Echt nog nooitquote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt waar? Nog nooit gaatje gehad?
Succex!quote:
Hngquote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 centimeter, volledige ontsluiting nu.
Is dat zo gek dan? Ik heb ook nog nooit gaatjes gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt waar? Nog nooit gaatje gehad?
Die van er zitten meer gaten in mijn geheugen dan in mijn truitje ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond deze wel de leukste van mezelf.
[..]
Hahaha dus dat.
ik vond die ik postte en van hele zaterdag volgeplant het bestquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond deze wel de leukste van mezelf.
[..]
Hahaha dus dat.
Gemiste kans.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij Ludo? Volgens mij is hij zich doodgeschrokken.
nikonlover ben jij dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
doei schatje xxxxxxxx ik mis je dushi gelukkig meld je dat je weggaat anders zou ik me zorgen maken xxx xxx xxx xx xx x x xx x x x x xx
Haha vet grappigquote:
Warm een kip op en neuk diequote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha vet grappig
Maar ehm. Nog paar mm dan lukt het wel
Haha die was geniaal jaquote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van er zitten meer gaten in mijn geheugen dan in mijn truitje ofzo
Word saai. Waarom denk je dat ik zovaak kip eet?quote:
Watquote:
Wordquote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word saai. Waarom denk je dat ik zovaak kip eet?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word paranoia geloof ik, zie in m'n ooghoek de hele tijd van die grote vlekken zweven over m'n oogbol.
Dan probeer je plofkip, schijnt een dikkere poes te hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaaa yes weer iemand verbeterd ik voel me vandaag alweer bijna helemaal goed en tevreden over mijzelf yesssssss xDquote:
Dan liever sinos weerquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan probeer je plofkip, schijnt een dikkere poes te hebben.
Ik wilde eigenlijk zeggen ik heb wel gaatjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt nog nooitDaarom snap ik de angst voor de tandarts bij sommige mensen ook niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling dit zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word paranoia geloof ik, zie in m'n ooghoek de hele tijd van die grote vlekken zweven over m'n oogbol.
Mouches volantes idd, was de naam kwijtquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling dit zeker
Haha space, ik zag net nog Chili aka Cris in de AHquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen ik heb wel gaatjes.
Ik ook nog nooit. Maar die angst kan ik me wel enigszins voorstellen, als je de verhalen hoort..quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt nog nooitDaarom snap ik de angst voor de tandarts bij sommige mensen ook niet
Lekker dan, ja ik moest ineens aan het "prullenbak incident" denken toen ik Ruffryder zag staanquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha space, ik zag net nog Chili aka Cris in de AH
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Maar die angst kan ik me wel enigszins voorstellen, als je de verhalen hoort..
Ik wíst hetquote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Lekker dan, ja ik moest ineens aan het "prullenbak incident" denken toen ik Ruffryder zag staan
Jonge, had ik willen zien.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wíst het! Filmpje heb ik niet meer man, en die site is natuurlijk ook allang offline
.
Topic heb ik in m'n FOK!bookmarks bewaard natuurlijk: ONZ / Daarom is onze school nou leip
Die zijn er bij mij wel uitgehaald. Gewoon even een halfjaarlijkse check, komt ze met dat nieuws. "Je hebt er nu geen last van, maar in de toekomst zou dat wel kunnen optreden, ik maak wel ff afspraak bij kaakchirurg."quote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.Ik moet eigenlijk mijn verstandskiezen laten trekken maar dat stel ik al een paar jaar uit.
jammer dat het filmpje het niet doetquote:Op maandag 11 februari 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wíst het! Filmpje heb ik niet meer man, en die site is natuurlijk ook allang offline
.
Topic heb ik in m'n FOK!bookmarks bewaard natuurlijk: ONZ / Daarom is onze school nou leip
EIJKING EIJKING!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |