Je hebt gewoon een OB boek?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
De wet lezen scheelt inderdaad een boel zeg..
Maar nu de vervolgvraag, kan ik met een buitenlandse vestiging of brievenbus bv de plaats van levering verplaatsen naar een laag belast land![]()
Terug naar het boek maar weer
Aiii, hoorde dat Handels A sowieso niet heel goed gemaakt was oid? Maar misschien is 2 mondelingen ook mogelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
FixedRegistergoederen 5,3
en handels a in de herkansing van een 5 naar een 3
![]()
ik had wel een 8 voor rechtsgeschiedenis:p volstaat dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Actaeon het volgende:
Ik vrees dat je verwerping van het prachtigste vak dat er bestaat iets meer vergt dan dat.
52 veu of vweuquote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hopeloos die btw... hoe zie ik dat zwitserland bij de eu zit
Zwiterland is geen EU lidstaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hopeloos die btw... hoe zie ik dat zwitserland bij de eu zit
Een waar slagveldquote:Op maandag 11 februari 2013 21:38 schreef Giku het volgende:
[..]
Aiii, hoorde dat Handels A sowieso niet heel goed gemaakt was oid? Maar misschien is 2 mondelingen ook mogelijk.
Was serieus bedoeld..ik ken echt 0 artikelen uit het Vweu. Hell toen ik Europees Recht volgde bestond het hele Vweu nog niet eensquote:
Toevallig vroeg iemand een maand geleden in welk artikel je de eu-leden kon vinden en toen heb ik het opgezocht en onthoudenquote:
Ahzo. Scherp enzo. Zoals ik zei..ik ken echt niks uit die EU verdragen uit m'n hoofd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig vroeg iemand een maand geleden in welk artikel je de eu-leden kon vinden en toen heb ik het opgezocht en onthouden
bedoeld*quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Was serieus bedoelt..ik ken echt 0 artikelen uit het Vweu. Hell toen ik Europees Recht volgde bestond het hele Vweu nog niet eens
De BTW-richtlijn bedoel je?quote:
Een noviet?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |