quote:Op maandag 11 februari 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
[..]
en dan aan je gezelschap uitleggen hoe je die persoon kent
ik dacht vrijdag crack te zien schrok me kapotquote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]The horror.
Mensen van fok kennen.
Geen goede ervaringen mee, nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]The horror.
Mensen van fok kennen.
Geografisch gezien zou dit best kunnenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht vrijdag crack te zien schrok me kapot
I know.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen goede ervaringen mee, nee.
was een technofeest, kapot slecht dat wel dus geen idee of het profiel matchedquote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geografisch gezien zou dit best kunnen
Hehe, die psycho vrouwen van jou.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen goede ervaringen mee, nee.
Ja wth zeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, die psycho vrouwen van jou.
Ehh, ik geloof niet dat zij into techno is.. maar je weet maar nooitquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef n8n het volgende:
[..]
was een technofeest, kapot slecht dat wel dus geen idee of het profiel matched
quote:
was ook niet een echt technofeest, lame dj in een klein evenementengebouw (t paard) en qua uitgaan is hier niet bijster veel keus ofzo. aan de andere kant, was dronken en rende naar de wc'squote:Op maandag 11 februari 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehh, ik geloof niet dat zij into techno is.. maar je weet maar nooit
psycho vrouwenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, die psycho vrouwen van jou.
Op het moment zelf niet echt.. herkenbare situatie wel, niet per se met psychovrouwen..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achteraf kan ik er ook wel om lachen.
Dat gaat meer naar 'psycho' in het algemeen, lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet echt.. herkenbare situatie wel, niet per se met psychovrouwen..
I know.. woon er zelf ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:07 schreef n8n het volgende:
[..]
was ook niet een echt technofeest, lame dj in een klein evenementengebouw (t paard) en qua uitgaan is hier niet bijster veel keus ofzo. aan de andere kant, was dronken en rende naar de wc's
Kan ik ook niet echt handelen nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gaat meer naar 'psycho' in het algemeen, lijkt me.
Ik ben er goed vanaf gekomen gelukkig.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik ook niet echt handelen nee.
meeste gaan naar grote markt, voor het eerst in ~10 jaar uitgaan met meisjes van 16quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know.. woon er zelf ook.
Na 12 uur is alles zo'n beetje dood..?
wat had een nare doch reële situatie kunnen zijn met jouw ervaringen?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er goed vanaf gekomen gelukkig.
Het had erger kunnen aflopen, dat is waar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er goed vanaf gekomen gelukkig.
Of gezellig naar Ranzig.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:10 schreef n8n het volgende:
[..]
meeste gaan naar grote markt, voor het eerst in ~10 jaar uitgaan met meisjes van 16
De manie leek geen grenzen te kennen, dus ik zou het eigenlijk niet weten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:11 schreef n8n het volgende:
[..]
wat had een nare doch reële situatie kunnen zijn met jouw ervaringen?
Zeker.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het had erger kunnen aflopen, dat is waar.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De manie leek geen grenzen te kennen, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Kwart ciabatta?quote:
Vanaf 1 begint het pasquote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know.. woon er zelf ook.
Na 12 uur is alles zo'n beetje dood..?
Seriemoordenaar in de dop, ik zou er niet van opkijken.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Seriemoordenaar in de dop, ik zou er niet van opkijken.
wil wel delenquote:
Dan lig ik al in bed.quote:
Danzig.quote:
Eng ditquote:Op maandag 11 februari 2013 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Seriemoordenaar in de dop, ik zou er niet van opkijken.
1/8e ciabatta duw ik in mijn holle kies.quote:
Ik zou ook daarvan niet opkijken.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eng dit_
Werden er ook kleine dieren gemarteld dan?
Ah, een reactie met induwen ligt in het verschiet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1/8e ciabatta duw ik in mijn holle kies.
moet ik die andere 7/8ste vullen¿quote:Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1/8e ciabatta duw ik in mijn holle kies.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, een reactie met induwen ligt in het verschiet.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
Vas, heb jij weleens scheldend achter de kassa gezeten?
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, een reactie met induwen ligt in het verschiet.
quote:
quote:
ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er dan allemaal is gebeurd, maar ik heb geen zin om te kijken of je dat misschien al ergens opgeschreven had. En ik moet de stad nog in zoquote:Op maandag 11 februari 2013 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De manie leek geen grenzen te kennen, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
[..]
Zeker.
Niet veel gelukkig, ik was al gevlucht voor het zover kon komen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er dan allemaal is gebeurd, maar ik heb geen zin om te kijken of je dat misschien al ergens opgeschreven had. En ik moet de stad nog in zo
kinderen zijn bijna jarig en we hebben nog geen kadootjesquote:Op maandag 11 februari 2013 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik blijf vandaag binnen.. het is echt te koud..
Oh shit ja, mijn moeder is bijna jarig.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kinderen zijn bijna jarig en we hebben nog geen kadootjes [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |