Hallowquote:
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heelquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan klopt het niet, gay betekent dat je op hetzelfde slacht gevalt
quote:
Hoi Hoiquote:
Jaja dat heb ik de hele dag alweer gehoord en ineens zegt peter dat die foto een zelfportret isquote:
Ja een beetje goedquote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
Je schrijf echt duister PP. Wel heel nice. alleen totaal niet mijn schrijfstijl
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heel
Ja sowieso. Je hebt meer schrijf-ervaring dan ik, dat merk je welquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Ik lees mijn verhalen zoals al eerder gezegd nooit na dus ik heb geen idee
Peter kent die strugglesquote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoi Hoi
[..]
Jaja dat heb ik de hele dag alweer gehoord en ineens zegt peter dat die foto een zelfportret is
Je hebt gay, bi en straight.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind dat gay op mannen is en lesbisch op vrouwen, laat mijn mooie fantasie heel
Verhalen?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
ik wil lezennnquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Ik vond dat van jou anders wel heel erg goed dusjaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. Je hebt meer schrijf-ervaring dan ik, dat merk je wel
VIEZE HOMOOO!!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan alsnog dan ben ik geen gay
quote:
Mwah viel wel mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond dat van jou anders wel heel erg goed dusja
nahquote:
IK WIL OOKquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een beetje goed?
Je hebt t niet gelezenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harde waarheid
grapje toch xdxd Je haalt wel een 8
Ik geloof toch in jequote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt t niet gelezentoch lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |