SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Dat niet al wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:51 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wist niet dat Katyusha echt een liedje was
G&P is nu ineens nog beter geworden.
Zelfs ik wist dat manquote:Op maandag 11 februari 2013 15:51 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wist niet dat Katyusha echt een liedje was
G&P is nu ineens nog beter geworden.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
is het alweer G&P tijd?
[ afbeelding ]
2013 en stemmen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef Arashimashou het volgende:
A wild Kirito appeared
Tevens: 2013, en niet op de pvv stemmen
Let maar niet op mij ik citeer je alleen om te vragen het verouderde tsunacon verhaal uit de OP te slopen. Beste TT in tijden trouwens. Ik moest lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Kyubey het volgende:
Woef waf
gl ria hetty en de kisd en een poot en lik van kirito
quote:
daarvoor in de statistieken moeten kijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb eens in de statistieken gekeken. We gebruiken wel erg vaak ""
Ja, ik wist het wel natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor in de statistieken moeten kijken
Yukari is de beste Panzerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[ afbeelding ]
De beste Girl. De beste Panzer is... eh...hmmm. De Panzer IV met de KwK 40 L48? De Porsche Tiger? Of toch die Type 3 Chi-Nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yukari is de beste Panzer
[ afbeelding ]
Is dat ironisch bedoelt of pakt het gewoon zo uit?quote:
geenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is dat ironisch bedoelt of pakt het gewoon zo uit?
Terug van carnaval. Dood. Moe. Of moé, wat jullie liever zien.
Panzer is de beste Girlsquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yukari is de beste Panzer
[ afbeelding ]
Het is opzettelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is dat ironisch bedoelt of pakt het gewoon zo uit?
Terug van carnaval. Dood. Moe. Of moé, wat jullie liever zien.
Zijn dat koelkastmagneetjes?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten. Yui en Mugi zijn overgekocht van de genereuze Easymodo.
Wat dacht je van Psaiko Pes.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef .Cake. het volgende:
Hey, zal ik anders binnenkort weer eens wat aan mn site gaan doen ofzo?
Ik weet zelluf! Heb het al twee weken niet eens gezien!quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet zelluf! Heb het al twee weken niet eens gezien!
![]()
Een vriendin krijgen is niet goed voor je sociale isolement...
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet zeggen Air gear is best vermakelijk, en de muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler is van Bakuman... Foto genomen van Shônen Jump mag wat ik heb. Ik weet wat er gaat gebeuren volgende 2 eps.
plebsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er waren ziek veel mensen verkleed als Kirito.
Welke serie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er waren ziek veel mensen verkleed als Kirito.
Oeh, hmm. Ik was nog van plan deze op te pakken. Mhmmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Voor wie het nog niet wist. Initial D Fifth Stage is ook begonnen sinds afgelopen november. Zijn nu zo'n zes of zeven afleveringen van uit.
doen, dan kun je met kyotis en mij mee rennen in de 90'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, hmm. Ik was nog van plan deze op te pakken. Mhmm
Ik heb nooit echt Final Fanatsy gespeeld. En nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Ja, ja mensen. We zijn allen één bij het luisteren hiernaar.
http://finalfantasyviipc.com/enquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt Final Fanatsy gespeeld. En nu?
Bedankt robin, nu heb ik erg de prikkels om weer Final fantasy X te spelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nooit een PS2 gehad. Op mijn linux-systeem wilde PCSX2 ook niet echt meewerken, door de open source drivers die 3d-acceleratie niet helemaal ondersteunde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bedankt robin, nu heb ik erg de prikkels om weer Final fantasy X te spelen
Deze ost![]()
Heb je geen windows bak meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nooit een PS2 gehad. Op mijn linux-systeem wilde PCSX2 ook niet echt meewerken, door de open source drivers die 3d-acceleratie niet helemaal ondersteunde.
Deze intro van FFX deed het wel. Echt een heel mooie soundtrack. Final Fantasy VII is helaas nog in MIDI's en de PS3 heeft helaas niet de beste midi-speler.
Als Final Fantasy X op PSN verschijnt koop ik hem natuurlijk gelijk, maar er zijn eerst nog andere delen die ik moet spelen.
Er wordt nog steeds aan de HD-remake van FFX gewerkt,quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nooit een PS2 gehad. Op mijn linux-systeem wilde PCSX2 ook niet echt meewerken, door de open source drivers die 3d-acceleratie niet helemaal ondersteunde.
Deze intro van FFX deed het wel. Echt een heel mooie soundtrack. Final Fantasy VII is helaas nog in MIDI's en de PS3 heeft helaas niet de beste midi-speler.
Als Final Fantasy X op PSN verschijnt koop ik hem natuurlijk gelijk, maar er zijn eerst nog andere delen die ik moet spelen.
Ja, nu wel, maar genoeg andere dingen nog te doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je geen windows bak meer?
FFVII heb ik nooit gespeeld, ben met de FF reeks begonnen bij X.
Ah, dat is waar. Mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds aan de HD-remake van FFX gewerkt,
met wat geluk hoor je op de E3 dit jaar meer.
ik heb FFVIII ergens tot disc 3 gespeeld.. toen zat ik vast..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je geen windows bak meer?
FFVII heb ik nooit gespeeld, ben met de FF reeks begonnen bij X.
De tekenstijl is ietsje anders, maar het verhaal is weer zo'n beetje hetzelfde tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:18 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, hmm. Ik was nog van plan deze op te pakken. Mhmm
Ik heb nooit FFVII gespeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Eens in de tien keer klik ik een youtubefilmpje aan, en hier heb ik zeker geen spijt vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Die laatste, watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb nooit FFVII gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb nooit FFVII gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb ze op 13-2 na wel allemaal gespeeld, alleen 12, 13 niet afgemaakt omdat ik de serie dankzij de remakes/nieue delen van de DQ serie, de megaten serie en de turn based strategys van oa nippon ichi, niet interessant genoeg meer vind.
IX en VI vind ik trouwens ook toffer dan VII, maar dat is biased aangezien ik VII pas jaren later heb gespeeld.
Juist daarom is het biased, in der tijd heb ik FFVII geen kans gegeven omdat ik een hekel aan vernieuwing(dus 3D) had en de eerste keer dat ik hem uitspeelde had ik al games als persona 3 en DQ VIII(die overigens ook een toffe orchestrale soundtrack heeft) achter de rugquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik denk niet dat VII de beste is. Vooral nostalgie speelt denk ik mee; voor veel mensen toch hun eerste J-RPG en sowieso ook de eerste 3D Final Fantasy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor dat haar dat haar borsten niet echt zo groot zijn als de van Tsunade. Dat zou triest zijn.quote:
9gag is geniaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik kan jet toch niet weerhouden
9gag
zal niet best zijn als ze gaan hangen neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop voor dat haar dat haar borsten niet echt zo groot zijn als de van Tsunade. Dat zou triest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |