Vertel eens iets over dWc als persoon irl? Is het echt zo'n lekkertje?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Lekker dan, ja ik moest ineens aan het "prullenbak incident" denken toen ik Ruffryder zag staan
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klassieker, is wat ik je brom.
Heb 'm zo'n 8 jaar geleden voor het laatst gezienquote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel eens iets over dWc als persoon irl? Is het echt zo'n lekkertje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die zibiehater was Cris trouwens!
Wat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef zibiehater het volgende:
GA JE KONTJE UITGEVE, ME CAPS LOCK ZIT LEKKER AAN LEKKER LEEEEEEEEEEEEEEEEKKKER
WAT WIL JE KOME DOEN KK ZIBIE
Ik wel 1quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik heb ook nog nooit gaatjes gehad.
Ik geef het een paar maanden tot ze horloge en armband fabrikanten gaan aanklagen omdat ze dingen maken die om een arm heen kunnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
LIF / 'Apple maakt smart watch van gebogen glas'
[ afbeelding ]
quote:
Problem?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat loop je nou met quotenotifier te quoten, lomperik.
Daardoor komen al die baggerusers steeds hierheen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat loop je nou met quotenotifier te quoten, lomperik.
En als ik er iets van zeg is het niet goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daardoor komen al die baggerusers steeds hierheen.
wel baas dat je met klasgenoten op FOK! zatquote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, jij hebt geen vrienden dus die kunnen ook niet op FOK! zitten.
Dat komt omdat jij het bent. Maar dat moet je niet persoonlijk opvatten.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als ik er iets van zeg is het niet goed.
Wat the fuck lul je nou man, die zibiehater heeft ban en het is 8 jaar geleden gepost?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, jij hebt geen vrienden dus die kunnen ook niet op FOK! zitten.
Precies, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het bent. Maar dat moet je niet persoonlijk opvatten.
Alsof je dat hebt gecheckt voordat je 'm ging quotenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat the fuck lul je nou man, die zibiehater heeft ban en het is 8 jaar geleden gepost?
Ehm, ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof je dat hebt gecheckt voordat je 'm ging quoten.
fundamentalist gespotquote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef het een paar maanden tot ze horloge en armband fabrikanten gaan aanklagen omdat ze dingen maken die om een arm heen kunnen.
Nee rlly. in mijn voortand! van de cola uit mijn puberteit.quote:
Het was een grapje. Sla me niet.quote:
Ik dronk vroeger ook nooit cola of andere frisdranken. Is iets van de laatste tijd eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee rlly. in mijn voortand! van de cola uit mijn puberteit.
Floaters zijn dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word paranoia geloof ik, zie in m'n ooghoek de hele tijd van die grote vlekken zweven over m'n oogbol.
zote lezen wel een triest filmpjequote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef VeerEli het volgende:
Jammer dat dat filmpje het niet meer doet in dat topic, dWc
Klopt jaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zote lezen wel een triest filmpje
yeah, alleen bestaat het ding niet en is het een artist mockup, omdat een ex medewerker onlangs zei dat apple jaren geleden interesse toonde in een soortgelijk concept.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef het een paar maanden tot ze horloge en armband fabrikanten gaan aanklagen omdat ze dingen maken die om een arm heen kunnen.
Viel mee man, gewoon een semi-gevecht tussen 2 puberende jongens, een vuilniscontainer waar de zwakste bijna in beland en veel geschreeuw. Gewoon een Amsterdamse middelbareschooldagquote:Op maandag 11 februari 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zote lezen wel een triest filmpje
So so consequent. Netals Chriz2k bezat ik al bizar vroeg enig intellectquote:Op maandag 11 februari 2013 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc zn typstijl is ook helemaal niks veranderd
Nee, toen typte je al als een randdebiel die nooit z'n ongelijk wil toegeven.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Viel mee man, gewoon een semi-gevecht tussen 2 puberende jongens, een vuilniscontainer waar de zwakste bijna in beland en veel geschreeuw. Gewoon een Amsterdamse middelbareschooldag.
[..]
So so consequent. Netals Chriz2k bezat ik al bizar vroeg enig intellect.
Ik typ alles behalve als een randdebielquote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, toen typte je al als een randdebiel die nooit z'n ongelijk wil toegeven.
Ok dus je geeft toe dat je als een kleuter typt? Mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik typ alles behalve als een randdebiel.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok dus je geeft toe dat je als een kleuter typt? Mooi.

quote:Op maandag 11 februari 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hee jij weer hierquote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef fyah het volgende:
[..]
yeah, alleen bestaat het ding niet en is het een artist mockup, omdat een ex medewerker onlangs zei dat apple jaren geleden interesse toonde in een soortgelijk concept.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
mediamarkt of course, een wii kopen, nieuwe camera's laptops computers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat jij nou in het begin als een randdebiel typte kan ik niet helpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
zoiets heb ik ook meegemaakt, ik was op kamp en toen ik terugkwam was mn kat helemaal ziek, ze had een tumor op dr milt en idd ze verstopte zich ook elke keer en at niks. Heel somber gezicht
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hoop dat het goed komt!
Da's gewoon hetzelfde als nu hoor, maak je maar geen vage illusies.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Dat jij nou in het begin als een randdebiel typte kan ik niet helpen. En je was hier ouder dan ik daar.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's gewoon hetzelfde als nu hoor, maak je maar geen vage illusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |