Aiaiai, dat klinkt duurquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LBA
Lens Buy Addiction. The extreme desire to purchase additional camera lenses for a camera body. Often just a "phase" that is triggered by a particular event, but that will pass with time.
Usually affects prosumer and professional photographers after purchasing a new camera.
"I think I'm suffering from LBA since buying that Pentax DSLR- which one should I get, the 50mm or the 77mm?"
In de polder ook genoeg bloemen enzo hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:07 schreef eviLmotion het volgende:
[..]
Aiaiai, dat klinkt duur
Overigens bezit ik wel een macro lens. Duivelsberg zou ik wel leuk vinden dus.
Denk niet dat het nodig is gezien het huidige aanbod, maar altijd handig om te wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:15 schreef eviLmotion het volgende:
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Wat ik al eerder zei, ik ben zelf niet in het bezit van een auto, maar kan er misschien wel eentje lenen indien we een tekort aan vervoer dreigen te hebben.
Gewoon bij de hoofdingang of meeting point?quote:
Sluit ik me bij aan, maar stiekem maakt et mij niks uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:07 schreef eviLmotion het volgende:
[..]
Aiaiai, dat klinkt duur
Overigens bezit ik wel een macro lens. Duivelsberg zou ik wel leuk vinden dus.
primaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
En we wisselen wel ff nummers uit zodat je kan bellen/smsen/whatsappen
oh, het was al beslotenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:09 schreef Mercan het volgende:
De meeste hebben geen voorkeur.
Bij deze is het "de Duivelsberg" geworden.
* Merlijn heeft zijn zijprojectjes zojuist afgeschoven bij een collega architect.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
* kanovinnie is druk aan het werk
* Puala geniet van de schoolvakantiesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft zijn zijprojectjes zojuist afgeschoven bij een collega architect.
Jij moest studerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala geniet van de schoolvakanties
Ja toen. Met mijn werk zit ik elke 8 weken 2 weken thuis in de back up. In die periode moet je studeren zolang er geen collega's ziek/vrij zijn. En die weken zijn helaas al weer ruimschoots voorbijquote:
vreemde afspraken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja toen. Met mijn werk zit ik elke 8 weken 2 weken thuis in de back up. In die periode moet je studeren zolang er geen collega's ziek/vrij zijn. En die weken zijn helaas al weer ruimschoots voorbij
Dat krijg je als een bedrijf meerdere mensen inhuurt en afhankelijk is van onze bezetting. De kennis is vrij specifiek en niet iedereen kan het zomaar overnemenquote:
Nee, want ik kan elk moment gebeld worden dat ik naar mijn werk moet. Ze rekenen dan wel op de reistijd van mijn huis naar het werk. Ik kan niet ineens een eind verder weg gaan zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
Dus dan kan je 2 weken bij mij bivakkeren
QFTquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala geniet van de schoolvakanties
Heb je bewegende beeldenquote:
Ja, bij RTL(xl) kan je de hele Boulevarduitzendig nog bekijken... of niet natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je bewegende beeldenWist niet dat je die daarvandaan gehaald had, al is het logo wel duidelijk
![]()
quote:
ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werk gewoon hoor, maar omdat het vakantie is is het lekker rustig
Ook lekkah. Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ohnaja, ik werk niet en heb vakantie
Iets met mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, laten we in de SC het slappe geouwhoer over van alles en nog wat doen en hier serieuze praat over de meet
Niet serieus gezwam ove rde meet ook in de sc
Dit ^^... Alles zit gewoon ready to go in een tas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem alles wat ik heb mee, omdat ik dat altijd doe.
In het weekend zeker wel. Het is een Pannenkoekenhuis, trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:01 schreef eviLmotion het volgende:
Duivelsberg is een prima fotolocatie. Met een beetje geluk is het cafeetje boven ook open. Dan kan er daar nog wat gedronken en evt gesnacked worden. Prima plek om een dagje met de camera's te vertoeven.
Ik denk dat je dan een andere bedoelt... Het is toch echt een pannenkoekenhuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef eviLmotion het volgende:
Beneden heb je inderdaad pannenkoekenhuis de Heksendans. Boven op de "berg" zit een cafeetje.
SC, cońo!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Daar boven op de berrug! daar boven op de berrug!
heb niet zo een grote tas dat alles erin pastquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem alles wat ik heb mee, omdat ik dat altijd doe.
Same problem here... Maarja, met 2 flitsers, een 70-200 en nog een paar lenzen schiet dat aardig op.quote:
Past gewoon in mijn tas hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Same problem here... Maarja, met 2 flitsers, een 70-200 en nog een paar lenzen schiet dat aardig op.
An24quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:08 schreef freud het volgende:
Ik ga even kijken wat mijn planning doet, en of An24 ook mee wil.
Denk dat dat dan eerder aan je tas ligtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Same problem here... Maarja, met 2 flitsers, een 70-200 en nog een paar lenzen schiet dat aardig op.
Hmmm, zal nog eens kijken, want ik heb een flinke tas...quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dat dat dan eerder aan je tas ligt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Past gewoon in mijn tas hoor.
[..]
An24
Lijkt me tof als jullie komen!
Die vind dat jij heen moet!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:39 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal eens kijken wat mijn agenda er van vindt
Weet ik, maar met 1,5 uur reistijd vind ik het persoonlijk erg vroeg worden (en als ik mensen op haal onderweg nog vroeger). Maar als iedereen het prima vind verder zal ik schikken hoorquote:
Daarom gewoon met de trein gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar met 1,5 uur reistijd vind ik het persoonlijk erg vroeg worden (en als ik mensen op haal onderweg nog vroeger). Maar als iedereen het prima vind verder zal ik schikken hoor
Gratis met de auto of lappen voor de trein.. Ik heb ergens een idee dat je optie leuk klinkt maar hem niet gaat wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Daarom gewoon met de trein gaankun je verder slapen. Niet te veel, anders wordt het een meet ergens in Maastricht ofzo...
Hmmm. Ik heb dat weekend twee belangrijke verjaardagen. Maar misschien vieren ze het wel gewoon niet dit jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuw programma:
11:00: bijeenkomst op station / vertrek richting de Duivelsberg (bos).
11:30-14:00 Wandelroute Duivelsberg / picknicken bij mooi weer.
14:30-18:00 Wandelroute binnenstad Nijmegen
18:00 Eten in de stad / bij goed weer BBQ bij Doodkapje
Auto en gratis.. Hmmm.. De mijne komt net bij de garage vandaan. Ik heb een aantal van die kaartjes bij de kruidvat gehaald, dus 14 euro vzat mee voor een retourtje nijmegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Gratis met de auto of lappen voor de trein.. Ik heb ergens een idee dat je optie leuk klinkt maar hem niet gaat worden
Ligt eraan welke trein je pakt. "Mijn" trein uit Alkmaar eindigt in Nijmegen... Ik weet voorlopig nog niet hoe ik zit met sport e.d.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Daarom gewoon met de trein gaankun je verder slapen. Niet te veel, anders wordt het een meet ergens in Maastricht ofzo...
Mag ik rijden!?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar met 1,5 uur reistijd vind ik het persoonlijk erg vroeg worden (en als ik mensen op haal onderweg nog vroeger). Maar als iedereen het prima vind verder zal ik schikken hoor
Hebben we het nog over autorijden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dan verder mag slapen wel ja
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dan verder mag slapen wel ja
Als hij rijd kan ik er prima naast slapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef freud het volgende:
[..]
Hebben we het nog over autorijden?
UHUHquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Als hij rijd kan ik er prima naast slapen
Oh ja. Ik zal vantevoren even ziek worden, dan ben ik er vast vanaf rond die tijdquote:
indeedquote:
http://mashup.admium.nl/uploads/5/menudossier2013.pdfquote:
12,50 is geen probleem voor mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef Doodkapje het volgende:
Laten we die bbq maar zitten danBij van Buren heb je nu een 3-gangenmenu voor 12,50. Is ook goed te doen toch?
En ze hebben ook vegetarische shizzle. Misschien is t goed om in de week ervoor ff te reserveren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
12,50 is geen probleem voor mij in ieder geval
Ahh fijn! Jep als we met een groep gaan lijkt me dat wel beter inderdaad. Maar ik zou de aanvangstijd wel ruim nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En ze hebben ook vegetarische shizzle. Misschien is t goed om in de week ervoor ff te reserveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |