefhebquote:
Bio-industrie moet verboden worden in Europa.quote:
Stoer.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bio-industrie moet verboden worden in Europa.
Wil ik nog wel. alhoewel aan de andere kant ook weer niet na sommige dingen die jij me verteld hebtquote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja jij hebt mijn verhalen niet gelezen, je wilt niet weten___!
[..]
[..]
Haat aan Valentijn, dat is het enige wat ik liefheb
Ja maar wil weten wat je ervan vindt natuurlijk, duhquote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke stuur maar op, maar je had hem toch al ingeleverd?
Ik wil het wel opsturen maar het is laten we zeggen niet heel vrolijkquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil ik nog wel. alhoewel aan de andere kant ook weer niet na sommige dingen die jij me verteld hebt
mij niet duh-henquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar wil weten wat je ervan vindt natuurlijk, duh
ja he, eckte G's doen het daaroverquote:
Waar moet ik het naar toe sturen dangg?quote:
Stuur toch maar danquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het wel opsturen maar het is laten we zeggen niet heel vrolijk
FB dushiquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar moet ik het naar toe sturen dangg?
quote:
Gij weetquote:
Danke scheun.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is trouwens wel de eerste grove versie maar ik verstuur hem nu
Bij het kinderdagverblijf had hij meer werk te doen zeker.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij het kinderdagverblijf had hij meer werk te doen zeker.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hihaho lachen me jouquote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil wel meer grapjes daarover maken, maar de laatste keer ging ik te verquote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN DE REST?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
Goed Brownie![]()
Vooral je inleiding is beter.
De rest is khut.quote:
Wordt*quote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest is khut.
Nee tuurlijk ook gewoon goedstuk uitgebreider dan je eerste versie ook volgens mij dus. Word wel goed cijfer
qua cijfer?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt*![]()
wat moet ik verwachten?
mijn docent is niet zo streng denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
qua cijfer?geen idee hoe streng je docent is
Ik zou hier wel 7-8 voor geven
truequote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan klopt het niet, gay betekent dat je op hetzelfde slacht gevalt
5.5quote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt*![]()
wat moet ik verwachten?
Hallowquote:
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heelquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan klopt het niet, gay betekent dat je op hetzelfde slacht gevalt
quote:
Hoi Hoiquote:
Jaja dat heb ik de hele dag alweer gehoord en ineens zegt peter dat die foto een zelfportret isquote:
Ja een beetje goedquote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
Je schrijf echt duister PP. Wel heel nice. alleen totaal niet mijn schrijfstijl
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heel
Ja sowieso. Je hebt meer schrijf-ervaring dan ik, dat merk je welquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Ik lees mijn verhalen zoals al eerder gezegd nooit na dus ik heb geen idee
Peter kent die strugglesquote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoi Hoi
[..]
Jaja dat heb ik de hele dag alweer gehoord en ineens zegt peter dat die foto een zelfportret is
Je hebt gay, bi en straight.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heel
Verhalen?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
ik wil lezennnquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Ik vond dat van jou anders wel heel erg goed dusjaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. Je hebt meer schrijf-ervaring dan ik, dat merk je wel
VIEZE HOMOOO!!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan alsnog dan ben ik geen gay
quote:
Mwah viel wel mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond dat van jou anders wel heel erg goed dusja
nahquote:
IK WIL OOKquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Je hebt t niet gelezenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harde waarheid
grapje toch xdxd Je haalt wel een 8
Ik geloof toch in jequote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt t niet gelezentoch lief
Ik ga 'm vrijdag halenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat jij Schaduw van de Wind echt heel tof boek gaat vinden PP. Zelfde mystieke duistere schrijfstijl als jouw verhaal.
ik wil ook lezen!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik schrijf in mijn vrije tijd wel eens een keer
quote:
Lesbo in Engels = Gayquote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan alsnog dan ben ik geen gay
harde bewijzen ditquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Taexon het volgende:
Ik kan bevestigen dat prom geen gay is
jaja daar betaalt ze je gewoon voor, om dat te zeggen hequote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Taexon het volgende:
Ik kan bevestigen dat prom geen gay is
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja daar betaalt ze je gewoon voor, om dat te zeggen he
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja en melig zijn is verlangen naar mannelijk zaadquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en melig zijn is verlangen naar mannelijk zaad
ja in natura jeweetquote:Op maandag 11 februari 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en melig zijn is verlangen naar mannelijk zaad
True storyquote:
Ja maar geen dingen die echt voor anderen bestemd zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar schrijf jij zelf ook?
Ja ik moet weer opnieuw gaan zaaienquote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hele tomatenoogst gaat eraan verloren
Gay traditionally means "happy" but in Modern English it also means homosexual.quote:
Ik ben niet een 'anderen'quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar geen dingen die echt voor anderen bestemd zijn.
kut Taexon ookquote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik moet weer opnieuw gaan zaaien
Maar autobiografisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet een 'anderen'
I know I letted good up at English Class.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gay traditionally means "happy" but in Modern English it also means homosexual.
hi5quote:
That is good van youquote:Op maandag 11 februari 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
I know I letted good up at English Class.
Pas 1 kort verhaalquote:
ja snelquote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas 1 kort verhaalIk moet weer even motivatie vinden
Is wel fijn om op die manier gedachten op een rijtje te zetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas 1 kort verhaalIk moet weer even motivatie vinden
Ook ja. Maar ik wil er misschien ook wel iets mee doen laterquote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is wel fijn om op die manier gedachten op een rijtje te zette.
Echt?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Pizza fucking baas. Ik zou je boel kopen
jammer maar is echt vetquote:Op maandag 11 februari 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt?
Alleen schrijf ik waarschijnlijk te weinig om het te bundelen...
Vrolijk is mainstreamquote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen is het zo somber
Ik probeer de hele tijd vrolijk te schrijven
Waarom? Niet nodig tochquote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen is het zo somber
Ik probeer de hele tijd vrolijk te schrijven
maar de jouwe had tenminste wel een goede timingquote:Op maandag 11 februari 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omg je onderschrift
*Stelt ook een andere in!!!*
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar de jouwe had tenminste wel een goede timing
Stiekem vind ik het echt heel grappigquote:Op maandag 11 februari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kloptmaar alsnog
Jouw moeder's timingecht hatelijk
Achteraf boeit het me weinig maar gister vond ik het flink klotequote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het echt heel grappigsorry
okayquote:Op maandag 11 februari 2013 17:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu zwemmen, dus zoek er even een en als dat niet lukt rond 20:00
Hahahaha die kop ookquote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Achteraf boeit het me weinig maar gister vond ik het flink klote
gewoon de achterliggende gedachten dat je ma beneden op je wachtte..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahahaha die kop ookgeniaal
ik wil ookquote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Beste Lezer,
SBS6 heeft speciaal voor jou een unieke aanbieding!
Zing nu mee met de ruim 100 Minuten K3 liedjes en video’s via deze 7 inch K3 tablet! Met een leren K3 hoes, een K3 stickervel en een hoofdtelefoon.
De K3 tablet van ¤ 169.99 kan je nu tijdelijk alleen bij SBS6 bestellen
voor maar 99,-! * Klik hier
[ afbeelding ]
Sowieso halen
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
Beste Lezer,
SBS6 heeft speciaal voor jou een unieke aanbieding!
Zing nu mee met de ruim 100 Minuten K3 liedjes en video’s via deze 7 inch K3 tablet! Met een leren K3 hoes, een K3 stickervel en een hoofdtelefoon.
De K3 tablet van ¤ 169.99 kan je nu tijdelijk alleen bij SBS6 bestellen
voor maar 99,-! * Klik hier
[ afbeelding ]
Sowieso halen
Het moment waarop iets zo triest is dat je niet weet of je moet lachen of huilen en er een soort denigrerende huillach op je gezicht verschijnt.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
hoe moet je een emogif aan iemand uitleggen
Hahahahahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
gewoon de achterliggende gedachten dat je ma beneden op je wachtte..
Komenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Jemig wat duurt het lang voor ze komen
Komt er nog een achterquote:
hahahaha die is grappigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
OMG de documentaire over FOK! is weer terug op youtube
Dat snap ik ook wel schatquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ja daarom zei ik het ook
stuur eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
OMG de documentaire over FOK! is weer terug op youtube
Ja ik kijk hem nuquote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha die is grappig
quote:
Dit weekend heb je daar geen last van hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel schat
Wat een dag
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit weekend heb je daar geen last van hoor
Er hoort ook gewoon een docu over. FOK! is een begripquote:
quote:
Anders ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
word nu al depressief als ik er aan denk
Is yvonne die met de sigaret enzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yvonne doet er ook in mee
quote:
Geloof nooit dat Yvonne dezelfde persoonlijkheid hebquote:Op maandag 11 februari 2013 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een belediging voor yvonne
jamaarquote:Op maandag 11 februari 2013 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen
ZO IS NATOERRRRRRRR
mijn stiefma is wel OK.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Yvonne dezelfde persoonlijkheid heb
Dat is onmogelijk
Echt mijn stiefma![]()
![]()
(Dejavu momentje..)
Nee yvonne is veel aardigerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Yvonne dezelfde persoonlijkheid heb
Dat is onmogelijk
Echt mijn stiefma![]()
![]()
(Dejavu momentje..)
Mhaw er zit hier een heel lang verhaal achterquote:Op maandag 11 februari 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn stiefma is wel OK.
de vriend van mn moeder integendeel ;s
Ze lijkt me wel een toffe dame.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee yvonne is veel aardiger
Gelukkig maarquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee yvonne is veel aardiger
en vriendinnetjesquote:
hey vriendinnetjequote:
wie?quote:
quote:
ook voor mij?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
"Geniuses are made, not born"er is nog hoop
Ik lust pindakaasquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, lust je pindakaas?
Pindakaasquote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan ja, er is nog hoop. Je hebt geluk niet iedereen is hiermee gezegend
quote:
uhllquote:
Ik heb ook nog nooit koeienogen gegeten maar ik kan je nu al vertellen dat het niet een lekkere delicatesse is.quote:
Maar ik heb wel pindakaas met komkommer gegeten en ik kan je nu al vertellen dat dat een lekkere delicatesse is.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit koeienogen gegeten maar ik kan je nu al vertellen dat het niet een lekkere delicatesse is.
Maar ik hou niet van komkommerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik heb wel pindakaas met komkommer gegeten en ik kan je nu al vertellen dat dat een lekkere delicatesse is.
Komkommer met suiker? Of pindakaas met suiker?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van komkommer![]()
met suiker is het lekker
Pindakaas met suikerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komkommer met suiker? Of pindakaas met suiker?
Heb je kunnen slapen vannacht?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nah. Niet echt.Maar uitslapen is wel fijn. Vakantie
Deze is echt mooi. Die glanzende zwarte lange haren, dat gezicht, die ogen en die lippenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal vor you gaygayim
beetjequote:
Sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
beetje![]()
kon die gedachten gewoon niet uit mijn hoofd krijgen
Alsof jij ergens sorry voor hoeft te zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorrydat was niet mijn bedoeling.
wie zegt dat ik het niet heb geproefdquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet oordelen voordat je het hebt geproefd
Ikquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet heb geproefd
ik heb het wel geproefd maar vind zoet en hartig nooit zo'n lekkere combiquote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ikanders zou je geen gadver zeggen.
OHHH SNAP.
Jouw gebrek aan smaak dusquote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het wel geproefd maar vind zoet en hartig nooit zo'n lekkere combi
Het virus vermoord een grote man.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
La viro mordas grandan hundon
Probeer te raden zonder google
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het virus vermoord een grote man.
man is goedquote:Op maandag 11 februari 2013 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het virus vermoord een grote man.
De man bijt een grote hond?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zo voor de hand liggend en logisch, als ik het zeg dan zeg je vast iets als ''oooooohhh''
Wees blij ermee danquote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Faux. het volgende:
aaah ik weet niet waarom maar ik voel me zo rustig en voldaan en zo
Drugs are bad mkay?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Faux. het volgende:
beterquote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Faux. het volgende:
ben ik, zonder meerquote:
mooitoch, oorzaak?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Faux. het volgende:
;s ga wegquote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laat mij.
Ik wil alleen het woord voor beer weten.
ik heb zulke toffe vriendenquote:
Tof joh!quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik heb zulke toffe vrienden
woensdag-vrijdag zijn er alleen maar activiteiten op school, waaronder een gedichtenwedstrijd waar ik eindelijk mijn ideale gedicht voor heb geschreven
ik heb het voor het eerst vandaag warm
ik sta een vijf voor wiskunde, dus ik mag over naar de vierde
en over een week ben ik met m'n beste vriend op vakantie
dat maakt een mens gelukkig
jaaaquote:
quote:
texel en amsterdam. weinig indrukwekkend, maar gewoon het idee van met z'n tweetjes weg vind ik heerlijkquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik heb zulke toffe vrienden
woensdag-vrijdag zijn er alleen maar activiteiten op school, waaronder een gedichtenwedstrijd waar ik eindelijk mijn ideale gedicht voor heb geschreven
ik heb het voor het eerst vandaag warm
ik sta een vijf voor wiskunde, dus ik mag over naar de vierde
en over een week ben ik met m'n beste vriend op vakantie
dat maakt een mens gelukkig
leuk tochquote:Op maandag 11 februari 2013 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
texel en amsterdam. weinig indrukwekkend, maar gewoon het idee van met z'n tweetjes weg vind ik heerlijk
StayOkay toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
leuk toch
mag je op je 15e al zelf op vakantie ?![]()
Ga je dan in een jeugdherberg of hoe ze dat ook noemen willen?
quote:
jup, stayokay zoals werd gezegdquote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
leuk toch
mag je op je 15e al zelf op vakantie ?![]()
Ga je dan in een jeugdherberg of hoe ze dat ook noemen willen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef JRRY het volgende:
Maar wat is die crocod1le voor gestoorde user dan, heeft ie wel eens hier gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |