Want daar zit jij? Het land van de dienstverrichter is de plaats van dienst = Nederland= Nederlandse BTW = Nederlands tarief.quote:
Ja, ik vind de volgende onderdelen leuk:quote:
Ze hadden er 2000 bestelt. Ze zijn allemaal op!:Pquote:Op maandag 11 februari 2013 21:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb ook de KPMG bundelThanks voor de FB heads up trouwens omtrent die bundels.
AWR en IW zijn leuk inderdaad. SW ook en goederenrecht ook wel. En uh nja tot zover onze onvereenkomsten denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik vind de volgende onderdelen leuk:
- AWR
- IW
- VPB/IB/SW.
- Goederenrecht
- Civiele rechtspleging
- FW
:p de rest is ook wel leuk, maar dan in mindere mate.
Heb jij er ook één?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ze hadden er 2000 bestelt. Ze zijn allemaal op!:P
hoe mijn begleider er dan op komt dat hij Zwitserse btw moet betalen...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Want daar zit jij? Het land van de dienstverrichter is de plaats van dienst = Nederland= Nederlandse BTW = Nederlands tarief.
Ik hou persoonlijk meer van de zee-ordonnantiequote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niks is leuker dan de Lex Aquilia bestuderen
Kijk in art 6 lid 1 Wet OB. Dat geldt voor B2B diensten. Maar in jouw geval ging het om B2C diensten toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoe mijn begleider er dan op komt dat hij Zwitserse btw moet betalen...
En waar komt dat idee dan vandaan dat de plaats waar het advies wordt ontvangen de plek van verrichting is.![]()
Helemaal de weg kwijt nu
Ja, ik kreeg een email van de KPMG. Ik dacht " bestellen die hap, anders heb ik geen bundel". Ik moet wel even aan de bundel wennen, want de kluwerbundel is normaal mijn vaste partner.quote:
Ik heb 'm ook jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een email van de KPMG. Ik dacht " bestellen die hap, anders heb ik geen bundel". Ik moet wel even aan de bundel wennen, want de kluwerbundel is normaal mijn vaste partner.
jij?
rechtsgeschiedenisquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niks is leuker dan de Lex Aquilia bestuderen
Ja de lex rhodia heeft ook wel wat. Maar daar is na RGS1 mij weinig meer van bij geblevenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk meer van de zee-ordonnantie
Weer zo'n tragisch ietsquote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
rechtsgeschiedenistrauma's
![]()
![]()
oooh..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weer zo'n tragisch ietsJe eerste indruk holt achteruit vrind.
Ja!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
een foto droppen van een sexy advocate?
Ik vrees dat je verwerping van het prachtigste vak dat er bestaat iets meer vergt dan dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
oooh..![]()
![]()
Wat moet ik doen om mijn eerste indruk op te krikken?
een foto droppen van een sexy advocate?
Ja precies, dat is ook het enige dat ik er van weet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja de lex rhodia heeft ook wel wat. Maar daar is na RGS1 mij weinig meer van bij geblevenAnders dan het voorbeeld dat een schip met daarop vracht schipbreuk leed, de bemanning vracht overboord ging gooien om zodoende kapseizen te vermijden. En dat dan de strekking van de Lex Rhodia is dat eenieder (die ook vracht liet vervoeren) een evenredig deel van de waarde v/d verloren vracht aan de eigenaar van die vracht dient uit te keren ofzo
De wet lezen scheelt inderdaad een boel zeg..quote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kijk in art 6 lid 1 Wet OB. Dat geldt voor B2B diensten. Maar in jouw geval ging het om B2C diensten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |