QFTquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala geniet van de schoolvakanties
Heb je bewegende beeldenquote:
Ja, bij RTL(xl) kan je de hele Boulevarduitzendig nog bekijken... of niet natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je bewegende beeldenWist niet dat je die daarvandaan gehaald had, al is het logo wel duidelijk
![]()
quote:
ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werk gewoon hoor, maar omdat het vakantie is is het lekker rustig
Ook lekkah. Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ohnaja, ik werk niet en heb vakantie
Iets met mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, laten we in de SC het slappe geouwhoer over van alles en nog wat doen en hier serieuze praat over de meet
Niet serieus gezwam ove rde meet ook in de sc
Dit ^^... Alles zit gewoon ready to go in een tas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem alles wat ik heb mee, omdat ik dat altijd doe.
In het weekend zeker wel. Het is een Pannenkoekenhuis, trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:01 schreef eviLmotion het volgende:
Duivelsberg is een prima fotolocatie. Met een beetje geluk is het cafeetje boven ook open. Dan kan er daar nog wat gedronken en evt gesnacked worden. Prima plek om een dagje met de camera's te vertoeven.
Ik denk dat je dan een andere bedoelt... Het is toch echt een pannenkoekenhuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef eviLmotion het volgende:
Beneden heb je inderdaad pannenkoekenhuis de Heksendans. Boven op de "berg" zit een cafeetje.
SC, coño!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Daar boven op de berrug! daar boven op de berrug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |