abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122752759
quote:
'Apple maakt smart watch van gebogen glas'

AMSTERDAM - Er zijn nieuwe geruchten over een zogeheten smart watch van Apple. Het apparaat zou gemaakt worden van gebogen glas.

Dat melden zowel the Wall Street Journal als the New York Times.

Beide kranten beschikken vaker over juiste informatie voordat producten van Apple aangekondigd zijn.

Apple zou de plannen al besproken hebben met leverancier Foxconn. Bovendien zouden de eerste horloges momenteel getest worden op het hoofdkantoor van Apple in Cupertino.

Het horloge zou volgens de bronnen gaan werken op besturingssysteem iOS waarop ook de iPhone, iPad en iPod Touch draaien. Er gaan al langer geruchten over een horloge van Apple. Bovendien zou ook Google interesse hebben in het ontwikkelen van een smart watch.

Dat melden zowel the Wall Street Journal als the New York Times.

Beide kranten beschikken vaker over juiste informatie voordat producten van Apple aangekondigd zijn.

Apple zou de plannen al besproken hebben met leverancier Foxconn. Bovendien zouden de eerste horloges momenteel getest worden op het hoofdkantoor van Apple in Cupertino.

Een conceptversie van het horloge van Apple, het gaat hier dus niet om een ontwerp van Apple.

Het horloge zou volgens de bronnen gaan werken op besturingssysteem iOS waarop ook de iPhone, iPad en iPod Touch draaien. Er gaan al langer geruchten over een horloge van Apple. Bovendien zou ook Google interesse hebben in het ontwikkelen van een smart watch.

De verwachting is dat het horloge van Apple bepaalde functies van de iPhone kan overnemen. Zo zouden e-mails en berichten gelezen kunnen worden.

Volgens de bronnen van the New York Times zal het apparaat gemaakt worden van buigbaar glas dat om een pols heen gebogen kan worden. De foto bij dit artikel is een concept dat gemaakt is door een ontwerper. Het is geen uitgelekte foto van hoe het apparaat van Apple eruit zou gaan zien.

Apple was niet bereikbaar voor commentaar.
bron

Er zal ongetwijfeld wel een run op ontstaan. Ik weet niet, maar buigbaar glas lijkt me niet echt fijn zitten om de pols.
pi_122752997
Zal even lekker zitten als alle andere volledig metalen armbanden die vrouwen dragen...

Ik vindt het wel een mooi concept, maar zal het zelf nooit dragen. en Apple kennende kost dat ding rond de 800-1000 euro.
pi_122753026
Jammer dat Smartwatches nog altijd zo duur zijn. ;( Sony heeft ook een erg toffe die bij mijn telefoon past alles :~
pi_122753053
En hij komt uit op 1 april? ;(
pi_122753102
Het zal wel iets worden ala:

http://i.huffpost.com/gad(...)ee.jpg?1358180483000

Alleen dan wat strakker, ronder en iets kleiner aangezien we nu een paar jaar verder zitten.

Vervolgens zal iedereen wel claimen dat dit een origineel product van apple is.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 15:44:49 ]
pi_122753136
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef Darkomen het volgende:
Zal even lekker zitten als alle andere volledig metalen armbanden die vrouwen dragen...
Die armbanden staan meestal een beetje bol en zijn van dun materiaal.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:48:49 #7
230788 n8n
Pragmatisch
pi_122753291
:')

Ga er niet van uit dat Apple sierraden gaat maken. Als je een Apple horloge wilt koop je maar een vorige generatie iPod nano met een armband

Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_122753604
Ik durf te wedden dat dit een HOAX is.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_122753853
Meh, ziet er niet uit. Doe mij maar een gouden mechanische :9
Nieuw is niet altijd beter.
pi_122754066
Gimmick... gaat geen revolutie worden
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122755677
Je hebt dat soort horloges toch al? En dat glas lijkt me echt niet praktisch.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_122765991
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:46 schreef LookAtMe het volgende:
Je hebt dat soort horloges toch al? En dat glas lijkt me echt niet praktisch.
Inderdaad. Lekker als je een keer flink onderuit gaat met glas rondom je pols. :')
Zal wel nep zijn.
  maandag 11 februari 2013 @ 20:52:38 #13
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122766406
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Inderdaad. Lekker als je een keer flink onderuit gaat met glas rondom je pols. :')
Zal wel nep zijn.
Haha voor de echt succidalen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')