Een homofiele pausquote:
Realistisch hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:12 schreef iFok. het volgende:
Stop gewoon met dat gedoe. Gewoon geen Paus meer, klaar.
Er werd zojuist gezegd dat het zijn gezondheid is, dus zal het dan toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef CafeRoker het volgende:
Opmerkelijk, ik moest denken aan wat ik een tijdje geleden gelezen had. Overigens is het wel net langer dan het genoemde jaar
[..]
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=8607
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Jivis het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de DWDD en PENW Paus-uitzending vanavond.
En de rest van al het Nederlandse nieuws en showbizz programma's.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef Jivis het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de DWDD Paus-uitzending vanavond.
Over de vorige afgetreden paus..quote:Dante Alighieri ‘strafte’ Celestinus V postuum voor zijn abdicatie door hem in zijn meesterwerk La Divina Commedia in de eerste cirkel van de hel te plaatsen, vanwege zijn ‘grote weigering’.
Lolquote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft de NOS al een programma tot 22u gepland? Want dat moet blijkbaar bij aftreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |