Ies koeltoer.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom is dat paus verhaal breaking news?
Ik zou daar niet mee kunnen lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zat hij daar ineens met twee kinderen.
Geen. Het was zaad uit zijn eigen zak, begrijp je.quote:
Wie wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar niet mee kunnen lachen.
omdat het christen-gelovige tuig ook weer een "positief" in het nieuws willen staanquote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen. Het was zaad uit zijn eigen zak, begrijp je.
Sommige mensen willen wel kinderen, maar op die manier is het een beetje apart.quote:
Dat gaan ze niet redden met de Paus.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
omdat het christen-gelovige tuig ook weer een "positief" in het nieuws willen staan
Religie is altijd geouwehoer.. Beter bestond het gewoon niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geouwehoer om zo'n ouwe viezerd met z'n rare ideeën.
kan je toch niet serieus nemenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet redden met de Paus.![]()
Ditquote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Religie is altijd geouwehoer.. Beter bestond het gewoon niet.
Omdat er sinds 1415 geen paus meer is afgetreden en zij zaten tot hun dood.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
inbefore knaker paus dit en datquote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat er sinds 1415 geen paus meer is afgetreden en zij zaten tot hun dood.
GTST zal wel komen te vervallen vanavond.
Met alle gevolgen van dien..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
GTST zal wel komen te vervallen vanavond.
omdat 700 jaar geen paus is afgetreden en iedereen wil nu weten waaromquote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
Eens, maar dat het er is stoor ik me niet eens zo erg aan. Wel het opdringen aan anderen en domme dingen de wereld in gooien als in gebruik maar geen condooms als je met vreemde mensen neukt.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat 700 jaar geen paus is afgetreden en iedereen wil nu weten waarom
Doesn't make sense..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eens, maar dat het er is stoor ik me niet eens zo erg aan. Wel het opdringen aan anderen en domme dingen de wereld in gooien als in gebruik maar geen condooms als je met vreemde mensen neukt.
Of dat je iedereen mag afslachten, als je daarna maar opbiecht. Dan is het weer goed.![]()
Maar als je als goed mens leeft edoch niet gelooft ga je naar dezelfde hell als de niet opbiechtende massamoordenaar. wut.
ik val in deze niet onder iedereen ik weet nietquote:
hoe kan je naar de hel gaan als je niet geloofd in die onzin. De hel bestaat dan immers ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eens, maar dat het er is stoor ik me niet eens zo erg aan. Wel het opdringen aan anderen en domme dingen de wereld in gooien als in gebruik maar geen condooms als je met vreemde mensen neukt.
Of dat je iedereen mag afslachten, als je daarna maar opbiecht. Dan is het weer goed.![]()
Maar als je als goed mens leeft edoch niet gelooft ga je naar dezelfde hell als de niet opbiechtende massamoordenaar. wut.
vind alleen de kerk/whatever lame. geld aftroggelen, mensen dom proberen te houden, indoctrinatie, haatzaaien en shitquote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer, ik zat net op het puntje van mijn zetel.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:46 schreef n8n het volgende:
[..]
ik val in deze niet onder iedereen ik weet niet
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef n8n het volgende:
[..]
vind alleen de kerk/whatever lame. geld aftroggelen, mensen dom proberen te houden, indoctrinatie, haatzaaien en shit
het kan dus minder subtiel dan 'massageapparaten'quote:
ik ben godquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.
quote:
geen zorgen ik haat nietsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zat ik er dus even flink naast als atheïst zijnde.
and the bible is a super hot bookquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
God is almachtig, hij heeft alles gemaakt, heeft alleen een geldprobleem.
Voor vrouwen die een lekkere warme staaf in hun willen maar dat door omstandigheden niet kunnen.quote:
Dat werkt ook niet nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel kinderen, maar op die manier is het een beetje apart.
Wat zijn die mensen (vrouwen) wel niet denkende?quote:
Weinig, gekke figuren ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn die mensen (vrouwen) wel niet denkende?
Nee hoor. Wel wat aan de trage kant.quote:
Dan is je system32 map vol. Moet je even leeg maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |