PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF KONKOquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga afmaken, maar wil Sissoko en Konko proberen.
om vervolgens kansloos overhoop te worden gelopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spelerals ik nog speelde zou ik iets met hem maken.
Onzin, heb met wel defensief mindere spelers gespeeld. Gewoon de juiste spelers er omheen zetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om vervolgens kansloos overhoop te worden gelopen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Ajacied, met welk team speel jij dan ?
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.quote:
Zijn TOTY slecht? Of spreek je over Falcao slecht?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.
Zijn TOTY is slecht en zijn gewone versie vond ik ook drama.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:03 schreef Philos het volgende:
[..]
Zijn TOTY slecht? Of spreek je over Falcao slecht?
Je bent gekquote:Op maandag 11 februari 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn TOTY is slecht en zijn gewone versie vond ik ook drama.
hij is niet snel genoeg en niet sterk genoeg als spits.
Als je hem slecht vind weet je gewoon niet hoe je hem moet gebruiken.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zijn TOTY is nog veel duurder en is slecht dus stats zeggen niks.
De verdediging is niet goed genoeg en mensen zijn te dom om te hybridden.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zie je online bijna geen Russische teamsAangezien veel online pace hoer zijn en je daar echt voor 50k een pacehoer team kan maken waar de bpl niet tegen op kan.
mm ja. verdediging is zeker kut. Nouja eigenlijk alleen maar beter dan ze dat niet door hebben. Anders krijg je een aanval vanquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De verdediging is niet goed genoeg en mensen zijn te dom om te hybridden.
Welliton is echt slechtquote:Op maandag 11 februari 2013 17:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja. verdediging is zeker kut. Nouja eigenlijk alleen maar beter dan ze dat niet door hebben. Anders krijg je een aanval van
Eto`o - emenike
------wellinton
Walcott is ook slecht. gebruikt ook iedereenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welliton is echt slecht![]()
Gelukkig gebruiken alle mongolen hem in plaats van Doumbia.
Te weinig Jacksonquote:
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.quote:
Twee cdm's met high wr ligt mij persoonlijk niet zo maar als jij er mee overweg kan.. Prima teampje dan!quote:
Alsof deze alleen maar naar voren rennen :")quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.
Ja, beide hebben ze namelijk hig/med workrates.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof deze alleen maar naar voren rennen :")
Emenike eruit, die is echt veel te slecht.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5579029/
of andere opstelling ?
Ik speel momenteel al in een 4-5-1 met Gundogan als enige CM. Believe me, echt een baas. Met 2 verdedigend sterke flanken en 2 snelle cb's + hummels moet dat op te vangen zijn lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik zelf niet zo snel 2 CDM's opstellen die alleen maar naar voren rennen.
5221quote:Op maandag 11 februari 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
Wat is de beste opstelling voor een Pacehoer team ben er klaar mee met fifa.
Behalve formaties met 5 verdedigers.quote:
quote:
biefstukje etenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben echt kapot man, wat te doen?!
TOTS komt nog. Team of the Seasons 22 spelers mix van goud, zilver en bronzen spelers.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat EA straks nog een TOTT gaan uitbrengen van de afrika cup. Helaas nog niks van vernomen, er was ook gewoon MOTM deze dag wat opzich ook al vreemd is
LE-ZENquote:Op maandag 11 februari 2013 18:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
TOTS komt nog. Team of the Seasons 22 spelers mix van goud, zilver en bronzen spelers.
daar vraagt ie toch niet om sjefquote:Op maandag 11 februari 2013 18:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geef alleen ff aan wat nog komt sjef
Nee je vroeg eigenlijk niks dus ik dacht typ het ff is dat direct helderquote:Op maandag 11 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar vraagt ie toch niet om sjef
Heel goed van je. Maar volgens mij is TOTS meer dan 22 spelers hoor, per league komt er een TOTS.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je vroeg eigenlijk niks dus ik dacht typ het ff is dat direct helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |