vind alleen de kerk/whatever lame. geld aftroggelen, mensen dom proberen te houden, indoctrinatie, haatzaaien en shitquote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Religie is altijd geouwehoer.. Beter bestond het gewoon niet.
Jammer, ik zat net op het puntje van mijn zetel.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:46 schreef n8n het volgende:
[..]
ik val in deze niet onder iedereen ik weet niet
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef n8n het volgende:
[..]
vind alleen de kerk/whatever lame. geld aftroggelen, mensen dom proberen te houden, indoctrinatie, haatzaaien en shit
het kan dus minder subtiel dan 'massageapparaten'quote:
ik ben godquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.
quote:
geen zorgen ik haat nietsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zat ik er dus even flink naast als atheïst zijnde.
and the bible is a super hot bookquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.
Voor vrouwen die een lekkere warme staaf in hun willen maar dat door omstandigheden niet kunnen.quote:
Dat werkt ook niet nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel kinderen, maar op die manier is het een beetje apart.
Wat zijn die mensen (vrouwen) wel niet denkende?quote:
Weinig, gekke figuren ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn die mensen (vrouwen) wel niet denkende?
Nee hoor. Wel wat aan de trage kant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |