Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g inquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Puala het volgende:
Oh dan krijgen we natuurlijk ook allemaal leuke accenten bij elkaar![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef Xcalibur het volgende:
Hee, een datum en een plaats, toch nog
Volgens mij kan ik dan wel, ik laat binnenkort nog wel weten of ik aansluit!
Limburgers uit Heerlen hebben ook een accentquote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g in
Hmmm minder dan bijv. Nieuwstadt, dat zijn zo'n mensen die nieteens normaal Nederlands spreken maar altijd plat kallenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Limburgers uit Heerlen hebben ook een accent
Als je jou naast mij zet wel...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g in
Hij staat inmiddels in m'n agenda, als er niks tussenkomt ben ik er bijquote:
Iets met koning Arthur?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
En toch komt je naam me ergens bekend van voor...
quote:
Tegen die tijd heb ik een 1dmk3, die mag je gerust gebruikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Is er iemand die komt in het bezit van een 1Dm2 (of een andere 1D) die ik voor de dag zou kunnen proberen? Of een gedeelte van de dag?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben toch niet de enige die met Nikon loopt he, ik heb geen zin in dat gezeik van die Canon-n00bs heel de dag hoor
Ik schiet ook met Nikon en Doodkapje ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben toch niet de enige die met Nikon loopt he, ik heb geen zin in dat gezeik van die Canon-n00bs heel de dag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |