Ik dacht dat het duidelijk was dat ik op hiermee Rebubbled reageerde.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kutexcuus
(je had ook mee kunnen rijden)
quote:1. Kanovinnie (Canon)
2. Puala (Canon)
3. Mercan (Nikon)
4. Susteren (Vegetarische Canon)
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje (Vegetarisch)
8. Merlijn (Canon)
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik wist dat ik Nikon schieten met een Canon en dat het Sony langer door kan gaan
Nee. Maar het is dan ook maandag en derhalve ben ik traag van begrip...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik dacht dat het duidelijk was dat ik op hiermee Rebubbled reageerde.
Verander die foto eens:quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verder, vanaf FOT / Meet!...
Deelnemers
Fok! Meet Nijmegen
30-03-2013
1. Kanovinnie (Canon)
2. Puala (Canon)
3. Mercan (Nikon)
4. Susteren (Vegetarische Canon)
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje (Vegetarische Nikon)
8. Merlijn (Canon)
- Spreading (nog geen reactie)
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Nee joh, dat is toch out of focus dan....quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Verander die foto eens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch out of focus dan....De hele fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Denk dat het sneller werkt om het in het FB topic te zettenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef andreas612 het volgende:
Misschien kan een mod deze even linken aan het eerste topic? stond niet in m'n myat
donequote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dat het sneller werkt om het in het FB topic te zetten
Juist! die wilde ik ook al posten!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef andreas612 het volgende:
Voor de treinreizigers, 14eu voor onbeperkt reizen (1 dag):
http://www.kruidvat.nl/do(...)artjesactie&token=-1
Jep!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef andreas612 het volgende:
Voor de treinreizigers, 14eu voor onbeperkt reizen (1 dag):
http://www.kruidvat.nl/do(...)artjesactie&token=-1
Mam had er al 2 gekochtquote:
Uit Susterenquote:
Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g inquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Puala het volgende:
Oh dan krijgen we natuurlijk ook allemaal leuke accenten bij elkaar![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef Xcalibur het volgende:
Hee, een datum en een plaats, toch nog
Volgens mij kan ik dan wel, ik laat binnenkort nog wel weten of ik aansluit!
Limburgers uit Heerlen hebben ook een accentquote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g in
Hmmm minder dan bijv. Nieuwstadt, dat zijn zo'n mensen die nieteens normaal Nederlands spreken maar altijd plat kallenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Limburgers uit Heerlen hebben ook een accent
Als je jou naast mij zet wel...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha ik heb niet echt een super limburgse stem hoor, ben in Heerlen opgegroeid (daar spraken ze niet heel veel limburgs), dus zit een beetje tussen harde g en zachte g in
Hij staat inmiddels in m'n agenda, als er niks tussenkomt ben ik er bijquote:
Iets met koning Arthur?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
En toch komt je naam me ergens bekend van voor...
quote:
Tegen die tijd heb ik een 1dmk3, die mag je gerust gebruikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Is er iemand die komt in het bezit van een 1Dm2 (of een andere 1D) die ik voor de dag zou kunnen proberen? Of een gedeelte van de dag?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben toch niet de enige die met Nikon loopt he, ik heb geen zin in dat gezeik van die Canon-n00bs heel de dag hoor
Ik schiet ook met Nikon en Doodkapje ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben toch niet de enige die met Nikon loopt he, ik heb geen zin in dat gezeik van die Canon-n00bs heel de dag hoor
Haha, nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik schiet ook met Nikon en Doodkapje ook.
Samen staan we sterk!
Zijn er echt maar zo weinig met echt verstand van fotografie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef Susteren het volgende:
Merken?
1. Kanovinnie - Canon
2. Puala - Canon
3. Mercan - Nikon
4. Susteren - Canon
5. Andreas612 - Canon
6. Kwiebuske
7. Doodkapje - Nikon
8. Merlijn
9. Xcalibur - Nikon
10. Dark_Angelus - Canon
11. Pizza_Boom
12. Sjiep
13. Spreading
De rest allemaal Canon?
70-200 f2.8, kanovinnie heeft de f4, kun je ze beide proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef Xcalibur het volgende:
Ik zou wel een 70-200 of tilt-shift willen uitproberen, heeft een van jullie die soms?
XCalibur heeft Nikon.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
70-200 f2.8, kanovinnie heeft de f4, kun je ze beide proberen
Ik heb de Nikon 70-200 f2.8quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef Xcalibur het volgende:
Ik zou wel een 70-200 of tilt-shift willen uitproberen, heeft een van jullie die soms?
Ahhquote:
Beide merken zijn prima.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ahh![]()
Nikon heeft betere sensoren dan Canon, dat geef ik toe. Ook zijn de progressiever qua ontwikkeling van video mode maar het gebruiksgemak is ver te zoeken![]()
Vind een Canon 10x fijner qua bediening
Broeder!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Vriend!![]()
Ik heb de 14-24 en 24-70
Typisch hoe dat werktquote:Vind een Canon 10x fijner qua bediening
d70 <--> 300dquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Xcalibur het volgende:
Typisch hoe dat werkt
Ik ging destijds voor een Canon naar de winkel, en met een Nikon naar huis... puur op hoe die in de hand lag....
Ik heb de Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS II USM, die kan je ook proberen als ik er benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
70-200 f2.8, kanovinnie heeft de f4, kun je ze beide proberen
Crientje heeft een 1Dm2, en anders koop er even eentje voor een paar tientjes. Kan je hem mooi proberen die dag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Is er iemand die komt in het bezit van een 1Dm2 (of een andere 1D) die ik voor de dag zou kunnen proberen? Of een gedeelte van de dag?
Ja, post hier ookquote:
Ik ken die hele user niet, of is dat geen username?quote:
nu hoop ik echt dak vrij krijgquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Voor zij die het willen proberen.. ik heb de 24-70 2.8 bij me
Die wil ik er wel eens opschroeven inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Voor zij die het willen proberen.. ik heb de 24-70 2.8 bij me
Ik zou het niet doen hoor. Je word er zomaar ineens verliefd opquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die wil ik er wel eens opschroeven inderdaad
Daar ben ik ook bang voor. Al kan ik dan altijd getroost worden door de 24-105.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen hoor. Je word er zomaar ineens verliefd op
Pas op, het wekt LBA op....quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef eviLmotion het volgende:
Canon over here. Helaas niet zulke luxe lenzen
Das juist mooi want dan kan je dat allemaal lenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef eviLmotion het volgende:
Geeft niets. Op een meet word daar echt niet naar gekekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef eviLmotion het volgende:
Das niet helemaal waar, maar als je met een dikke set aankomt en uiteindelijk met kutfoto's komt sta je ook voor lul.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niets. Op een meet word daar echt niet naar gekeken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
Dan heb ik liever dat je je vriendin meeneemt
Ik denk dat ik uiteindelijk met 10 foto's aan ga komen op mijn camera waarvan er maar 2 door de selectie gaan komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, maar als je met een dikke set aankomt en uiteindelijk met kutfoto's komt sta je ook voor lul.
Dikke sets glas compenseren toch jonguh!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, maar als je met een dikke set aankomt en uiteindelijk met kutfoto's komt sta je ook voor lul.
Ik help je wel herinnerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie het trouwens ook wel gebeuren dat ik de hele dag lekker aan het ouwehoeren ben en geen enkele foto maak
LBAquote:
Ik vind alles bestquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:00 schreef Mercan het volgende:
Doodkapje en ik zijn de planning een beetje aan het uitwerken.
We willen de Meet beginnen met een wandeling door de natuur.
Zoals afgesproken beslissen we met zn allen.
Dus wat heeft jullie voorkeur:
-Wandeling door het bos (Duivelsberg)
-Wandeling door de Ooijpolder
Mijn voorkeur: Duivelsberg
1. Kanovinnie -
2. Puala -
3. Mercan - Duivelsberg
4. Susteren -
5. Andreas612 -
6. Kwiebuske -
7. Doodkapje -
8. Merlijn -
9. Xcalibur -
Nog niet zeker:
- Dark_Angelus
- Pizza_Boom
- Sjiep
- Spreading
- eviLmotion
Kies dan voor de Duivelsbergquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:00 schreef Puala het volgende:
En wat nou als het je gewoon niets uit maakt?
Omdat jij het wilt zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |