PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF KONKOquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga afmaken, maar wil Sissoko en Konko proberen.
om vervolgens kansloos overhoop te worden gelopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spelerals ik nog speelde zou ik iets met hem maken.
Onzin, heb met wel defensief mindere spelers gespeeld. Gewoon de juiste spelers er omheen zetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om vervolgens kansloos overhoop te worden gelopen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Ajacied, met welk team speel jij dan ?
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.quote:
Zijn TOTY slecht? Of spreek je over Falcao slecht?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.
Zijn TOTY is slecht en zijn gewone versie vond ik ook drama.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:03 schreef Philos het volgende:
[..]
Zijn TOTY slecht? Of spreek je over Falcao slecht?
Je bent gekquote:Op maandag 11 februari 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn TOTY is slecht en zijn gewone versie vond ik ook drama.
hij is niet snel genoeg en niet sterk genoeg als spits.
Als je hem slecht vind weet je gewoon niet hoe je hem moet gebruiken.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.
De verdediging is niet goed genoeg en mensen zijn te dom om te hybridden.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zie je online bijna geen Russische teamsAangezien veel online pace hoer zijn en je daar echt voor 50k een pacehoer team kan maken waar de bpl niet tegen op kan.
mm ja. verdediging is zeker kut. Nouja eigenlijk alleen maar beter dan ze dat niet door hebben. Anders krijg je een aanval vanquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De verdediging is niet goed genoeg en mensen zijn te dom om te hybridden.
Welliton is echt slechtquote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja. verdediging is zeker kut. Nouja eigenlijk alleen maar beter dan ze dat niet door hebben. Anders krijg je een aanval van
Eto`o - emenike
------wellinton
Walcott is ook slecht. gebruikt ook iedereenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welliton is echt slecht![]()
Gelukkig gebruiken alle mongolen hem in plaats van Doumbia.
Te weinig Jacksonquote:
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.quote:
Twee cdm's met high wr ligt mij persoonlijk niet zo maar als jij er mee overweg kan.. Prima teampje dan!quote:
Alsof deze alleen maar naar voren rennen :")quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.
Ja, beide hebben ze namelijk hig/med workrates.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof deze alleen maar naar voren rennen :")
Emenike eruit, die is echt veel te slecht.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5579029/
of andere opstelling ?
Ik speel momenteel al in een 4-5-1 met Gundogan als enige CM. Believe me, echt een baas. Met 2 verdedigend sterke flanken en 2 snelle cb's + hummels moet dat op te vangen zijn lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.
5221quote:Op maandag 11 februari 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
Wat is de beste opstelling voor een Pacehoer team ben er klaar mee met fifa.
Behalve formaties met 5 verdedigers.quote:
quote:
biefstukje etenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben echt kapot man, wat te doen?!
TOTS komt nog. Team of the Seasons 22 spelers mix van goud, zilver en bronzen spelers.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat EA straks nog een TOTT gaan uitbrengen van de afrika cup. Helaas nog niks van vernomen, er was ook gewoon MOTM deze dag wat opzich ook al vreemd is
LE-ZENquote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
TOTS komt nog. Team of the Seasons 22 spelers mix van goud, zilver en bronzen spelers.
daar vraagt ie toch niet om sjefquote:Op maandag 11 februari 2013 18:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geef alleen ff aan wat nog komt sjef
Nee je vroeg eigenlijk niks dus ik dacht typ het ff is dat direct helderquote:Op maandag 11 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar vraagt ie toch niet om sjef
Heel goed van je. Maar volgens mij is TOTS meer dan 22 spelers hoor, per league komt er een TOTS.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je vroeg eigenlijk niks dus ik dacht typ het ff is dat direct helder
Mja dat weet ik dus niet, hierover kan ik nog niks vinden helaasch. Vind wel dat minder speciale kaarten uit moeten brengen. Je hebt nu TOTW, MOTM, Die speciale Messi kaarten, TOTY etc etc word to muchquote:Op maandag 11 februari 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heel goed van je. Maar volgens mij is TOTS meer dan 22 spelers hoor, per league komt er een TOTS.
hadden ze vorig jaar ook hoor, zoveel kaarten, houdt het een beetje leuk he. Ik vind het niet zo erg. En over TOTS, dat was de afgelopen twee jaar wel zo, dus ik verwacht dit jaar ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja dat weet ik dus niet, hierover kan ik nog niks vinden helaasch. Vind wel dat minder speciale kaarten uit moeten brengen. Je hebt nu TOTW, MOTM, Die speciale Messi kaarten, TOTY etc etc word to much
Was een jkquote:Op maandag 11 februari 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Behalve formaties met 5 verdedigers.
En welk team met Carriere ?
True true helaasquote:Op maandag 11 februari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het kan inderdaad minder, maar het kan ook meer. En EA kennende gaan ze liever voor meer.
ach je kan het ze nauwelijks kwalijk nemen dat ze geld proberen te verdienen, het is immers een bedrijf.quote:
Hebben keepers altijd Med/Med?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Buffon heeft geen high defensive workrate trouwens
*of per aantal leagues..quote:Op maandag 11 februari 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heel goed van je. Maar volgens mij is TOTS meer dan 22 spelers hoor, per league komt er een TOTS.
zal wel iets zijn van nu tegen iets lagere odds of gewoon tegen de odds waarvoor de bet stond maar dan wachten tot het eind.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(in b4 Mertens en kampioenswedstrijd grappen)
roperquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die nog goedkoope talentjes weet voor carierre ?
Fischer.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die nog goedkoope talentjes weet voor carierre ?
Er zijn zelfs downloads met de beste talenten kan je zo in een shortlist flikkeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Er is een site voor talenten in carrière, hoeveel welke speler groeit etc.
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er zijn zelfs downloads met de beste talenten kan je zo in een shortlist flikkeren.
je weet dat ik het over Fifa Carierre heb ?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7022
Lol post in verkeerd topicquote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weet dat ik het over Fifa Carierre heb ?
Maar voor Fifa is er ook zo'n lijst dacht ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.unigamesity.co(...)-best-young-players/quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.unigamesity.co(...)-best-young-players/
Dat heb je snel gedaan danquote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
hallon
Ik heb 4-3-1-2 geprobeerd, met V. Persie op CF en met Koné op ST, maar er miste toch iets.
Buitenspelers(met skillmoves) zijn voor mij toch wel van belang.
Dzsudzsak..verder kom ik niet qua namen. Lijkt me niet echt leuk eigenlijk..waarschijnlijk ook maar een kleine national pool en amper aanwas. Daar loop ik met Colombia ook tegenaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik kan nu naar Hongarije als bondscoach, iemand ervaring met dat team?
heel snel?quote:
Nee, net als vorig jaar gewoon nu al hele weddenschap uitbetalenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal wel iets zijn van nu tegen iets lagere odds of gewoon tegen de odds waarvoor de bet stond maar dan wachten tot het eind.
Dat denk ik inderdaad ook.. het feit is wel dat ik met Vitesse volledig vastloop.. kreeg je meerdere aanbiedingen in korte tijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dzsudzsak..verder kom ik niet qua namen. Lijkt me niet echt leuk eigenlijk..waarschijnlijk ook maar een kleine national pool en amper aanwas. Daar loop ik met Colombia ook tegenaan.
Blijft perfecte marketing. Levert mega veel gratis reclame op en er zijn amper kosten..die hedgen die bets gewoon en hebben cheap ass publiciteit.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, net als vorig jaar gewoon nu al hele weddenschap uitbetalen
Dan heeft Sissoko toch te weinig chem?quote:
Nope gewoon 9 chem.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan heeft Sissoko toch te weinig chem?
Haha ik zit met het FM en FUT topic open, maar ik had het eigenlijk over FM, maar je hebt hetzelfde probleem denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook.. het feit is wel dat ik met Vitesse volledig vastloop.. kreeg je meerdere aanbiedingen in korte tijd?
Hij heeft maar 1 landenlink, hoe kan ie dan 9 hebben?quote:
2.5 van Kaboul en 1.5 van Konkoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan heeft Sissoko toch te weinig chem?
O, die van Kaboul had ik even gemist, die is niet te zien op t plaatjequote:
Haha oke, FM ga ik ook nog een keer uitproberen.. maar het word lastig, ik kijk nog even of ik nog aanbiedingen krijgquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ik zit met het FM en FUT topic open, maar ik had het eigenlijk over FM, maar je hebt hetzelfde probleem denk ik
Ik ga zo weer, gisteren 15 uur in de stad geweest.... was echt niet leuk toen ik vanochtend wakker werdquote:
Welke stad ga je vanavond?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga zo weer, gisteren 15 uur in de stad geweest.... was echt niet leuk toen ik vanochtend wakker werd
Ik had vanmorgen ook katertje.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga zo weer, gisteren 15 uur in de stad geweest.... was echt niet leuk toen ik vanochtend wakker werd
2 dagen ja, en jij?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog 2 dagen voor jou of ga je morgen niet?
Ja op dit moment sta ik ook nog niet echt te springen hoor, ben echt zo lam als een pool na een week werken maar dat komt straks wel weer. Vertel jij is een mooie anekdote !quote:
Ik ben nog niet geweest, alleen morgen ga ik hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja op dit moment sta ik ook nog niet echt te springen hoor, ben echt zo lam als een pool na een week werken maar dat komt straks wel weer. Vertel jij is een mooie anekdote !
Ga je morgen naar Cuijk ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest, alleen morgen ga ik haha
Vrienden ging niet of wintersport en morgen wel omdat we al paar keer naar Cuijk zijn gegaan
Ja misschien welquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een 352 OP gouden team heeft voor 40k?
Moet je toch kaartjes voor hebben? En 't is uitverkochtquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja misschien welKijk ik morgenochtend even.
Vrienden van me hebben kaarten, eentje is er alleen afgehaakt dus vroegen of ik mee wou.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je toch kaartjes voor hebben? En 't is uitverkocht
Haha okequote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben kaarten, eentje is er alleen afgehaakt dus vroegen of ik mee wou.
Ik ga dan als ijsbeer verkleed, dus dan herken je me sowieso niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha okeIk heb nooit een foto van je gezien dus je hoeft niet bang te zijn dat je me tegenkomt (want ik stamp je)
Heb je dat opblaaspak aan gehad? Was t iets?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga dan als ijsbeer verkleed, dus dan herken je me sowieso niet.
Iets met Lacina Traorequote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een 352 OP gouden team heeft voor 40k?
Hahaha, ik heb het vrijdagavond aan gehad, maar heb me bij die gast thuis waar we aan het drinken waren al weer omgekleed in mijn goede oude vertrouwede piratenpak. Is echt niet fijn, had ik ook wel verwacht daarom had ik mijn andere pak al bijquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je dat opblaaspak aan gehad? Was t iets?
Ah jammer man. Met zo'n pak maak je natuurlijk wel de blitsquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb het vrijdagavond aan gehad, maar heb me bij die gast thuis waar we aan het drinken waren al weer omgekleed in mijn goede oude vertrouwede piratenpak. Is echt niet fijn, had ik ook wel verwacht daarom had ik mijn andere pak al bij
Wil jij zeggen dat wij (jij en ik) zonder zon pak niet de blits maken?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ah jammer man. Met zo'n pak maak je natuurlijk wel de blits
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat wij (jij en ik) zonder zon pak niet de blits maken?
Ik ben maar een verlegen knulquote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat wij (jij en ik) zonder zon pak niet de blits maken?
Je houdt een loterij?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
Als die brabo's klaar zijn is het tijd voor belangrijke zaken
[ afbeelding ]
Goed voor l'inspirationquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste is 16K. Denk dat voor 45K beide elftallen wel te kopen zijn.
Nice toch, het geluk is met de goede zeg ik altijd maarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben maar een verlegen knulMijn outift is echt cheese (niks gekocht omdat ik wist dat ik amper ging carnavallen). Nu kom ik erachter dat het aansluit met het thema van de kroegentocht
Kutspeler.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
Als die brabo's klaar zijn is het tijd voor belangrijke zaken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |