WorldWideWeb heb ik hoor.. :$quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is je system32 map vol. Moet je even leeg maken.
Ik ken jullie allemaal langer dan vandaagquote:
Ahum.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga chocoladetulband met witte chocoladesaus maken
Wat?quote:
Is dat een zusje van Carrie Underwood?quote:
Dat valt best wel mee, moeke Vas.quote:
Te lang als ik er over nadenk.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken jullie allemaal langer dan vandaag
Nouja.. Ontbijten met zo'n chocoladeding?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee, moeke Vas.
Sinds 2009?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Te lang als ik er over nadenk.
Ik ben al sinds 7.15 op en at boterhammen voor ontbijt/lunchquote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja.. Ontbijten met zo'n chocoladeding?
Volgens mij eerder zelfs.quote:
Augustus 2008quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij eerder zelfs.![]()
Rond 2006/07 bivakeerde ik ONZ en eind 07 kwam de SC in KLB dacht ik?
Wat bobbeh zegt.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij eerder zelfs.![]()
Rond 2006/07 bivakeerde ik ONZ en eind 07 kwam de SC in KLB dacht ik?
Jongeh! 2006 was een goed jaar in ONZ.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
Zo gaat het met alle dingen .. vroegah was alles betahhhquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jongeh! 2006 was een goed jaar in ONZ.![]()
Daarna is het nooit meer wat geweest. Yes I said it.
Talpaquote:
mannen horen achter de bbqquote:
Bwoah, zo af en toe kwam er wel een stortvloed plaatjes binnen maar het is inderdaad vrij snel een SC geworden.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar een echt plaatjestopic is het nooit geworden.. meer een sc
Dat komt omdat bepaalde elitaire mensen, die later helemaal niet zo elitair bleken te zijn, altijd liepen te klagen als er teveel plaatjes werden gepost.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar een echt plaatjestopic is het nooit geworden.. meer een sc
Vroeger was het meer een 13 jarige parade geloof ikquote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwoah, zo af en toe kwam er wel een stortvloed plaatjes binnen maar het is inderdaad vrij snel een SC geworden.
was al klaargekomenquote:
Kan het me niet meer zo herinneren, las altijd over zeikposts heenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat bepaalde elitaire mensen, die later helemaal niet zo elitair bleken te zijn, altijd liepen te klagen als er teveel plaatjes werden gepost.
Gaat los hoor .. in die kantoortuin van je.quote:
De_Ananas, Boswachter, Zotheid (toen nog wel), GasTurbine, Ricko, slindenau en niet te vergeten: Sackboyquote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwoah, zo af en toe kwam er wel een stortvloed plaatjes binnen maar het is inderdaad vrij snel een SC geworden.
Hehe.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat los hoor .. in die kantoortuin van je.
Die laatste 2 ben ik ken ik niet meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De_Ananas, Boswachter, Zotheid (toen nog wel), GasTurbine, Ricko, slindenau en niet te vergeten: Sackboy
zit op mn smartphone in de struiken bij je voortuin.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat los hoor .. in die kantoortuin van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |