weet ik nog nietquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je een goed cijfer voor je betoog?
Nu al zo verzuurdquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Zo ben ik serieus.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Liefdequote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig he
LiefdeValentijn
Alle dingen waar ik mee kwam zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet ik nog niet
Ik stuur hem naar je toe, had namelijk dingen veranderd enzow
nee...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle dingen waar ik mee kwam zeker
oke stuur maar op, maar je had hem toch al ingeleverd?quote:
Waarom patat.quote:
ja jij hebt mijn verhalen niet gelezen, je wilt niet wetenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo ben ik serieus.
Valentijn is hatelijk__
Haat aan Valentijn, dat is het enige wat ik liefhebquote:
Bio-industrie moet verboden worden in Europa.quote:
Stoer.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bio-industrie moet verboden worden in Europa.
Wil ik nog wel. alhoewel aan de andere kant ook weer niet na sommige dingen die jij me verteld hebtquote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja jij hebt mijn verhalen niet gelezen, je wilt niet weten___!
[..]
[..]
Haat aan Valentijn, dat is het enige wat ik liefheb
Ja maar wil weten wat je ervan vindt natuurlijk, duhquote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke stuur maar op, maar je had hem toch al ingeleverd?
Ik wil het wel opsturen maar het is laten we zeggen niet heel vrolijkquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil ik nog wel. alhoewel aan de andere kant ook weer niet na sommige dingen die jij me verteld hebt
mij niet duh-henquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar wil weten wat je ervan vindt natuurlijk, duh
ja he, eckte G's doen het daaroverquote:
Waar moet ik het naar toe sturen dangg?quote:
Stuur toch maar danquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het wel opsturen maar het is laten we zeggen niet heel vrolijk
FB dushiquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar moet ik het naar toe sturen dangg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |